Kohta on kyllä pakko käydä riipasemassa jotain safkaa naamarista alas että jaksaa painaa.
toki tinttaan myös Matti Nykäsen mestaruuden kunniaksi, koska mikään tekosyy ei ole tähän kelvoton.
Hetkinen. Kesken dokaamisen safkaa? Ei näin, ei todellakaan näin.
Olen nauttinut pienen määrän ruokaa parantaakseni suorituskykyäni viinan juonnissa.
Eikö ala puskea vissyä otsasta, kun syö kesken viinan juonnin? meikäläinen, kun kesken vedon vetää safkat naamariin, niin kohta on hiki päässä ja kulaus ei enää putoa. Joten liemi-ravinnolla mennään täällä. Toki on eriasia jos ei ole vielä humaluspäissään.
Olen nauttinut pienen määrän ruokaa parantaakseni suorituskykyäni viinan juonnissa. Haluan pyytää anteeksi perheeltäni ja kaikilta niiltä jotka joutuvat kärsimään tekemästäni vääryydestä.
Suomen kansa voinee antaa anteeksi tekemäsi erheet jos kirjoitat kirjan, kuinka päivä toisensa jälkeen olet vuosikaudet raahannut itsesi läheiselle suolle ja vetänyt siellä joka ainoa päivä itsesi vyötäröä myöten kalsarikänneihin.
Fuck this shit fuck. Entinen duunikaveri sanoi aina, että fucking fruitcake. Fucking shit. Vaikeeta nousta tästä.Olkoon vtu, kirjoitin neljä sivua jotain henkevää, mutta laitoin del ja lähen saatana Casanovaan.
tähän väliin pakolllinen jääkiekko-osuus, eli olen nyt ainaskin tunnin poissa ja pelaan NHL 2 tonnista kun parempaakaan ei tästä koneesta tähän hätään löydy.
mutta sen jälkeen viina putoaa vielä paremmin alas kuin nälkäisenä.
Pakollinen jääkiekko-osuus kuuluu AINA asiaan, muistakaa se! Mulla on sentään nhl 2004
Näen ensi yönä painajaisia The Pentistä, joka yrittää ottaa minulta suihin ja vielä onnistuu, mutta Ustrtnul elää vielä, joten toivon suojelun pelaavan.
Tavoitteena on kuitenkin pitää tämä ketju tämän illan aktiivisimpana jatkisketjuna, koska on homojen hommaa pohtia perjantai-iltana selvinpäin jotain järkevää lätkään liittyvää saati muuta asiallista.
Ja kohta otan esiin C64 emulaattorin ja pelaan vähän Wizard of Woria.
Tän illan ainakin maksan minä. Pistäkää tulemaan kaikki S-market kuitit tänne, niin kyllä vanha ilmestyskirjanpitäjä nuo hommat hoitaa. Tämä tilitoimisto on suoraan helvetistä, eikä kovin vähällä sammu.Onkohan Jatkoaika suhteellisen alkoholisoitunut foorumi? Tänne Kalsarikänniketjuun on suollettu jo yli 300 sivua teksiä :D