Kalsarikänniketju

  • 5 221 789
  • 66 665
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuntuu siltä että nukkumatti tulee tänään hyvissäajoin ennen pualta yätä. Miten se ny näin karkas... Panettaa ja laulattaa... vittu
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Maukas voitto derbystä takataskussa, olutta pikkusen kaapissa. Ai että kun maistuis muutamat ölppöset, mutta ihan liikaa ei voi naatiskella. Poitsu puolison vattassa on kyllä onneksi niin jääräpäinen, ettei varmaan tule ennen ensi viikon avustamista ilman ulos.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Maukas voitto derbystä takataskussa, olutta pikkusen kaapissa. Ai että kun maistuis muutamat ölppöset, mutta ihan liikaa ei voi naatiskella. Poitsu puolison vattassa on kyllä onneksi niin jääräpäinen, ettei varmaan tule ennen ensi viikon avustamista ilman ulos.
Painu nyt panemaan siitä. Oon lukenu netistä että silleen ne sieltä tulee.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
On tässä siivottu, saunottu ja sekstailtu. Ei oo, ei tuu.
Tsemppiä sinne! Tutkimuksen mukaan ketjun lukijat (ei siis kirjoittavat) tulevat serlaan useammin kuin itse uskovatkaan.
Olet siis pian todistettavasti edelläkävijä verrokkina he.

Ja itse olen menossa Walkin Deadin 8 kauden kolmos jaksossa.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Ketjun otsikon mukaan mennään, kyllä vituttaa kun sovitaan vklopun suunnitelmat hyvissä ajoin ja sitte ku päivä koittaa niin ei mitään kuulu. Vetäs kännit tähän vitutukseen
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tsemppiä sinne! Tutkimuksen mukaan ketjun lukijat (ei siis kirjoittavat) tulevat serlaan useammin kuin itse uskovatkaan.
Olet siis pian todistettavasti edelläkävijä verrokkina he.

Ja itse olen menossa Walkin Deadin 8 kauden kolmos jaksossa.
Kiitos kiitos. Eukko on tossa hetken katsellut Viikinkejä. Kaikki sitä kauheasti kehuivat/kehuvat, mutta mitä tässä nyt sivusilmällä sarjaa seurannut (en tiedä kuinka mones kausi edes), niin on harvinaisen paska sarja.

Walking Deaddia en ole katsellut sitten piiitkään aikaan. Enkä kyllä tule varmaan katsomaankaan, meni maku jossain kohtiin siihenkin.

A. Le Coq kyllä maistuu.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt huomasin, että tuon tekeillä olevan biisin rumpalilla on viisi kättä. Hyvä tästä tulee.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänne ei pitäisi kyllä vilkaista edes…
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Täällä nautitaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joskus piruuttani äänittelin omaa soitteluani jurrissa puhelimeeni. Seuraavana aamuna totesin, että soiton tasoon suhteuttaen Sepi Kumpulainenkin vaikutti virtuoosilta (anteeksi Sepi). Noin muuten tulee veivattua niitä samoja biisejä eestaas. Kunhan nyt omaksi ilokseni rämpyttelen jotain soopaa, harrastus kai se on sekin.

Ketjun aiheeseen liittyen, Leijona on pitkästä aikaa näytellyt pääosaa.
 

ace

Jäsen
Tämä hintataso on kyllä petollista täällä Puolassa. 4X 0,5L bisseä maksaa kaupassa reilu 3,5€. Useimmissa pikkukaupoissa on tarjolla juuri tuo 4 pack.

En kerro monta päkkiä tänään ostin, mutta kohta mentävä unille, aamulla duuniin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei vaan. Onko tänään täälä ketään...?
 

Liitteet

  • muiks....jpg
    muiks....jpg
    20,6 KB · kertaa luettu: 54

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
On. @Johnny B. Goode ja vieläku muistan niin muistutan, että huominen Kärpät - Tappara alkaa jo klo. 16. Ite aattelin kattoa matsin telkkarista kun ilmaispuolelta tulee.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On. @Johnny B. Goode ja vieläku muistan niin muistutan, että huominen Kärpät - Tappara alkaa jo klo. 16. Ite aattelin kattoa matsin telkkarista kun ilmaispuolelta tulee.
Joo, kyllähän sen vois taustalle pistää pyäriin. Ei vaan enää jaksa olla niin innostunu kiakosta. Oon jo pitkään aatellu lopettaa ton liigapassin. Vaikka huakeehan se on kun aattelee että näkee kaikki matsit, jos sattuu taas kiinnostaan. Mutta ei läheskään niin kiinnostavaa kun kamppailulajit.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Joo, kyllähän sen vois taustalle pistää pyäriin. Ei vaan enää jaksa olla niin innostunu kiakosta. Ei läheskään niin kiinnostavaa kun kamppailulajit.
Veikkaan, että lopulta ainoa joka unohtaa tuon on minä. Jos ois pleijarimatsi niin saattais laittaa muistutuksen mutta runkkarimatsiin ei jaksa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös