Tarkoitat varmaankin tätäMikä oli se ketju mihin voi laittaa niitä biisejä ku oli junnu???
Sun täytyy jatkaa kalsarikännejä tänään niin tulee varmaan mieleen jotain.Yllättäen nyt ei vaan tuu enään mitään biisiä mieleen. Eilen tuli useampikin.
Joskus on hyvä ottaa oikein kunnolla. Siinä tavallaan puhdistuu kunnolla sielu ja mieli. Tai ainakin näin kuvittelisin. Itselläni ei moisesta kokemusta vielä ole, mutta ehkä joskus täytyy tuollekin antautua. Tavallaan sitä voisi ajatella myös jonkinlaisena puhdistautumis riittinäkin. Sitä on tavallaan ihan alasti ja avoin itsensä edessä. Voi tehdä ja olla mitä haluaa. OIlla vapaa ja olla miten haluaa... Välittämättä muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. On vain Minä ja minun maailmani...Varmaan viikon kohta ryypänny putkeen. ihavn vitun kivaa
Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.Joskus on hyvä ottaa oikein kunnolla. Siinä tavallaan puhdistuu kunnolla sielu ja mieli. Tai ainakin näin kuvittelisin. Itselläni ei moisesta kokemusta vielä ole, mutta ehkä joskus täytyy tuollekin antautua. Tavallaan sitä voisi ajatella myös jonkinlaisena puhdistautumis riittinäkin. Sitä on tavallaan ihan alasti ja avoin itsensä edessä. Voi tehdä ja olla mitä haluaa. OIlla vapaa ja olla miten haluaa... Välittämättä muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. On vain Minä ja minun maailmani...
Yleensä alkaa tulemaan nälkä ja ei enää pysty. Ryyppäämisen jatkaminen muuttuu myös hankalammaksi.Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.
Totta kyllä, taitaa vaatia jotain vahvempaa, jotta sielun saa puhdistautumaan. Kun ei itsellä ole kokemusta kuin yhden illan ryyppäämisestä niin ajattelin, että tuollainen viikon putki voisi olla joskus aika puhdistava kokemus. Luulisin, että siinä pääisi jossain vaiheessa käsiksi omaan sisimpääänsä joka avaisi henkisiä lukkoja ja asioita, ymmärtäisi lopulta missä itse menee ja tavallaan oman paikkansa maailmassa. En tiedä, nämä on vain tällaisia pohdintoja joita on mukava ajatella joskus. Ihmisen mieli on mielenkiintoinen, samalla kertaa tuttu mutta myös tuntematon ja huomaa ajattelevansa asioita joita ei ikinä ole tullut aiemmin mieleen...Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.
Toukokuussa olis pari viikkoa lomaa, vois koittaa.Totta kyllä, taitaa vaatia jotain vahvempaa, jotta sielun saa puhdistautumaan. Kun ei itsellä ole kokemusta kuin yhden illan ryyppäämisestä niin ajattelin, että tuollainen viikon putki voisi olla joskus aika puhdistava kokemus. Luulisin, että siinä pääisi jossain vaiheessa käsiksi omaan sisimpääänsä joka avaisi henkisiä lukkoja ja asioita, ymmärtäisi lopulta missä itse menee ja tavallaan oman paikkansa maailmassa. En tiedä, nämä on vain tällaisia pohdintoja joita on mukava ajatella joskus. Ihmisen mieli on mielenkiintoinen, samalla kertaa tuttu mutta myös tuntematon ja huomaa ajattelevansa asioita joita ei ikinä ole tullut aiemmin mieleen...
Ei muuten ole.Varmaan viikon kohta ryypänny putkeen. ihavn vitun kivaa
Nyt on laatujuomaa miehellä!Tarttui nimittäin pitkästä aikaa pitkäripasesta unkarin laatua eli Magyar Feher Buuria parit pulloliset matkaan.
Tarttui nimittäin pitkästä aikaa pitkäripasesta unkarin laatua eli Magyar Feher Buuria parit pulloliset matkaan
Minähän kun haen alkosta viintä, niin se on aina kolmen kilon kasapanos joko Elmoa tai Magyaria. Nyt imeskelen Elmoa. Kippis, veljet!Nyt on laatujuomaa miehellä!
Join joskus yhdessä päivässä viisi pulloa Makkista. Toki silloin olin nuori hurja, ja vietettiin Ruisrockia, ja jostain pullosta meni vähän tarjollekin, esimerkiksi Tomi Kalliolle. Mutta oli se iso määrä. Vieläkin ihmettelen, miten tuo urheilusuoritus onnistui. Kuten kaveri sanoi, "Se oli miehen työ".
Suuret määrät ovat olennainen osa Makkiksen viehätystä. Kun opiskeluaikoina olimme yhtenä keväänä usein saman kaverin luona juomassa, ja joimme aina hänen viinojaan, niin sitten päätimme kaverin kanssa vähän hyvitellä asiaa tälle kolmannelle kaverille. Ostimme hänelle kymmenen pulloa (10) makkista. Makkishan oli tosi halpaa, pullo oli markoissa alle kolmekymppiä.
Minähän kun haen alkosta viintä, niin se on aina kolmen kilon kasapanos joko Elmoa tai Magyaria. Nyt imeskelen Elmoa. Kippis, veljet!
Minusta tuntuu, että noilla musiikkivalinnoilla 420 olisi vähintään yhtä sopiva viihdyke.Siihen vielä täyden lasin lisäksi The mamas& the papas ja California dreamin soimaan niin iltahan on kaunis ja nuori aamuun asti.