Uuteen nousuun vaan.En tiiä saisiko näitä nyt kuunnella kun en ole kännissä. Tai kai krapula vielä lasketaan känniksi jos on pari promillee veressä varmaan.
Uuteen nousuun vaan.En tiiä saisiko näitä nyt kuunnella kun en ole kännissä. Tai kai krapula vielä lasketaan känniksi jos on pari promillee veressä varmaan.
En tiedä mikä on DS9, mun auto on DS4...DS9 ja kyllä on erilaisia nämä madonreikä siirtymät sarjan alussa ja lopussa. Kummallisia erikoistehosteita jne.
Helvetin hyvä päätös Nummis.Meinasin tässä juuri vastata toimarin sähköpostiin kalsaroidessani. Mietin kuitenkin kaksi kertaa ja en vastannut. Maanantaina sitten. Hänellä ei ole työaikoja, minulla on.
Star Trek Deep Space 9. Kun juo yksin himassa kaljaa on mukava katsella Star Trekin vanhoja jaksoja Netflixistä.En tiedä mikä on DS9, mun auto on DS4...
Varmaan se oli. Meinasin jo vastata, että "Se on promokuva sinusta, ihan oikean valokuvaajan ottama. Mitä haluat siihen tilalle? Laitetaanko vaikka kissakuva?"Helvetin hyvä päätös Nummis.
Ollaan ollaan. Vittumainen hikka pukkaa päälle, mutta eiköhän se juomalla lähde.Täällä ollaan! Onkos täällä muita kalsarihenkilöitä paikalla?
No miten sen nyt ottaa taas. Zoom päällä ja siellä on ihmisiä mutta en heidän kanssaan kommunikoi.Täällä ollaan! Onkos täällä muita kalsarihenkilöitä paikalla?
Onpahan pläjäys, jossa tuetaan paikallista pienyrittäjää itselleen parhaalla mahdollisella tavalla. Peukkua.musiikitkin sen mukaan
Luulen ymmärtäväni pointin, mutta miksi konjakkia? Rahastahan se ei ole kiinni, mutta entä maku- ja tunnekokemus?2 dl konjakkia yhdellä ryypyllä. Pikku känni vähäksi aikaa.
Niin, ei tuossa yhden ryypyn pikakännissä ole makukokemusta. Kaikki väkevät tuossa käy. Kokemus on se hetken humaus. Ja pitää olla kovana, ei yhtään enempää. Tämä oli tässä.Luulen ymmärtäväni pointin, mutta miksi konjakkia? Rahastahan se ei ole kiinni, mutta entä maku- ja tunnekokemus?
Otitko siis ihan pohjanmaan kautta lasin konjakkia vai muuten vain kerta-annoksena? Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla.Tarkkaa kännäämistä: 2 dl konjakkia yhdellä ryypyllä. Pikku känni vähäksi aikaa. Mukava höpötellä ja huomenna ei krapulaa.
Ei voi - tai siis näköjään voi käsittää kahdella tavalla: oikein ja väärin. Kyllä se on kerralla kaikki tai ei mitään - näin minä sen ymmärsin (oikein). Minä jäin ihmettelemään konjakkia.... ihmettelen vieläkin, mahtoi olla anopin tuomaa paskaa konjamiinia.Otitko siis ihan pohjanmaan kautta lasin konjakkia vai muuten vain kerta-annoksena? Tuon voi käsittää kahdella eri tavalla.