Kalsarikänniketju

  • 5 245 693
  • 66 703

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Kalsarit päässä ja kaljat kohta lopussa. Onneksi viinaa löytyy kaapista enemmän kuin tarpeeksi. Kuitenkin pelottaa noiden 80% viru valgeiden juominen kun homma
lähtee hanskasta aika totaalisesti. Onneks on Jägermeisteriakin vielä..
Mut ehkä mun täytyy luopua kalsareista ja lähteä baariin. Ettei nyt ihan tulis vedettyä övereitä. Paitsi aamulla ehkä..
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kuitenkin pelottaa noiden 80% viru valgeiden juominen kun homma
lähtee hanskasta aika totaalisesti.
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?

A) Lopetat juomisen ja menet nukkumaan
B) Alat etsimään minne niitä jemmapulloja on tullut piiloteltua
C) Etsit jostain mustalaisen ja ostat pimeän pullon
D) Unohdat kalsaroinnin ja siirryt baariin
E) Tule meille

Olipa vallitsemasti vaihtoehto mikä tahansa, muista seuraavalla kerralla varata sitä viinaa riittävästi!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
t: Ruusun ajan Illi
Olisinkohan ollut noin 18 vee. Mut piiritti noin kymmenen hyvän näköistä tyttöä ja ne kaikki sano mulle, että oot Illi. No olin tyhmä ja selvinpäin, en huomannut tilaisuuden tulleen. En. Suutuin naisillle ja sanoin, että en ole Illi. Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista. Vaan tyhmä saa kärsiä.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?

Taisit muistaakseni olla kuitenkin jostain muualta, kun Jykylästä? (Tampereelta, guess?) Mutta jos oot täältäpäin, kyllä tuosta pari pottua irtoaa, jos haet pois pyörimästä. Taksi alle vain..
 

M10

Jäsen
Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista.

:)

**

Vedin tuossa juuri kahden tunnin The Beatles-potpurin. Nyt päällä on Topi Sorsakoski-päivä ja kuuntelen Matti Johannes Koivua.

AWe on joidenkin Oulun hullujen kanssa pubissa ja sinne pitäisi mennä. Perkele kun tämä musiikki on vain liian hyvää lähtemiseen.

Silver Dry Gin juotu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perhana, ei se vanhuus tuu yksin. Ei enää pysty juomaan paljoakaan juomaa, kun on jo pahassa kunnossa. Ja vituttaa saatanasti, kun akka on kapakassa bailaamassa.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Taisit muistaakseni olla kuitenkin jostain muualta, kun Jykylästä? (Tampereelta, guess?) Mutta jos oot täältäpäin, kyllä tuosta pari pottua irtoaa, jos haet pois pyörimästä. Taksi alle vain..
Jyväskylässä on kyllä tullut asuttua vuodesta -93, mistähän tuon Tampereen olet saanut päähäsi. Se on kyllä syntymäpaikkani mutta ei mitään muuta.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
-OO- kirjoitti:
A) Lopetat juomisen ja menet nukkumaan
B) Alat etsimään minne niitä jemmapulloja on tullut piiloteltua
C) Etsit jostain mustalaisen ja ostat pimeän pullon
D) Unohdat kalsaroinnin ja siirryt baariin
E) Tule meille
A) Ei ole vaihtoehto
B) Ei niitä ole
C) No en
D) Harkinnassa on ollut ja on edelleen mutta tästä on jonkinlainen matka keskustan baareihin
E) Niin ja missäs sää asuitkaan?
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylässä on kyllä tullut asuttua vuodesta -93, mistähän tuon Tampereen olet saanut päähäsi. Se on kyllä syntymäpaikkani mutta ei mitään muuta.

No meni sitten ohi, taisi olla joku muu palstaveli. Jos satut ambomaansairaalaan, niin ei ole enää pitkästi nuoruuden lähteeseen.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
voi yhen kerran. missä kaikki on. just vetäsin viik.kalsarit jalakaan. Käräpät voitti ja nyt alako loma. muuden kaivurissa telat paikollaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
voi yhen kerran. missä kaikki on. just vetäsin viik.kalsarit jalakaan. Käräpät voitti ja nyt alako loma. muuden kaivurissa telat paikollaan.

Täällä ollaan. Paitsi että tätä ei oikein enää voi kutsua kalsaroinniksi, kun on saunan jälkeen ihan rennosti munasillaan.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
väki kävi tuossa saunaa testaamassa, hyvä oli kun taksiin piti saattaa. Oli häkä kohillaan. Pittää lähtä antverpenniin, nähään toissa päivänä. Laitahan -OO- ringit jalakaan. Jatketaan, hys.....
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Piiri pieni pyörii jne. Homma hanskassa ja hanskat hukassa, mut ei parane antaa sen häiritä. Perkele kun viskipulloonkin piti koskea, vaikka ihan olut linjalla piti olla. Hynystä & co. tuli tos aikasemmin extralta kateltua. Mut pokeri luistaa ja ulkona on pimeää.

Niin ja ketään kotona?

Edit. Niin ja kun tässä aakkosia lottoilin kerettiihän sieltä jo skrivaillakkin.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
HEP!

Kaljaa otin tossa illalla ja pelailin kiekkoa konsolilla. Nyt olen juonut vähän viskiä ja luulen sisäistäneeni viskin hienouden...'

edit. vitun amatöörit....
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
HEP!

Kaljaa otin tossa illalla ja pelailin kiekkoa konsolilla. Nyt olen juonut vähän viskiä ja luulen sisäistäneeni viskin hienouden...'

[PROVO]edit. vitun amatöörit....[/PROVO]
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt olen juonut vähän viskiä ja luulen sisäistäneeni viskin hienouden...

Itsellekkin viski varsinkin hyvä sellainen on noussut arvoon arvaamattomaan. Itse vasta kehitän ja opettelen viski tuntemustani sillä sen verran lyhyt on historia kyseisen juoman parissa. Mutta jostainhan se on aloitettava se. Viime kesänä Englannissa oleillessa tuli viskiä naatiskeltua ihan kivasti jolloin lopullisesti heräsin sen suhteen. Hieno juoma!

Ulkona on pimeää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olutta, terästettyä glögiä ja Ässien huumaa. Sitä se on. Elämä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itsellekkin viski varsinkin hyvä sellainen on noussut arvoon arvaamattomaan. Itse vasta kehitän ja opettelen viski tuntemustani sillä sen verran lyhyt on historia kyseisen juoman parissa. Mutta jostainhan se on aloitettava se. Viime kesänä Englannissa oleillessa tuli viskiä naatiskeltua ihan kivasti jolloin lopullisesti heräsin sen suhteen. Hieno juoma!

Ulkona on pimeää.

Olet pitemmällä kuin minä. Itse kaivoin viskipullon esiin kun kaljat loppuivat ja huomasin, että tämähän on ihan jees janojuomaa.

Nyt olen kaatanut alas isltä pöllittyä Jamesonia ja ihan hyvää on ollut. Tiedä sitten millaista tuo noin oikeasti on. Pitänee kokeilla toistekkin sikarin ja klassisen musiikin kera.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Olutta, terästettyä glögiä ja Ässien huumaa. Sitä se on. Elämä.

Sitä se Ape teettää ;) Mut Kerho kannataja voi myös nauttia samasta huumasta ;) kyllä elämä on laiffii! Tänään tuli kuitenkin pinna sarjakärjeltä!!! Lohtu se on pienikin lohtu.

Ulkona on pimeää. (Tän illan hieno loppukateetti)
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaljaa on vielä pari pulloa, kohta siirryttävä kahviin ja cokikseen sillä neljältä alkaa urheilukanavalta Mayweather-Hatton! Kannattaa katsoa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pitänee kokeilla toistekkin sikarin ja klassisen musiikin kera.

Ihan hyvää se on myöhemminkin ;) Kannattaa ehdottomasti kokeilla toisen, kolmannen, neljoänen ja sitä rataa...

Kaljaa on vielä pari pulloa, kohta siirryttävä kahviin ja cokikseen sillä neljältä alkaa urheilukanavalta Mayweather-Hatton! Kannattaa katsoa.

Ite aattelin kans että kattelisin matsin, mutta tiedä sitten voishan sen uusinnastakin katella. Ihan hyvä matsi kuitenkin näin ennakkoon odotettavissa, joten kattoo nyt.

Tähän väliin kuitenkin lisää olutta koneeseen.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
28 olutta jäljellä :)
36 litraa kotiviiniä jäljellä :)
Selkä on vieläkin ihan remontissa, mikä siinä on että alkomahooooollilkaan ei selkäsärky suksi kamalasti huutaen pois?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(Totuushan on tietenkin se että pikkujoulut on syvältä suolesta ja pyrin välttämään niitä parhaani mukaan, siksi kalsaroin mieluummin kotona.)
Pikkuhiljaa olen kallistumassa samalle kannalle tässä asiassa. Perjantaina oli taloyhtiön pikkujoulut vai mitkälie bileet tuolla alakerran kerhohuoneella. Ne alkoi klo 19, mutta itse aloitin jo hieman aiemmin. Itseäni ärsytti suunnattomasti kun joku nörtti oli hommannut sinne jonkun lasten pelikonsolin, ja noin puolet siitä porukasta pelasi jotain äärimmäisen lapsellisen näköistä peliä, vaikka mun mielestä lähes kaikki tämän talon asukkaista on vähintäänkin noin parikymppisiä. Sitten osa porukasta tuli sinne vasta puolenyön jälkeen, ja vaikutti ainakin ulkoisesti olevan selvinpäin. Koita siinä sitten yrittää jutella kenellekkään kun ne katsoo sua kuin jotain mitälie juoppoa. Pleikkarijengikin sitten nauraa kun biljardin pelaamisessa ei aina meinannut osua kunnolla palloon kännin takia. Superyllätys, viinasta tulee humalaan. Heureka! Siis aivan uskomatonta. En olisi millään uskonut, viinasta tulee humalaan. Osa jätkistä, tai pari jotka jutteli joidenkin ämmien kanssa, vaihtoi nolosti limpparilinjalle kesken ryyppäämisen, olikohan niillä pimppa mielessä vai mikälie kun ei kalja maistunutkaan. Kesken illan siinä vaiheessa ja siinä tilanteessa se vastaa samaa tilannetta kuin jääkiekossa pääsee yksin läpi mutta kääntyykin vaihtoon. Itselläni teki muutenkin kovasti mieli tintata juuri silloin ja muutamastakin henk.koht syystä nollata tilanne, ja lisäksi tuolla oli tarjolla ilmaista kaljaa ja viinaa.

Oli varmaan neljäs tai viides kerta kun olin tuolla taloyhtiön pippaloissa, ja melkein joka kerta on käynyt noin. Eikö kukaan muu koko talossa osaa juoda. Nörttipelejä, nörttimusiikkia, nörttivitsejä, ja yleistä nörttitouhua. Kyllä bill gates olis varmaan ylpeä teistä. Puuttui vain loppuillan digikamerailu. Need for speed vaan teillekin pleikkaripellet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös