Kalsarikänniketju

  • 5 286 748
  • 66 740

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Milloin Nykäsen Matti ryyppää seuraavan kerran?

A) Ennen kuin minä

B) Nyt

C) Huomenna

D) Sen jälkeen

Pitää tässä soitella kohta näin juopotellessani että mitä tapahtuu, mutta oikein vastanneille arvotaan piakkoin lasi hyvää Laphroaig viskiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se muuten on todella hyvää viskiä. Pakko vastata, sanon G) Lenita Airisto.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
wutum wutum wutum? Pumppu hakkaa ja pää räjähtää. Kuka kertoi kaiken sen minkä kerron teille jos joku käskee kertoa sen? Hjuug Häfner kimono on kyllä kuninkaan viitta! kumartakaa kunkulle!

Ps. ammuna ina rankkarin vasempaan yläkulmaan mikäli laji on jalkapallo.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
wutum wutum wutum? Pumppu hakkaa ja pää räjähtää. Kuka kertoi kaiken sen minkä kerron teille jos joku käskee kertoa sen? Hjuug Häfner kimono on kyllä kuninkaan viitta! kumartakaa kunkulle!Ps. ammuna ina rankkarin vasempaan yläkulmaan mikäli laji on jalkapallo.

Kannattaa olla nopea. Koska ylämummo on aina auki. Sherminator on tällä hetkellä kiinni hyvässä viskissä, mutta ehkä joku pystyy vielä parempaan. Lenita Airisto on jo liian vanha nussittavaksi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kannattaa olla nopea. Koska ylämummo on aina auki. Sherminator on tällä hetkellä kiinni hyvässä viskissä, mutta ehkä joku pystyy vielä parempaan. Lenita Airisto on jo liian vanha nussittavaksi.

Pakko puutua asiaan sen verran että itse en valitettavasti pääse tänäiltana nauttimaan hyvästä viskistä. Taitaa olla nimimerkki Evil joka hallisee viskit paremmin? Ja hän fantasioi lenita Airistosta! Itse olen mieltynyt Arja Havakan kaltaisiin kaunottariin.

http://www.polarartistit.fi/service.cntum?serviceType=picture&documentName=105831/arjahavakka_72.jpg
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihmettelyketjusta poimittua; ihmettelin miksi analoginen tv-lähetys jatkuu puolenyön jälkeen:

pernaveikko kirjoitti:
Olikohan se 08, kun loppuu. Tuota luokkaa kuitenkin. Siirrytäänkö vaikka Kalsari-ketjuun odottelemaan?

Vaimo meni vihdoin nukkumaan, pokeriturnaus edessä, kuulokkeissa Genesiksen Selling England By The Pound, partsilla kylmää Olvia, ja mietteissä analogisten lähetysten loppumisen odotusta! Mitä muuta voi suomalainen mies elämältä enää pyytää? Elämä on ihanaa! not
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
TIlulilulei hei muori nyt humpataan!

Huikeutta, sanoisinko jopa parhautta. Olut on jännä asia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jukranpujut. Ja tiedämmehän toki, mitä tuon Genesiksen kappaleen eräästä kohdasta aikanaan sitten syntyi.

Tietääkö kukaan muuten biisiä Moot..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tietääkö kukaan muuten biisiä Moot..

Eikös se ole JOkeri 999 999:n kappale Moottoöripää on sanfen lämmin`=?
Hui, nytkö se Finlandia sitten meni pääosastolle? Kauhia paikka. Johan nyt pöhäjää kuukauren tauvovon jälkeen. Himpskatti!

EDTI: oikeinkirjoitettujen kohtien muutaminen typiokisi
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei muuta kun Häjyt pyörimään saatana ja lisää viinaa koneeseen.

T. Eero Malmberg
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja hän fantasioi lenita Airistosta!
Lenita tykkää tennissukkapojista vaan, minä painan villaisella kuin entinen pässi.

Blue J kirjoitti:
Ja tiedämmehän toki, mitä tuon Genesiksen kappaleen eräästä kohdasta aikanaan sitten syntyi.
Puhutko nyt Taskisen Arin sävellyksestä?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tässä näin selvinpäin olen katsellut sekaan pyrkivää jengiä, enkä vieläkään ole vakuuttunut siitä, että kukaan voisi saavuttaa vaadittavan arjalaisen tason, joten pettyneenä jatkan kuulemustani.

Scholl, tämä on koodiviesti jota kukaan muu ei luultavasti enää lue. Natsisaksa on jo hyvin lähellä toteutumistaan. Kirjoita vielä pari viestiä tänne, niin sen jälkeen täällä hoidetaan jo homma. Toimeentulosi on turvattu. Sinua ja kumppaneitasi ei syytetä mistään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi Venäjä, että Genesiksen Cinema Show, Dancing With The Moonlit Knight sekä IHANA Firth Of Fifth ovart "pienessä" pöhönäsä orgastisia viisuja. Veikkaankin, että Kärpät hoitelee huokmenissa Lugu-palikat 8 pöö.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Pitää tässä soitella kohta näin juopotellessani että mitä tapahtuu, mutta oikein vastanneille arvotaan piakkoin lasi hyvää Laphroaig viskiä.

Parempi puolisko, siis se joka omistaa palasen maata Laphroaigista, kehotti pidättymään kyllä juopottelusta ja keskittymään viskin juomiseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Älä muuta virka! Kun vielä joku kävis kertomassa, menikö mun Aivojumppaa-arvaus ohi oikealta vai vasemmalta niin johan tässä taivas aukenisi kuin Halmeen länget entiseen maailmanaikaan.

Käväisin pistämässä sinne lopullisen vinkin. Nyt hopusti ratkaisemaan tehtävä! Pitäisi jo aueta, hei me ollaan siellä!

AI näitä pateettis-orgastisia Mellotron-choruksia! Tony Bandks se vain osaa soittaa ARP:ia ja Melloritronia.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voihan vittu ja pentti nyt kerrassaan. Aivojumppaan ei voi noin vain hypätä tässä kännissä.

Kuka lähtee harrastamaan piilosanoja?

Ja sen päällle itserunkkaamistarkoituksellista käteenvetoa.
 

Benny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Byllistys
sisko tahtoisin jäädä mutta moottoritie on jäässä ja nastarenkaat jäi kotiin. Juoxe villi lapsi, talvella hiihrät

Terv. Nuarison sankari Becos Biljoona.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka vittu on suunnitellut naiset kiusaamaan mun elämää.

Yritän jumalauta muina miehinä istuskella koneen ääressä vetämässä kalsarikännejä, niin eiköhän joku jumalaton olento halua seksiä. Saatana. Iskeehän sitä nyt viriilimmällekin miehelle kevyt väsymys pitkällisen panosession jälkeen.

Kysyn vaan, että kuka tunnustaa vasikoineensa mun kalsarikänni suunitelmat viholliselle!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hähäh. Menee vituiks tai ei. Yhtään kiinnostaapi kuu juu.

Yritin äsken pistää linkkinö jotain hauskaa, mutta ei jumalauta eihän tällä jätkällä enää ole mitään haustaa tarjottavaa. Siis hauskaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
sisko tahtoisin jäädä mutta moottoritie on jäässä ja nastarenkaat jäi kotiin. Juoxe villi lapsi, talvella hiihrät

Terv. Nuarison sankari Becos Biljoona.

Tahtoisin jäädä mutta muija käy kotona kuumana ja se liikaa lyä.. koska sydänkäyrä sanoi niin...

Sattana! Oiva on riski!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lima-Anaalit tulevat.

Ala-maailman mana olen. Perkele. Liimaa ja lätkää, lima-anaalit tulevat ja ellemme lainaa niin lainaamme ilman.

Tällä viestillä vetäydyn vähäksi aikaa kaikesta järkevästä toiminnasta koska näien itsenbi olevan hivenen päissään.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulikohan oltua liian kauan pillun lumoissa, kun ei meinaa enää saada tolkkua viimeisimmistä postauksista.

Tuhoaako paneminen aivosoluja? Oon kyllä kullut juttua, että runkatessa lähtee näkö, ja kasvaa karvaa kämmeniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös