Vielä yhden teuvon laitan. Olikos täällä paljon muitakin Teuvon faneja??? Ei kädet nouse???
Kuuluuko keskiolut hintaan?Streamit alkaen 0,99 euroa.
Ei kyllä tilaajilla saataisi edes yhtä olutta veikkaan...Streamit alkaen 0,99 euroa.
yleensä porukka käy nukkumaan jo Teuvoa soitattaessa. Korotetaan panoksia siis.
Jos en jostain syystä pääse paikalle, niin maksan ilomielin! Luulen silti, että olen paikalla. Voin kyllä heittää aika montakin kolikkoa esiintyjien hattuihin.Streamit alkaen 0,99 euroa.
Kotiviiniä siemailen. Mites maistuuko tämä@nummenkallio?@Krepo lla on nyt kyllä aika hyvä boogie menossa.
Kotiviiniä siemailen. Mites maistuuko tämä@nummenkallio?
Harmittaa saateristi, ettei ole tullut koskaan livenä nähtyä. Liput ostettuna jo 1,5 v sitten Budapestiin. nuo nyt valideja heinäkuulle 2022. Toivottavasti vielä näen orkesterin.Maistuu todella! Kuten olen täällä niin monet kerrat sanonut, 70-luvun Eero Seppä on yksi maailman parhaita rockbändejä ikinä. Nuo 70-luvun jutut olivat niin jäätävän kovia. Maailman paras rockbändi silloin, ja kestää vertailun moniin muihinkin aikoihin.
Ja joo, monille Aerosmith on se kasarin ja ysärin mainstream-rokkibändi. Se oli kyllä sellaisenakin hyvä, mutta nämä alkuajat olivat ihan maagisia. Kuunnelkaa niitäkin.
Harmittaa saateristi, ettei ole tullut koskaan livenä nähtyä. Liput ostettuna jo 1,5 v sitten Budapestiin. nuo nyt valideja heinäkuulle 2022. Toivottavasti vielä näen orkesterin.
Saa toki. Toivottavasti Perry& Tyler vielä kunnossa kesällä!
Rohkea veikkaus on, että vielä kerran tulevat Suomeen, jos korona ja luoja suo. Tai tulevat ainakin lähelle, ehkä Ruotsiin. Mutta se lienee sitten viimeinen kerta, ottaen huomioon Stevenin ja muiden iän.Saa toki. Toivottavasti Perry& Tyler vielä kunnossa kesällä!
Voihan herranduudelo. Mie en kyllä ymmärrä yhtään, mikäli miulle vapaan puolelta pelikieltoa annettaissiin. SaiPan vitutusketjusta maksimissaan, mutten uskoi touhonkaan,@Krepo noista linkeistäsi tulee nyt vahvat @Jomppa_Koo fibat, joten älä hölmöile itseäsi tauolle täältä. Tunnen kyllä teidät molemmat ja tiedän, että olette eri henkilöitä, mutta sieltä samalta suunnalta kuitenkin olette kotoisin. Mutta siis ihan vihjeenä, että rajoita hieman ettet pääse jäähyaitioon. Biisit kyllä kaikki hyviä.