Minä ostin tuommosen pahvipakkauksen, jossa lukee 50˚ Riesling . Ei tuo lukema kyllä lämpötila ole, aika kylmää on. Mutta hyvää.Onkos tää ketju enää elossa.
Kylläpäs palelee, sopinee kylmän ketjun sanoiksi.
Lienee jotain saksalaista?Minä ostin tuommosen pahvipakkauksen, jossa lukee 50˚ Riesling . Ei tuo lukema kyllä lämpötila ole, aika kylmää on. Mutta hyvää.
Ja, deutsches qualitätwein.Lienee jotain saksalaista?
Toivottavasti luomu, ja pakokaasupäästötön.
Hyvää yötä.Yritin lässyttää vaikka mitä kaikille. Hyvää yötä on se mitä ny on ajnakohtanen
Menin Lidliin ja siellä oli Glühweinia 3,49 puteli hintaan. Ihan jees kun saa 0,745 litraa 5,5% juomaa tuohon hintaan.Juujuu. Millai muute?
Mulla puolestaan olisi juomaa, vaikka 3x känneihin. Mutta eipä oikein maistu. Pitänee mennä lääkäriin tästä maistumattomuus vaivastani kertomaan.Olisi vielä tilkka viiniä eiliseltä. Ei siitä taida känniin tulla ilman kalsareitakaan.
Uuh, nyt olen jännitys.Kyllä minä kalsaroin, ja myös muutama lappeenrantalaislähtöinen nimimerkki, joiden nimen jätän tilanpuutteen vuoksi mainitsematta.
Vaihdoin pitkiin kalsareihin. 90 - luvun hiphop raikaa täysillä, yksinään himassa ja ale cogit aukeilleet tässä yllättäväkin hyvään tahtiin. Tinderissä keskustelu erittäin mielenkiintoisen tyttösen kanssa ja yleisesti ottaen hyvä meininki.
Kaikki ovat jo muutamaankin kertaan pyörineet levylautasella..Likalle kuvaa tykeistä?
Soiko Warren G, Dr. Dre vai DMX?