Kalsarikänniketju

  • 5 187 379
  • 66 559

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muuten muilla WhatsApp kyykännyt?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Jos kesällä on jossain välissä tosiaan laulu ja tanssi sallittua ja baarit ylipäänsä auki niin voidaan vaikka vetää tämä livenä herra Krepolle Lappeenrannassa, kun nummiskin siellä sattuneesta syystä aikaansa monesti viettää.
Nyt on kyllä. uuhh.Mistään hinnasta en tätä voi jättää välistä!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä näyttäis olevan. Instagram myös alhaalla.
Juu, Insta näköjään myös. Näillä on varmaan nyt lakko.

WhatsAppin koomailua en silti osaa täysin pahana pitää. Nyt on kuitenkin perjantai-ilta. Niin monta tyhmää viestiä, tyhmää kuvaa ja munankuvaa jää lähettämättä. Toivottavasti edes naisten lähettämät aistikkaat kuvat kulkee.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä näyttäis olevan. Instagram myös alhaalla.
Minä jo luulin että ongelma on vain tuossa puhelimen yhdistämisessä tietokoneeseen kun ei whatsup suostu yhdistämään, mutta ilmeisesti onkin sitten joku isompi häikkä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos kesällä tanssi ja laulu on sallittu, niin haluan nimimerkeiltä @Czescku ja @Krepo esityksen otsikolla:

Lappeenranta City Boy

Laittakaapa korvan taakse.

Lupaan taputtaa ja kehua. Tärkeintä on nähdä tuo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Streamit alkaen 0,99 euroa.
Jos en jostain syystä pääse paikalle, niin maksan ilomielin! Luulen silti, että olen paikalla. Voin kyllä heittää aika montakin kolikkoa esiintyjien hattuihin.

Kunhan näen tämän. Rahasta viis.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
@Krepo Olen ignoorannut ja raportoinut. Onneksi linkkejä ei sentään ole pakko avata, voisi tulla kuolema ja poika jäisi orvoksi kaksi päivää ennen täysikäistymistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös