Kalsarikänniketju

  • 5 202 297
  • 66 626

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Meneekö Villellä nyt huonosti? Ajattelin että Flyers-diili olisi turvannut tulevaisuuden, se kuulosti tosi isolta jutulta.

Eikä tässä ole mitään sen suurempaa kendojanareiden solidaarisuutta, minusta vain Bille Beinon kuteet ovat olleet usein aika makeita. Etenkin se perinteinen tiiliseinälogohan on ihan legendaarinen, se on todella hieno. Niitä vaatteita minulla on useampia. Myönnettäköön toki, ettei mikään muu design ole ollut noin hyvä.

Pitääkö lähteä nyt tueksi? Ihan varovasti uskaltaisin luvata lähteä.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Mukavat tulet rätisee pihasauna kiukaassa ja kodan grillissä, mikäs tässä liekkien loimottaessa on ottaa olut ja toinenkin.

Koko päivä painettu hommia pihan ja piharakennusten kanssa, huomenna pitäis ottaa uusi raivaussaha paketista ja näyttää vanhoista juurista puskeville taimille kuka käskee...
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joka hörppäyksellä tuetaan Ukrainaa.
 

Liitteet

  • 078E67D3-B691-408D-8198-C8AA900F308F.jpeg
    078E67D3-B691-408D-8198-C8AA900F308F.jpeg
    811,9 KB · kertaa luettu: 105

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Useampi syy ottaa pari olutta tässä illan aikana. Parin päivän vapaat alkoivat töistä, Kisapuistossa nähty viime minuutin tappio Ässille ja suurimpana se, että viimeistä iltaa kotona itsekseen. Rouva reissussa Puolassa ja palaa huomenna kotia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Loma antaa hyvän syyn. Arkenakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pienet viikonloppun odottajaiskalsarit. Odotan valituksia kun tuo viiķko sitten hankkimani subbari pitää ihan hyvää matalaa mökää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lomalla voi. Eks je?
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hoi, onko ketjussa mitään eloa? Täällä vietetään myöhäistä lauantaita eversti Sandelsin ja Jägermeisterin äärellä. Pari lonkeroakin, pakkohan se on vai mitä @Glove ?
 

Glove

Jäsen
Hoi, onko ketjussa mitään eloa? Täällä vietetään myöhäistä lauantaita eversti Sandelsin ja Jägermeisterin äärellä. Pari lonkeroakin, pakkohan se on vai mitä @Glove ?
Betonivesi toimii aina. Hauskaa alkuyötä sinne. Minä olen jo peiton alla ja kohta matkalla unien ihmemaailmaan. Saa nähdä tuleeko jatkoa viimeöiselle unelle.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Iron Maiden vaan toimii aina. Jääkiekkoa päivällä ja WoWia illalla kaverin kanssa pienessä huppelissa. Siitä on hyvä sunnuntai tehty. Ensi viikolle toivotaan sitten hyviä uutisia työmarkkinoilta, jotta jatkossa kalsarikännit eivät tapahdu sunnuntaina :D
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Muksu reissussa, joten pitkästä aikaa ajattelin korkata ja kohduutella tietenkin. Tolet on sitä luokkaa, että ei täsä uskalla mitään krapulaa hommata. Isot pojat on kertoneet, että krapula tulee kyllä (minä päätän päivän)
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Reilut 6 tuntia kelluntarenkailua hiton kylmässä vedessä. Tuon päälle reilun tunnin kestänyt taistelu auton nostamiseksi mudasta. Parit rommitotit koen ansainneeni.
 

ace

Jäsen
Täällä Unkarissa pyhäpäivä, kaikki paikat kiinni. Tänään, Vallankumouksen vuosipäivänä tullu otettua ehkä jo vähän liian monta Unicumia, joten pakko mennä unille kun aamulla duunia.
 

redpecka

Jäsen
Täällä Unkarissa pyhäpäivä, kaikki paikat kiinni. Tänään, Vallankumouksen vuosipäivänä tullu otettua ehkä jo vähän liian monta Unicumia, joten pakko mennä unille kun aamulla duunia.
Mitä? orbanin vallankumousta siellä nyt juhlitaan?

Toisaalta on ihmebantumaisen mahtavaa eksyä joskus johonkin. "Hei, täällä on graffitteja muurissa, täällä on hei elämää, hei."

Tuossapa hämyinen kellaribaari. Ihan täpinöissä sisään: ai tää on sun koira, okei, rento meininki, hei, guten achtung iltaa siis aim from finland. You now maikmonrou, nou?

- Mä siis ach meen sellaseen tränssiin kun tää musa jumputtaa mun klitorista, se tyttö sanoi nahkahousuissaan.

- Minä en nyt valitettavasti tiedä mistä puhut. Minä juon nyt tämän limsan, istun tässä ja meen kotiin kirjoittamaan Jatkoaikaan.

- Ich kann es kaum erwarten.

- En ymmärrä yhtään mitä puhut. Now ich komme, mä meen ja nähdään, moi moi.
 

redpecka

Jäsen
Seuraava muistikuva stikiseltä lattialta. Se punamekkoinen vampyyri yrittäá syödä kaulaani. Kauempana muutanankymmenen sentin päássä välkkyy sininen valo. Huudan apua, huuleni ei tottele, olen halvaantunut - vain silmät pyörivät kattotuulettimen tahdissa ympyrää. Oranssipukuiset humanoidit heittävät minut rajusti jollekin kantoalustalle. Olen varma että kohta työntävät sisääni jonkun perkeleen proben. He heittävät minut johonkin valoisaan laboratorioon. Aika kulkee hitaasti kuin elokuvan yksittäisinä freimeinä. Se punamekkoinen vamppyyri huutaa minulle vielä jotain, mutten enää kuule, ovet suljetaan. Tunnen piston käsivarressani ja en tunne enää kipua enkä pelkoa. Alus vie minut johonkin hyvään paikkaan.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
- Mitä näet nyt, voitko kuvailla?
- Musta virta. En hallitse. Pyörteet imaisevat minut vaikka miten vastaan kampean. Pakenen vaikka minun kaiketi pitäisi antaa tuon vampyyrin imeä itseäni.
- Tunnetko, että hän imee sinusta energiaa?
- Itseasiassa en. Tarvitsisin vain aikaa. Tavallaan hän antaa minulle edes jotain. Ilman häntä minulla ei olisi mitään. Mutta kärsin silti.
- Kenen mielestä? psykologi kysyi.
- No kaikkien! Et kiusaa nyt mua!
- Voitko määrittää ketkä sinua kiusaavat?
- No ainakin yhteiskunta. Ja ilkeät nimimerkit netissä. Levitin käsiäni turhautuneena ympäri itseäni.
- Mmmmmmmm...
- Huomaan ettet ota mua tosissasi, sanoin.
- Hmmmm...
- Nyt lopetat ton hymistelyn tai pistän modeille raporttia!
 

redpecka

Jäsen
Kalsarisillaan tässä. Niin lähellä mutta peruuttamattomasti liian kaukana. Muistot kauniit jos niin haluaa.

- Anteeksi herra, taidatte puhua nyt unissanne? Saanko avittaa teidät takaisin sänkyynne? Se on kylmä nukkua aulan lattialla. Herra on nyt hyvä ja ottaa iltalääkkeen ja sorsan kainaloon ja hyppää sänkyyn.

- Kiitos vampyyri. Minun on nyt hyvä nukahtaa. Olit minulle tärkein: ainoa jonka vuoksi vertani valutin.
 
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Lissu: Vittu näitä luusereita. Tiedän ettei mun pidä näin sanoa, mutta tänne hoitsukoppiin pitäisi saada yksi dummi jostain nyrkkeilysalita, jotta voisi purkaa aggressioita - hakata sitä noin kolmetoista tuntia. Jaksaisi aamukierroksella taas kuunnella kun siellä f**lapset sun muut kau**viisaat ja pu*apekat esittää jotain vitun idioottia kun on väärän muotoinen virtsakatetri muka ja sattuu: Me pyöritetään täällä monen sadan tuhannen juttua ja jotkuu potilaat kuvittelee että ne voi vaan marssia sisään ja heti pitäisi mitata kuume tai ottaa joku vitun verenpaine. Miten semmonen edes otetaan? Jengillä ei tunnu olevan mitään käsitystä tästä duunista. Joo joo, on nykyisin kuumemittari ja leikkaussalissa VAR, mutta enemmän tuppaa närästystä aiheuttavan sekin että sellainen on sillä ennen meillä hoidettiin ihan sillei että oli yksi kirurgi ja kaksi apulinjakandia ja hyvin pärjättiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös