(Totuushan on tietenkin se että pikkujoulut on syvältä suolesta ja pyrin välttämään niitä parhaani mukaan, siksi kalsaroin mieluummin kotona.)
Pikkuhiljaa olen kallistumassa samalle kannalle tässä asiassa. Perjantaina oli taloyhtiön pikkujoulut vai mitkälie bileet tuolla alakerran kerhohuoneella. Ne alkoi klo 19, mutta itse aloitin jo hieman aiemmin. Itseäni ärsytti suunnattomasti kun joku nörtti oli hommannut sinne jonkun lasten pelikonsolin, ja noin puolet siitä porukasta pelasi jotain äärimmäisen lapsellisen näköistä peliä, vaikka mun mielestä lähes kaikki tämän talon asukkaista on vähintäänkin noin parikymppisiä. Sitten osa porukasta tuli sinne vasta puolenyön jälkeen, ja vaikutti ainakin ulkoisesti olevan selvinpäin. Koita siinä sitten yrittää jutella kenellekkään kun ne katsoo sua kuin jotain mitälie juoppoa. Pleikkarijengikin sitten nauraa kun biljardin pelaamisessa ei aina meinannut osua kunnolla palloon kännin takia. Superyllätys, viinasta tulee humalaan. Heureka! Siis aivan uskomatonta. En olisi millään uskonut, viinasta tulee humalaan. Osa jätkistä, tai pari jotka jutteli joidenkin ämmien kanssa, vaihtoi nolosti limpparilinjalle kesken ryyppäämisen, olikohan niillä pimppa mielessä vai mikälie kun ei kalja maistunutkaan. Kesken illan siinä vaiheessa ja siinä tilanteessa se vastaa samaa tilannetta kuin jääkiekossa pääsee yksin läpi mutta kääntyykin vaihtoon. Itselläni teki muutenkin kovasti mieli tintata juuri silloin ja muutamastakin henk.koht syystä nollata tilanne, ja lisäksi tuolla oli tarjolla ilmaista kaljaa ja viinaa.
Oli varmaan neljäs tai viides kerta kun olin tuolla taloyhtiön pippaloissa, ja melkein joka kerta on käynyt noin. Eikö kukaan muu koko talossa osaa juoda. Nörttipelejä, nörttimusiikkia, nörttivitsejä, ja yleistä nörttitouhua. Kyllä bill gates olis varmaan ylpeä teistä. Puuttui vain loppuillan digikamerailu. Need for speed vaan teillekin pleikkaripellet.