banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitäisiköhän tämän ketjun rinnalle avata myös ketju: Olen juoppo, mutten myönnä sitä -ketju? Olikohan onlineri? Ei.
Niin, aiheeseen vielä. Virossa on käyty, ja viinaa on reilu 60 pottua. Otetaan sitä, mikä käteen sattuu.
Loppuu tuolla määrällä ilta lyhkäseen. Sano minun sanoneen.
Muistakaa pojat virittää nyt jo vekkarit 06.
Kun ootte vielä selvinpäin.
Meni jopa 2 min, ennen kuin tajusin pointtisi. Ei tule ilta loppumaan lyhyeen, on sitä harjoiteltu jo sen verran, ettei ole sitten täysi-ikäisyyden (6v) tullut koskaan sammuttua, tai mentyä aikaisin nukkumaan. Eli täysi rähinä vain päälle!
Sama juttu, en ole ikinä vielä elämässäni sammunut kesken juomisen. Eri asia tietysti on nukahtaa rankan illan jälkeen mutta aina on tullut jostain sängystä herättyä. Sammumista harrastavilta viinat pois!Ei tule ilta loppumaan lyhyeen, on sitä harjoiteltu jo sen verran, ettei ole sitten täysi-ikäisyyden (6v) tullut koskaan sammuttua, tai mentyä aikaisin nukkumaan.
t: Ruusun ajan Illi
Ruusun ajan Illi
Sammumista harrastavilta viinat pois!
Todellakin. Onhan sitä noiden paskaviroviinojen lisäksi reilu 40 pulloa kunnon juomaa kaapissa. Silloin puhutaan viskistä ja muista JALOviinoista :D Eipä ole sitten tullut täysi-ikäisyyden semmoista hetkeä, että viina olisi kesken loppunut, vaikka juhlijoita olisi reilustikin tuppautunut tänne residenssiin.. Nyt yksin, kalsarit jalassa, Sonyn 46X2000 telkussa pyörii Sonny&Ricardo movie, wich is nice.
Olen pikkuhiljaa sortumassa tähän amatöörimaisuuteen, kahdeksan takana, yhdeksäs menossa, neljä edessä. Fiilis vaan nousee mutta kaupunkiin ei enää viitsisi. Lähiöbubi taas on kallis ja paska paikka.Onhan tuo nyt suorastaan amatöörimäistä jos viinat loppuu kesken illan..
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?Kuitenkin pelottaa noiden 80% viru valgeiden juominen kun homma
lähtee hanskasta aika totaalisesti.
Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?
Olisinkohan ollut noin 18 vee. Mut piiritti noin kymmenen hyvän näköistä tyttöä ja ne kaikki sano mulle, että oot Illi. No olin tyhmä ja selvinpäin, en huomannut tilaisuuden tulleen. En. Suutuin naisillle ja sanoin, että en ole Illi. Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista. Vaan tyhmä saa kärsiä.t: Ruusun ajan Illi
Mä voin ottaa ne sun kasikymppiset, nehän on parasta ainetta maan päällä kunhan pikkusen lantraa koskenkorvalla. Mulla alkaa oikeesti juomat loppua! Hei mitä mä teen?
Jos viisampi tai känninpi olisin ollut, olisin sanonut, että totta vitussa oon Illi ja pannut niistä jokaista.
Jyväskylässä on kyllä tullut asuttua vuodesta -93, mistähän tuon Tampereen olet saanut päähäsi. Se on kyllä syntymäpaikkani mutta ei mitään muuta.Taisit muistaakseni olla kuitenkin jostain muualta, kun Jykylästä? (Tampereelta, guess?) Mutta jos oot täältäpäin, kyllä tuosta pari pottua irtoaa, jos haet pois pyörimästä. Taksi alle vain..