Kalsarikänniketju

  • 5 208 999
  • 66 646

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tietyllä tapaa on lohdullista, että itseni lisäksi myös seksikkäät rokkikukot kasvattavat massaa vanhetessaan. Itsekin 30 vuotiaana olin laiha lihaksikas 86kg atleetti. Vuosikymmen myöhemmin paino jotain ihan muuta. Ei ole Sebastianiakaan ehkä timmeimmässä kunnossaan, vaan tähän verrattuna Krepokin saattaisi olla melko hottis.


 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole @Krepo Sebastian tosiaan enää mikään kiiltokuva poika, rosoisuutta tullut. Tuo sun listaus parhaista laulajista muuten vituttaa kasarihevi diggareita.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei ole @Krepo Sebastian tosiaan enää mikään kiiltokuva poika, rosoisuutta tullut. Tuo sun listaus parhaista laulajista muuten vituttaa kasarihevi diggareita.
Kerro toki oma mielipiteesi, niin ei tarvitse omassa peräkammarissa kyräillä yksikseen. Kasarihevidiggarit miulle toki tuntematon yhteisö todettakoon.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kerro nyt muillekin, mitä mielekkäämpää tekemistä kalsaroidessa voi tehdä, niin me muutkin ryhdyttäisiin toimeen. Elmeri Kaksosen kootut maali videota Tapparapaidassako kattelet? Ihan koko iltaa tuohon ei saa kuitenkaan tuhrattua olettaisin?

Täs on just se kun jäin saunan jäljiltä kylpytakkiin. En tiedä uskaltaako Emen erotiikkaa katsella ilman kalsareita? Tai tiedän, ei uskalla.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Liitynpä joukkoon. Kotiuduin mökiltä tänään kun eilen lasten äiti soitteli että voivatko lapset tulla tänään perjantaina luokseni. Sanoin että toki. No tulevat kuitenkin vasta huomenna, mutta eipä se minua haittaa. Nyt voi viettää yhden illan ihan omaa kivaa, kun mökilläkin oli oma äiti seurana.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Täs on just se kun jäin saunan jäljiltä kylpytakkiin. En tiedä uskaltaako Emen erotiikkaa katsella ilman kalsareita? Tai tiedän, ei uskalla.
Siinä olisikin oletettu kumppanisi ihmeissään, kun kiekkovideoita katsoisit ja kävisi niin kuten oletettua on emen taidonnäytteitä katsoessasi.

Nykyisiä esityksiä katsoessa kovempikin innostus lerpahtaa kummasti, joten itse passaan nuo SaiPassa esitetyt suoritukset.
 

Glove

Jäsen
Mikä oli se ketju mihin voi laittaa niitä biisejä ku oli junnu???
Tarkoitat varmaankin tätä

 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Yllättäen nyt ei vaan tuu enään mitään biisiä mieleen. Eilen tuli useampikin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pikku pieruissa tulee tosi nerokkaita viesti-ideoita, toistaiseksi olen onnistunut pidättelemään Vastaa-täpän painamista. Paitsi nyt.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varmaan viikon kohta ryypänny putkeen. ihavn vitun kivaa
Joskus on hyvä ottaa oikein kunnolla. Siinä tavallaan puhdistuu kunnolla sielu ja mieli. Tai ainakin näin kuvittelisin. Itselläni ei moisesta kokemusta vielä ole, mutta ehkä joskus täytyy tuollekin antautua. Tavallaan sitä voisi ajatella myös jonkinlaisena puhdistautumis riittinäkin. Sitä on tavallaan ihan alasti ja avoin itsensä edessä. Voi tehdä ja olla mitä haluaa. OIlla vapaa ja olla miten haluaa... Välittämättä muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. On vain Minä ja minun maailmani...
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Joskus on hyvä ottaa oikein kunnolla. Siinä tavallaan puhdistuu kunnolla sielu ja mieli. Tai ainakin näin kuvittelisin. Itselläni ei moisesta kokemusta vielä ole, mutta ehkä joskus täytyy tuollekin antautua. Tavallaan sitä voisi ajatella myös jonkinlaisena puhdistautumis riittinäkin. Sitä on tavallaan ihan alasti ja avoin itsensä edessä. Voi tehdä ja olla mitä haluaa. OIlla vapaa ja olla miten haluaa... Välittämättä muista ihmisistä ja heidän mielipiteistään. On vain Minä ja minun maailmani...
Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.
Yleensä alkaa tulemaan nälkä ja ei enää pysty. Ryyppäämisen jatkaminen muuttuu myös hankalammaksi.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kait pelkällä alkoholilla pääse tuollaisiin leveleihin, tiemmä. Tai itseltä ei ainakaan valitettavasti onnistu.
Totta kyllä, taitaa vaatia jotain vahvempaa, jotta sielun saa puhdistautumaan. Kun ei itsellä ole kokemusta kuin yhden illan ryyppäämisestä niin ajattelin, että tuollainen viikon putki voisi olla joskus aika puhdistava kokemus. Luulisin, että siinä pääisi jossain vaiheessa käsiksi omaan sisimpääänsä joka avaisi henkisiä lukkoja ja asioita, ymmärtäisi lopulta missä itse menee ja tavallaan oman paikkansa maailmassa. En tiedä, nämä on vain tällaisia pohdintoja joita on mukava ajatella joskus. Ihmisen mieli on mielenkiintoinen, samalla kertaa tuttu mutta myös tuntematon ja huomaa ajattelevansa asioita joita ei ikinä ole tullut aiemmin mieleen...
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Totta kyllä, taitaa vaatia jotain vahvempaa, jotta sielun saa puhdistautumaan. Kun ei itsellä ole kokemusta kuin yhden illan ryyppäämisestä niin ajattelin, että tuollainen viikon putki voisi olla joskus aika puhdistava kokemus. Luulisin, että siinä pääisi jossain vaiheessa käsiksi omaan sisimpääänsä joka avaisi henkisiä lukkoja ja asioita, ymmärtäisi lopulta missä itse menee ja tavallaan oman paikkansa maailmassa. En tiedä, nämä on vain tällaisia pohdintoja joita on mukava ajatella joskus. Ihmisen mieli on mielenkiintoinen, samalla kertaa tuttu mutta myös tuntematon ja huomaa ajattelevansa asioita joita ei ikinä ole tullut aiemmin mieleen...
Toukokuussa olis pari viikkoa lomaa, vois koittaa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Varmaan viikon kohta ryypänny putkeen. ihavn vitun kivaa
Ei muuten ole.

Tempasin pääsiäisenä sellasen to-ti rännin. Tarkoituksena oli suorittaa ns. nollaus ennen edellisenä torstaina alkavaa duunirypistystä joka (toivottavasti) päättyy kesäkuussa.

Eka normaali ja yöhikoilematon päivä oli eilen lauantaiaamuna. Sen kunniaksi päätin kaataa kurkkuuni kahden litran päälärin Alkosta saatavilla olevaa Hardys Nottage Hill punaviiniä. Hik!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Aamuyöstä jo työmaalla läksin poikkeemaan, niin pääsinpä sitten kaupoille hetimmiten kun laki sallii. Puolet kymppikassin nalleista vajui suht rauhalliseen tahtiin, ja koiruuslenkin jälkeen pääsikin itse asiaan. Tarttui nimittäin pitkästä aikaa pitkäripasesta unkarin laatua eli Magyar Feher Buuria parit pulloliset matkaan. Jotain snapsipullojakin kattelin, mutta oksetus tuli jo valmiiks, niin hyllyyn jäivät.
Mikäs tässä kun kerta sortsi keliä pukkaa, niin tuopposeen puolet laatua ja perään sitruslimonaatia sekä appelsiinimehua. Pakkasen kautta toki ja partsille fiilistelemään ja kuuntelemaan lintujen kosio sointuja.
Ehkä vois jonkun makkarankin lämmitellä muurikalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarttui nimittäin pitkästä aikaa pitkäripasesta unkarin laatua eli Magyar Feher Buuria parit pulloliset matkaan.
Nyt on laatujuomaa miehellä!

Join joskus yhdessä päivässä viisi pulloa Makkista. Toki silloin olin nuori hurja, ja vietettiin Ruisrockia, ja jostain pullosta meni vähän tarjollekin, esimerkiksi Tomi Kalliolle. Mutta oli se iso määrä. Vieläkin ihmettelen, miten tuo urheilusuoritus onnistui. Kuten kaveri sanoi, "Se oli miehen työ".

Suuret määrät ovat olennainen osa Makkiksen viehätystä. Kun opiskeluaikoina olimme yhtenä keväänä usein saman kaverin luona juomassa, ja joimme aina hänen viinojaan, niin sitten päätimme kaverin kanssa vähän hyvitellä asiaa tälle kolmannelle kaverille. Ostimme hänelle kymmenen pulloa (10) makkista. Makkishan oli tosi halpaa, pullo oli markoissa alle kolmekymppiä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Sen verta aikaa tosiaan viime kerrasta etten meinannu löytää, kun ei ollu ees kyykittävien joukossa sekä hienon uuden etiketinkin olivat ehtineet luomaan.

Ja nyttenkun tätä sekoitusta tässä makustelee, niin mieleen tulvahtelee ne teiniaikojen appelsiinikilju ajat. No ehkä liian vähän ostin, mutta naatitaan niin pitkälle kun piisovvaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös