Kalsarikänniketju

  • 5 209 705
  • 66 653

Glove

Jäsen
Nyt on vähän humala jo päällä. Parvekkeella juomassa valkkaripönttöä tyhjäksi. Eipä tuossa enää olee kuin noin 1,5 lasillista jäljellä, mutta ihmettelen kyllä tätä lätkäjengiä kun tuo jäi kesärinkiin kun minulle tuli nukkumatti. Sain noin paljon takaisin kotiin asti, että siitä jopa humaltui.
Eihän me nyt kaverin juomia pöllitä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ylös! Kalsarit jalassa ja orastavaa känniä pukkaa. Huomenna tulee yksi vuosi lusittua omasta elinkautisesta lisää ja ensi viikolla takaisin duuniin. Voikka ja huikka vapauden menetykselle. Kertaan ensi kaikille kantapeikoille.
 

Glove

Jäsen
Kaveri tuli eilen talkoisiin ja tänään oli tuossa seitsemän maissa valmista. Pitihän minun hyvä ystävä ja talkookaveri syöttää, juottaa ja saunottaa. Siinä samalla tuli itsekin nautittua jokunen lonkero ja pari lasia konjakkia.
 

Oikea Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Yksin kotona, mutta kuitenkin kaksin oluen kanssa. Kolmantena pyöränä musiikki. Jos perus-Koff on vähän mautonta, niin tämä light Koff on mauttomampi. Pitänee kaivella kaapista jotain muuta.

Shilirimpsis ja iloista lauantaita jatkoajan veljille, siskoille ja muille!
 
Hiljaista on täällä kyllä. Taitaa olla lomat lusittu useimmilla.
 

Liitteet

  • taantuma338.jpg
    taantuma338.jpg
    101,7 KB · kertaa luettu: 83

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Sohva valloitettu, sipsipussi rapisee ja kylmä lonkero aukes juuri. Tämä on Elämää parhaimmillaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Piti tuossa viikonlopun ruuanhakureissulla pyörähtää alkossa. Syynä lähinnä, että äitini tulee huomisillaksi tänne ja pitäähän sitä viiniä olla hyvän sapuskan kanssa. Ostin toki täksikin illaksi itselleni yhden putelin, jota tässä nyt nautiskelen omassa rauhassa. Huomenna on sitten enemmän vilskettä kun siskon pojalla on 1v synttärit.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jaa. Piti lainata pojalta rahhoo, kun sillä sitä nyt on. Ehkä siis käyn Siwassa täydentämässä varastoja, jos jaksan tuonne 300 metrin päähän vääntäytyä. Ja se on mulle aina Siwa.
Tuttu Siwa. Tuon pihalla odottelin joskus pari vuotta sitten taksia kun oltiin sen jonkun festarijärjestäjäkaverisi kanssa läheisessä puistossa sivistyneesti nauttimassa pari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös