Juu, sitä tuolla harjoittelulla tarkoitinkin. Kylmiltään liian rankkaa settiä nuo opiskelubileet. Juodaan kuin vuonna -95 vaikka ei olla enää ihan nuoria poikia.Mitäs sitä harjoittelemaan, jatkat vaan koko ajan niin on hyvät pohjat ryyppyiltaan.
Juu, sitä tuolla harjoittelulla tarkoitinkin. Kylmiltään liian rankkaa settiä nuo opiskelubileet. Juodaan kuin vuonna -95 vaikka ei olla enää ihan nuoria poikia.Mitäs sitä harjoittelemaan, jatkat vaan koko ajan niin on hyvät pohjat ryyppyiltaan.
Naurahdin, kun oon vissiin saanut viime vuonna pelikiellon. En edes tiennyt koko asiasta ennen ku kirjauduin sisään.
Ja niin känni juttumusaa:
Välissä oli toki kevyt kännisekoilu, joka ei liittynyt asiaan millään tavalla.Mikä teitä modeja oikeesti hiertää. Ootte pahempia, ku vauva.fi. Mitään ei saa kritisoida ym
Nyt oli niin oudosti kerrottu. Että mä oon nukkunu sohvatyynyillä, nurmikolla ja autossa. Ja totuus. Yksityiskohtiin en jaksa mennä.
Oot kyllä kova jätkä.Mie oon vieläkin kännissä ja korjaan. Toki näinhän minä eilen kirjoitinkin että tämä on tarkoitus. Hauskat videokännit parin palstaveljen kanssa siihen asti että ehdin junaan. Baari keskustassa ja tänne saunomaan. Vieraat (no yksi vieras ja yksi hyvin tuttu) lähtivät joskus viiden kieppeillä. About 3h unet, herääminen kännissä eikä sitä nyt voi jättää kesken kun illemmalla menoa.
Ei kyllä minulta onnistuisi, ei mitenkään.Mie oon vieläkin kännissä ja korjaan. Toki näinhän minä eilen kirjoitinkin että tämä on tarkoitus. Hauskat videokännit parin palstaveljen kanssa siihen asti että ehdin junaan. Baari keskustassa ja tänne saunomaan. Vieraat (no yksi vieras ja yksi hyvin tuttu) lähtivät joskus viiden kieppeillä. About 3h unet, herääminen kännissä eikä sitä nyt voi jättää kesken kun illemmalla menoa.
Ja hyvä niin.Ei kyllä minulta onnistuisi, ei mitenkään.
Ihminen tarvitsee aina välillä Seuraa, joskus myös Apua. Välillä riittää Hymy, mutta ajoittain myös Alibista on hyötyä.Kalsarikännäilyä ja hyvää musiikkia. Ainoastaan seura puuttuu
Hymykin on silloin tällöin tarpeellinen.Ihminen tarvitsee aina välillä Seuraa, joskus myös Apua. Välillä riittää Hymy, mutta ajoittain myös Alibista on hyötyä.
Kippis vaan sinne. Ostin tänään lantrinkia tuolle viinalleni, jota synttärivieraat eivät juoneetkaan vaikka tarjolla oli. Sekaan vähän limestä tai sitruunasta puristettua mehua ja spriteä. Hyvää on.Täällä taas. Tutulla kaavalla mennään tänäänkin: musiikkia ja lonkeroa. Kippis!
Kuulostaa hyvältä tavalta lievittää tuota Kärppien aiheuttamaa vitutusta. Onneksi Everton voitti sentään tänään niin penkkiurheilun saralta ei aivan kaikki menny päin persettä.Kippis vaan sinne. Ostin tänään lantrinkia tuolle viinalleni, jota synttärivieraat eivät juoneetkaan vaikka tarjolla oli. Sekaan vähän limestä tai sitruunasta puristettua mehua ja spriteä. Hyvää on.
Voiko edes olla parempaa?lauantainen koti-ilta itsensä seurassa