Kalsarikänniketju

  • 5 246 621
  • 66 704

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Perhana. Kun itse en osaa tarkistaa
24. Siis mikäki morganipäissäni oikein laskin.

Tänään töissä vielä mietin, että kyllä illalla on pakko lähteä hiukan kaupungille nauttimaan muutama ylihintainen Cuba libre ja ehkä pari oluttakin.

Ja paskan vitut. Ei nappaa, ei pysty, ei kykene. Rommia jäillä ja lonkeroa kyytipojaksi. Käy.
 

M10

Jäsen
Olen viidenneksi eniten postannut kalsarikänni-ketjuun. Olisko viestejä ollut joku ~130, enää en tarkkaa määrää musita tai muista.

EDIT: jaa ptk kysyi omaa määräänsä. No joku sen tuossa jo ilmoittikin, joten että silleen ja täältä tähän.

Espoon hörhöt ovat eniten sp`ämmänneet kartano volvoistaan tänne.

Viiden ja puolen tunnin päästä hoo hetki. Enkä puhu Hännisestä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin pikkuhiljaa lähtee kone käyntiin ja silloin teidät maa perii ;)

Niin ja toi ptk:n mainitsema Porin kuningashan on ei enempää eikä vähempää kuin jo pois potkittu jatkislainen Johnny Freak! Koska mies tossa joku aika sitten lähetettiin maata kiertävälle radalle niin ei ole ainakaan pelkoa että kaveri omia lukujaan parantelis, harmi sinänsä.

Niin ja mitä omaa sijoitustani yritin tiirailla niin ennen tätä oli 65 viestiä tähän ketjuun kirjoitettuna ja sillä irtosi 20:s sija. Tän jälkeen on 66 ja jaettu 17:sta eli nousua tapahtuu!

Mutta nyt pienet Johnny Freakin muistolle.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Vithu mä oon pettyny...luulin et suurin osa mun mitään sanomattomista viesteistä ois tähän ketjuun, mut ei se niin taidakaan olla. Hyi mua!!!! Noh täytyy ottaa vahinko kiinni tänä iltana. Prkl! Lisää kaljaa!
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ilmoittaudun joukkoon taas. Eikä edes vituta vaan petyttää. Mut tästä lähin kannatan Jokereita ja Saipaa. Luultavasti nekin tästä eteenpäin ottaa arseen niinku saarela vanhaselta...

Onneks lohtuna on laatikko punaista juomaa... Laatikko! LAATIKKO! SAATANAN TONTTU MÄ SOTKEN SUT SUOHON! TEKISI MIELENI VETÄÄ SINUA, MUTTA KUN EN ILKEÄ!
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Espoon hörhöt ovat eniten sp`ämmänneet kartano volvoistaan tänne.

Nyt hereille. KKK:ssa ei tunneta eriarvoisuutta. On vain pitkiä ja lyhyitä. Kuoseja ja raitoja. Kaapuja ja klapeja.

PS. Viimeinen lause ei ollut rasisitinen viesti, kyse on vain oikeasti kokossa poltettavista esineistä ja jonkun tovin pois muodista olleesta vaatekappaleesta. Nyt KKK:ssa vuoden päästä catwalkilla, tiedetään, tiedetään..
 

laiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kai se on minunkin ilmoittauduttava (kohtuullisen uutena Jatkoajan jäsenenä) joukkoon.

Olutlinjalla mennään ja ollaan päästy hyvään yhteisymmärrykseen keissin kanssa tyhjentämisaikataulusta. Ja kun FM2008:ssakin tuli saatua fudut niin mikäpä tässä... ei muuta kuin uutta nousua manageriuralle Espanjan sarjoista.

 

Erik Loka

Jäsen
Paikallisessa kävin muutaman useammalla kuin muutamalla, ja nyt tulin viettämään iltaa herra Rommin kanssa. Alkaa kilisemään pikkuhiljaa.
Oli tullut selväksi ettei asioista selvittäisi puhumalla
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Heips sulleen. Tuli tossa nyt ainakin jollain tasolla kateltua Molbergin Tuntematonta kun edellisestä kerrasta oli jo vähän aikaa. Samalla olutta kurkusta alas niin jaksoi. Mut nyt on parempi palata koneen ja pokerin ääreen. Ketään muuta mukana menossa?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo ei tää kännissä pelaaminen kauhean tuottoisaa ole, mutta sitäkin hauskempaa! Pitää vaan pelata halpoja pöytiä, freerolleja tai sitten leikkirahoilla ;) Huomenna voi sitten ihmetellä mihin ne rahat on hävinnyt ;)...No joo pitää varmaan kohta painua pehkuihin niin jaksais heräilläkkin vielä joskus.

Sul on muuten ihan komiat savukkeet.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
This is a motherfucking invitation...tää lasten musiikki on niin mun huttua.

Samoin kuin punaviini - ja valkkari. Etiketin vastaisesti ilman lihaa tai kalaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Eiköhän samaa voi sanoa myös tän kauden Kerhosta ja Ässistä? Semmoista huttua! Joopa joo...huomenna Kärpät kylässä, joka normaalisti olis semmonen viimesenpäälle odotettu ottelu, mutta nyt...Täytyy ottaa pienet tälle taaperrukselle, kerran kun tuli mainittua.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mites En Beager, poksuuko maksa näin pikkujouluaikana vai onko kalsis-ketju muuten vain puoleensa vetävä mesta?

Mitäs se opiskelija muuta vois tehdä kuin lukea ja juoda? Ja kun ei rahat riitä baari keikkoihin ihan niin usein kuin haluais niin halpa olut ajaa asian, joskus frendien kanssa joskus yksin. No joo...kyllä tää ajankohtakin varmaan vaikuttaa, mut tiedä sit. Kaipa tätä ylvästä juomaa tulee tässä elämän vaiheessa käytettyä enkä hivenen liikaa, mutta kerkeehän sitä sitten myöhemmin paikkaamaan ja antaa maksan hivenen hengähtää. Niin ja KKK ketju on ihan kelpo mesta aika usein sitä tänne jatkoaikaa selailessa tulee skrivailtua, tiedä sitten mitä se meikäläisen elintavoista kertoo. Eli tälläsellä perussuomalaisella linjalla täällä vedetään tiedä sitten että minne.

Mites siellä päässä?
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Vithu mä oon pettyny...luulin et suurin osa mun mitään sanomattomista viesteistä ois tähän ketjuun, mut ei se niin taidakaan olla. Hyi mua!!!! Noh täytyy ottaa vahinko kiinni tänä iltana. Prkl! Lisää kaljaa!


Ja tääkin viesti jäi illan ainoaks tänne, ei hyvin mene! Noh jos nyt kirjottellis enemmän tähänkin ketjuun. Muita menossa mukana?
 

Alttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko, Tomi Kallio
Kekke ROOS!

Perkele. Eipä paljon tule Jatkikseen kirjoiteltua, lähinnä vain lueskellut ja naureskellut (hyvässä mielessä) palstan annille. Nyt kuitenkin napsahti nupissa, muutama olut, The Haunted (Hollow Ground) ja Kalsarikänniketjun pongaaminen olivat liikaa näille nystyröille. Kärpät ottaa tänään taas Kerholta häntäänsä, mutta onneksi olen silloin jo onnellisesti nauttimassa ilmaisesta tarjoilusta. Varsinaisista kalsareista ei voi siis puhua, sillä voi olla että tämän illan päätteeksi kalsarit on pahasti hukassa. Kuusisaari on kohteena, ensin pikkujoulut, sitten rytinää (Pressure Points, Crystalic, Gloria Morti ja Before the Dawn, jeh!). Voi vaan miettiä miten sitä löytää yön päätteeksi tiensä takaisin turvallisen Meri-Toppilan hoiviin. Toppilan suora konttaamalla?

Mitähän helvettiä tämäkin avautumien nyt oikein on? Eilen tuli vetäistyä ne tr00 kalsarit ja silloinkin avauduin pitkän kaavan mukaan kosmisista lainalaisuuksista ja Lostista. Everything happens for a reason tai jottain sinnepäin. Sääliksi käy avovaimoa, aika rankkaa kuultavaa varmasti.

Nyt saa riittää, tirvaskaa nyt jo joku turpaan! Ei tervettä toimintaa tämä, eieiei.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Joo täällähän sitä on tiputeltu jo eilis-illasta lähtein. Illalla olis jotku vitun kypsät pikkujoulut, mut jahka sieltä pääsee, niin suuntaan takas tänne. Menkööt eukko sinne yöklubille jos huvittaa, kunhan vaan tulee oikeaan punkkaan yöksi... Ja kyl tää koffikin putoaa ihan laillisesti, mut ei se KARHUa voita ikinä. Never!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hip hei

Paikalla ollaan. Meni aloitus hieman myöhäiseksi, kun piti viedä akka ryyppyreissulle (ei saatana huolinut mukaan ja jätti lapsetkin mun hoidettavaksi). Tuppaa vaan olla vähissä tuo juomapuoli, mutta näytellään loppuhumala.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Pelistä kotiuduttu ja vitutukseen yhdistelmä King Crimson - Gin Tonic.

Saatanas.

Älä potaatti winee. LIsää brenaa, mjotaah?
Täällä sitä Peevelin kanssa otamme brenaa, lähde Treen yöhön, mjotoh?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös