Kalsarikänniketju

• 5 308 939
  • 66 757

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Streamit alkaen 0,99 euroa.
Jos en jostain syystä pääse paikalle, niin maksan ilomielin! Luulen silti, että olen paikalla. Voin kyllä heittää aika montakin kolikkoa esiintyjien hattuihin.

Kunhan näen tämän. Rahasta viis.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Krepo Olen ignoorannut ja raportoinut. Onneksi linkkejä ei sentään ole pakko avata, voisi tulla kuolema ja poika jäisi orvoksi kaksi päivää ennen täysikäistymistään.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kotiviiniä siemailen. Mites maistuuko tämä@nummenkallio?

Maistuu todella! Kuten olen täällä niin monet kerrat sanonut, 70-luvun Eero Seppä on yksi maailman parhaita rockbändejä ikinä. Nuo 70-luvun jutut olivat niin jäätävän kovia. Maailman paras rockbändi silloin, ja kestää vertailun moniin muihinkin aikoihin. Yksi parhaita rockbändejä ikinä.

Ja joo, monille Aerosmith on se kasarin ja ysärin mainstream-rokkibändi. Se oli kyllä sellaisenakin hyvä, mutta nämä alkuajat olivat ihan maagisia. Kuunnelkaa niitäkin. Ne olivat neroutta. Rock n´rollissakin voi olla neroutta.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Maistuu todella! Kuten olen täällä niin monet kerrat sanonut, 70-luvun Eero Seppä on yksi maailman parhaita rockbändejä ikinä. Nuo 70-luvun jutut olivat niin jäätävän kovia. Maailman paras rockbändi silloin, ja kestää vertailun moniin muihinkin aikoihin.

Ja joo, monille Aerosmith on se kasarin ja ysärin mainstream-rokkibändi. Se oli kyllä sellaisenakin hyvä, mutta nämä alkuajat olivat ihan maagisia. Kuunnelkaa niitäkin.
Harmittaa saateristi, ettei ole tullut koskaan livenä nähtyä. Liput ostettuna jo 1,5 v sitten Budapestiin. nuo nyt valideja heinäkuulle 2022. Toivottavasti vielä näen orkesterin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Saa toki. Toivottavasti Perry& Tyler vielä kunnossa kesällä!
Rohkea veikkaus on, että vielä kerran tulevat Suomeen, jos korona ja luoja suo. Tai tulevat ainakin lähelle, ehkä Ruotsiin. Mutta se lienee sitten viimeinen kerta, ottaen huomioon Stevenin ja muiden iän.

Mutta kyllä itsekin kyttään sitä, missä Aerosmithin voisi vielä nähdä. Onhan kyseessä yksi kaikkien aikojen kovimmista rockbändeistä.

Nostaisin jopa taistoon Stonesin kanssa. Stones teki kaiken aikaisemmin, mutta Aerosmith teki monet asiat myöhemmin paremmin.

Sitä paitsi Steven Tyler on maailman top 5 -rocklaulajia. Tämä aina unohtuu. Steven on yksi parhaita rocklaulajia ikinä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@Krepo noista linkeistäsi tulee nyt vahvat @Jomppa_Koo fibat, joten älä hölmöile itseäsi tauolle täältä. Tunnen kyllä teidät molemmat ja tiedän, että olette eri henkilöitä, mutta sieltä samalta suunnalta kuitenkin olette kotoisin. Mutta siis ihan vihjeenä, että rajoita hieman ettet pääse jäähyaitioon. Biisit kyllä kaikki hyviä.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@Krepo noista linkeistäsi tulee nyt vahvat @Jomppa_Koo fibat, joten älä hölmöile itseäsi tauolle täältä. Tunnen kyllä teidät molemmat ja tiedän, että olette eri henkilöitä, mutta sieltä samalta suunnalta kuitenkin olette kotoisin. Mutta siis ihan vihjeenä, että rajoita hieman ettet pääse jäähyaitioon. Biisit kyllä kaikki hyviä.
Voihan herranduudelo. Mie en kyllä ymmärrä yhtään, mikäli miulle vapaan puolelta pelikieltoa annettaissiin. SaiPan vitutusketjusta maksimissaan, mutten uskoi touhonkaan,

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy