Kun nyt taas vaihteeksi keskieuroopassa lusmuilun jälkeen tulin lukemaan tätä kiistämättömästi forumin asiapitoisinta ketjua, oluen maistelun sekä oikeaoppisen pastan valmistuksen lomassa, sekä olutta hienostuneesti siemaillessani kiinnitin huomiota tähän:
Osa jätkistä, tai pari jotka jutteli joidenkin ämmien kanssa, vaihtoi nolosti limpparilinjalle kesken ryyppäämisen, olikohan niillä pimppa mielessä vai mikälie kun ei kalja maistunutkaan. Kesken illan siinä vaiheessa ja siinä tilanteessa se vastaa samaa tilannetta kuin jääkiekossa pääsee yksin läpi mutta kääntyykin vaihtoon.
Oli varmaan neljäs tai viides kerta kun olin tuolla taloyhtiön pippaloissa, ja melkein joka kerta on käynyt noin. Eikö kukaan muu koko talossa osaa juoda. Nörttipelejä, nörttimusiikkia, nörttivitsejä, ja yleistä nörttitouhua. Kyllä bill gates olis varmaan ylpeä teistä. Puuttui vain loppuillan digikamerailu. Need for speed vaan teillekin pleikkaripellet.
Oon ollut joskus samassa tilanteessa. Ärsytti ns. ihan vitusti..
Jätkien kanssa vedetään olutta, ja ollaan muka niin jätkiä, kohta jumppatukkapellet lopettaa juomisen ja menee lirkuttelemaan ämmille, ja alkaa täyden ignore-kampanjan, jos yrität puhua niille jotain. Kyllä se vähän pisti miettimään, että eikö noi vitun runkut saa naista omana itsenään, harva se päivä kuitenkin örveltävät ei-kävelykunnossa kotiin, mutta naisille pitää esittää jotain absolutistia.
Vittuunnuksissani vedin mahdollisimman paljon ko. pikkujouluissa tarjolla olevaa viinaa, pokasin ko. jumppatukan yrittämän muijan (jonka tunsin aika hyvin, eli vanha hoito, ja kenestä tiesin, että saan aina), sovin frendin kanssa, että annan merkin, ja se sanoo naisen pyytäneen jumppatukan vessaan.. Jatkuu seuraavassa numerossa..
No joo. Oli näitä elämäni "priceless" hetkiä, kun "vahingossa" potkasin vessan oven (mestassa oli vaan yksittäisiä vessoja) auki, näytin kaverille peukkua ja sanoin, että "älä ota enää tai et saa naista, pistäpäs poika se ovi kiinni", samalla kun pamputin sen yrittämää muijaa takaapäin vessassa.
No eihän se pannu ovea kiinni, otti vitulliset pultit ja frendi kiikutti rimpuilevan idiootin pihalle. Mä pistin oven kiinni ja jatkoin panemista.
Ei yksityiskohtia, eikä muutakaan kivaa, sori. :)