Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 566
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitäisiköhän tämän ketjun rinnalle avata myös ketju: Olen juoppo, mutten myönnä sitä -ketju? Olikohan onlineri? Ei.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään olisi sitten ollut kahdet pikkujoulut ja koska en osannut päättää kumpaan menisin niin päätin jättää menemättä ja kalsaroida kotona. (Totuushan on tietenkin se että pikkujoulut on syvältä suolesta ja pyrin välttämään niitä parhaani mukaan, siksi kalsaroin mieluummin kotona.)

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mukana ollaan. Nostetaan malja vaikkapa tj Koikkalaisen ja super-Hessun scouttaamalle maalitykille joka julkaistaan alkuviikosta. Nikiforukille kanssa malja! Hieno mies. Kaikkea hyvää.

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää ilmottautua pitkästä aikaa mukaan. Se ei tarkoita, etteikö tässä olisi joka viikonloppu ryypätty, mutta eihän sitä aina jaksa kirjoittaa tänne.

Naurattaa kovin, kun eilisestä Jyp-Ässät otteluketjusta tuli pelikieltoa kaikille muille perseilijöille, paitsi allekirjoittaneeelle. Ja jos modet tämän lukee, niin se on vähän myöhäistä juosta, kun paska on jo housussa.. (Voihan sen toki sieltä pois pyyhkiä, mutta huomenna tulee kuitenkin jo uusi.)

Niin, aiheeseen vielä. Virossa on käyty, ja viinaa on reilu 60 pottua. Otetaan sitä, mikä käteen sattuu.

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loppuu tuolla määrällä ilta lyhkäseen. Sano minun sanoneen.

Onneksi kuitenkin puolet on kasikymppistä. Ja jos se tuntuu liian jäykälle, niin lantraa sitten nelikymppisellä, niin ei kurkkua kuiva.

Meni jopa 2 min, ennen kuin tajusin pointtisi. Ei tule ilta loppumaan lyhyeen, on sitä harjoiteltu jo sen verran, ettei ole sitten täysi-ikäisyyden (6v) tullut koskaan sammuttua, tai mentyä aikaisin nukkumaan. Eli täysi rähinä vain päälle!

Edit: Muokataan nyt vielä sen verran, ettei jää epäselväksi, ettei ole koskaan edes sammuttu. Joskus puhallellaan kotimittariin baarin jälkeen vielä 1.2 promillea 15.00 jälkeen päivällä, mutta sammua? Mitä se on?

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Muistakaa pojat virittää nyt jo vekkarit 06.

Kun ootte vielä selvinpäin.

Mitä helvettiä silloin tapahtuu? Ottamalla silloin lisää pääsee krapulasta?

Ei meillä maalla oo vekkareita. Mun Nokia herättää kasilta.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lähettäkää sitä viinaa tännekin. Maksan hyvin. Vittu kun tuli hankittua turhan pieni määrä reserviin näitä alkomahoolipitoisia nautintoaineita. Ei voi mitään. Toivottavasti lähikuppila ei tule kutsumaan.

Np. David Guetta - when the the light

Suosikkijoukkue
Meni jopa 2 min, ennen kuin tajusin pointtisi. Ei tule ilta loppumaan lyhyeen, on sitä harjoiteltu jo sen verran, ettei ole sitten täysi-ikäisyyden (6v) tullut koskaan sammuttua, tai mentyä aikaisin nukkumaan. Eli täysi rähinä vain päälle!

Mulla meni kauemman. Meinasin vaan, että juomat loppuu kesken. Nim. Aivot juotu aikoja sitten.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ei tule ilta loppumaan lyhyeen, on sitä harjoiteltu jo sen verran, ettei ole sitten täysi-ikäisyyden (6v) tullut koskaan sammuttua, tai mentyä aikaisin nukkumaan.
Sama juttu, en ole ikinä vielä elämässäni sammunut kesken juomisen. Eri asia tietysti on nukahtaa rankan illan jälkeen mutta aina on tullut jostain sängystä herättyä. Sammumista harrastavilta viinat pois!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
t: Ruusun ajan Illi

Alright :) Eikös tää oo se sama kaveri joka on ollut kyhäämässä Paha Maa leffaa ja Irtiottoja sarjaa mm. eli Paavo Westerberg tai jotai sinnepäin?

Juomavarasto on kohta tyhjennetty. Voi helvetti. Pitää varmaan lähtee baariin kun loppui taas vaihteeksi juomat kesken. Damn.

t: Bill Cosby

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ruusun ajan Illi

Ruusun ajassahan eräs jo kuopattu bändi sai kai ensi esiintymisensä TV:ssä, mutta millä biisillä niin siitä ei oo vahvaa muistikuvaa, kuten ei huomenna tästä illastakaan. Olisko kuitenkin ollut "pieniä sieviä sieniä"?

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sammumista harrastavilta viinat pois!

Todellakin. Onhan sitä noiden paskaviroviinojen lisäksi reilu 40 pulloa kunnon juomaa kaapissa. Silloin puhutaan viskistä ja muista JALOviinoista :D Eipä ole sitten tullut täysi-ikäisyyden semmoista hetkeä, että viina olisi kesken loppunut, vaikka juhlijoita olisi reilustikin tuppautunut tänne residenssiin.. Nyt yksin, kalsarit jalassa, Sonyn 46X2000 telkussa pyörii Sonny&Ricardo movie, wich is nice.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Todellakin. Onhan sitä noiden paskaviroviinojen lisäksi reilu 40 pulloa kunnon juomaa kaapissa. Silloin puhutaan viskistä ja muista JALOviinoista :D Eipä ole sitten tullut täysi-ikäisyyden semmoista hetkeä, että viina olisi kesken loppunut, vaikka juhlijoita olisi reilustikin tuppautunut tänne residenssiin.. Nyt yksin, kalsarit jalassa, Sonyn 46X2000 telkussa pyörii Sonny&Ricardo movie, wich is nice.

Onhan tuo nyt suorastaan amatöörimäistä jos viinat loppuu kesken illan. Siitä täytyy aina pitää huoli että baarikaapissa riittää evästä vaikka minkälainen mullikuoro astuisi sisään kesken illan. Tai ihan minimi on se että edes itse pysyy yhden illan tukevassa tuiskeessa ilman että juomat loppuu.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Onhan tuo nyt suorastaan amatöörimäistä jos viinat loppuu kesken illan..
Olen pikkuhiljaa sortumassa tähän amatöörimaisuuteen, kahdeksan takana, yhdeksäs menossa, neljä edessä. Fiilis vaan nousee mutta kaupunkiin ei enää viitsisi. Lähiöbubi taas on kallis ja paska paikka.

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Kalsarit päässä ja kaljat kohta lopussa. Onneksi viinaa löytyy kaapista enemmän kuin tarpeeksi. Kuitenkin pelottaa noiden 80% viru valgeiden juominen kun homma
lähtee hanskasta aika totaalisesti. Onneks on Jägermeisteriakin vielä..
Mut ehkä mun täytyy luopua kalsareista ja lähteä baariin. Ettei nyt ihan tulis vedettyä övereitä. Paitsi aamulla ehkä..

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kuitenkin pelottaa noiden 80% viru valgeiden juominen kun homma
lähtee hanskasta aika totaalisesti.
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?

A) Lopetat juomisen ja menet nukkumaan
B) Alat etsimään minne niitä jemmapulloja on tullut piiloteltua
C) Etsit jostain mustalaisen ja ostat pimeän pullon
D) Unohdat kalsaroinnin ja siirryt baariin
E) Tule meille

Olipa vallitsemasti vaihtoehto mikä tahansa, muista seuraavalla kerralla varata sitä viinaa riittävästi!

Suosikkijoukkue
t: Ruusun ajan Illi
Olisinkohan ollut noin 18 vee. Mut piiritti noin kymmenen hyvän näköistä tyttöä ja ne kaikki sano mulle, että oot Illi. No olin tyhmä ja selvinpäin, en huomannut tilaisuuden tulleen. En. Suutuin naisillle ja sanoin, että en ole Illi. Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista. Vaan tyhmä saa kärsiä.

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?

Taisit muistaakseni olla kuitenkin jostain muualta, kun Jykylästä? (Tampereelta, guess?) Mutta jos oot täältäpäin, kyllä tuosta pari pottua irtoaa, jos haet pois pyörimästä. Taksi alle vain..

M10

Jäsen
Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista.

:)

**

Vedin tuossa juuri kahden tunnin The Beatles-potpurin. Nyt päällä on Topi Sorsakoski-päivä ja kuuntelen Matti Johannes Koivua.

AWe on joidenkin Oulun hullujen kanssa pubissa ja sinne pitäisi mennä. Perkele kun tämä musiikki on vain liian hyvää lähtemiseen.

Silver Dry Gin juotu.

Suosikkijoukkue
Perhana, ei se vanhuus tuu yksin. Ei enää pysty juomaan paljoakaan juomaa, kun on jo pahassa kunnossa. Ja vituttaa saatanasti, kun akka on kapakassa bailaamassa.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Taisit muistaakseni olla kuitenkin jostain muualta, kun Jykylästä? (Tampereelta, guess?) Mutta jos oot täältäpäin, kyllä tuosta pari pottua irtoaa, jos haet pois pyörimästä. Taksi alle vain..
Jyväskylässä on kyllä tullut asuttua vuodesta -93, mistähän tuon Tampereen olet saanut päähäsi. Se on kyllä syntymäpaikkani mutta ei mitään muuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy