Kalsarikänniketju

  • 5 247 523
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Starttinappulaa on painettu. Loppuviikko vapaata ja tästä se lähtee.

Edellisen viestin innostamana käynnistetään W.A.S.P.illa. Ohjelmassa noin muuten Black Label Societya, Kaihoroa ja Motörheadia, jotka huuhdotaan alas whiskyllla. Suoraan pullon suusta luonnollisesti.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onhan se tännekin ilmoittauduttava pitkästä aikaa. Bissee ja lonkeroa. Niillä on hyvä mennä eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
KOFFIa nautittu illan ratoksi ja ROCK pauhaa taustalla. Prismasta halpaa KOFFIA 15,90 laatikko. Ostin 8 laatikkoa jottei kesken lopu. Joulu lähestyy ja HOCKET rules!!!!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Koff Punkku ja Motörhead. Odottelen lähtöä huomiseen Ässät-Lukko peliin.

Accept : Princess of the Dawn soi nyt, kokeilkaa, toimii!

Vaikka porilainen olenkin, niin peliin pääse. Motörheadia olin jo muutenkin tänään kuuntelemassa, mutta vaihdetaan nyt sitten hetkeksi soittimeen tuo Restless And Wild, vaikka todisteeksi sille, että en vihaa maakuntalaisia ;) ja ihan oikeesti meillä voi olla samat levyt hyllyssäkin...
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Punkkulasillisesta innostuneena laitan pikku listan biiseistä mitkä kannattaa laittaa soimaan näin "Old Heavy" fiiliksissä:

Rolling Stones : Pain it black
Uriah Heep : Lady in black
Led Zeppelin : Good times,bad times
Alice Cooper : Schools out
Rainbow : All night long
Black Sabath : Sabbath bloody sabbath
AC/DC : for thouse about to rock
Ozzy Osbourne : Mr crowley
Scorpions : The zoo
Deep Purple : Perfect strangers
Dio : Dont talk the strangers
Judas Priest : Love bites
Motörhead : Orgastmatron
Manowar : Batlle hymn
Accept : Princess of the dawn


Tässä mukava setti, kyytipojaksi olutta, tummaa tai punkkua.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Keskiviikko eikä kukaan mene baariin, ennemmin jään möllöttämään omaan puduaariin. Piereskelen ittelleni kunnon fanffaarin, vaikka se haiseekin paskalle.
Ja pelaan itteeni vastaan ristinollaa ja juon aina pullon merkkiä Koff, sitten laitan mie kalsarit jalkaan ja kuvittelen olevani Hasselhoff.

Näillä mennään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mukana ollaan mutta nyt alkaa hiljalleen hymy hyytymään. Pitäisi meinaa vetää vaatteet päälle ja lähteä kaupasta hakemaan lisää juotavaa. Voi helvetti. Ei kyllä yhtään huvittaisi mutta kai se on pakko lähteä saatana.
 

scholl

Jäsen
Ostin 8 laatikkoa jottei kesken lopu. Joulu lähestyy ja HOCKET rules!!!!

Saitko ostaa noin monta ihan tosta vain vai monta reissua?

Itse ostin yhden casen 16,90e Citymarketista. Se menee tosin kellariin.

Onko joku muuten maistanut Lidlin lilaa Raspberry Apple siideriä? Yleensä pystyn nauttimaan vain kuivia omenasiidereitä kuten Upcider Natural Apple, Upcider Dry Apple, Crowmoor, Strongbow, Kopparberg Extra Dry, musta Fizz jne. Nyt joku ehdotti tuon Lidlin siiderin maistamista ja se on yllättävän hyvä. Ei maistu niin ällön makealta kuin makeat siiderit yleensä. Tölkissä lukee, että ruotsalaista. Lieneekö samalta kopiokonetehtaalta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Onko joku muuten maistanut Lidlin lilaa Raspberry Apple siideriä?
Olen maistanut ja mielestäni paras niistä Lidlin siidereistä. Oliko niin, että tuo raspberry oli light? Niissähän ei yleensä niin suuntäyteisen äitelä ole se maku, kuin normisokerivelleissä.
 

scholl

Jäsen
Olen maistanut ja mielestäni paras niistä Lidlin siidereistä. Oliko niin, että tuo raspberry oli light? Niissähän ei yleensä niin suuntäyteisen äitelä ole se maku, kuin normisokerivelleissä.

Ei se oo mielestäni light, mutta ei se suoraan mene noin. Esim. omena ja päärynäsiiderit tavallisesti ovat myös lightina ällöjä. Johtuu esansseista. Vain ne kuivat siiderit ovat yleensä hyvänmakuisia.

Muita Lidlin siidereitä en olekaan maistanut. Nyt vinkistä ostin pari tölkkiä tätä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jaahas, kämppä siivottu huomista varten, vaimo pikkujouluissa, Paradise Lost soimassa ja toinen ölppä korkattu. Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa kaikille suomalaisille palstaveljille!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ei se oo mielestäni light, mutta ei se suoraan mene noin. Esim. omena ja päärynäsiiderit tavallisesti ovat myös lightina ällöjä. Johtuu esansseista. Vain ne kuivat siiderit ovat yleensä hyvänmakuisia.
Esanssisia joo, mutta ei niin makeita. Jos tuo raspberry ei ole light, niin sitten tosiaan oikein hyväluonteinen poikkeus. Itse karsastan siidereissä eniten makeutta. Joku normiperry on aivan järkyttävää hilloa. Lightitkin menee paremmin teennäisestä maustaan huolimatta kuin sokeriset. Jos on valinnanvaraa, niin käännyn kuivaan, joista hyviä listasitkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitänee ilmottautua mukaan, kun monta kertaa olen jättänyt ilmottautumisen välistä. 3 litraa punkkua ja kenneli Koffia. Eiköhän tästä jonkinmoinen känni kehity. Ja kun juotavaa on noinkin paljon, ei edes kerhon konttaaminen haittaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitänee ilmottautua mukaan, kun monta kertaa olen jättänyt ilmottautumisen välistä. 3 litraa punkkua ja kenneli Koffia. Eiköhän tästä jonkinmoinen känni kehity. Ja kun juotavaa on noinkin paljon, ei edes kerhon konttaaminen haittaa.

Tuolla määrällä se ei ole Kerho, joka konttaa eniten.

Paha vaan kun tuppaa jäämään varmaan ainakin puolet juomatta. Ja kerho konttaa pahemmin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ja kun juotavaa on noinkin paljon, ei edes kerhon konttaaminen haittaa.
Mä olen monta vuotta joutunut tekemään tota, että ryyppää sarjataulukon sumeaksi, ja kyllähän se toimii. Ja nyt tällä kaudella kun on joku voittokin kuulemma jo saatu, niin voi kippistellä sille puolestaan.

Ei siellä Hämeenlinnassa nyt niin hirveän huonosti viime vuosina ole mennyt, mutta silloin oli silloin ja nyt on nyt. Eli mukia tyhjäksi vaan. Ei tilanne koskaan niin huono ole, ettei sitä juomalla paremmaksi saisi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä olen monta vuotta joutunut tekemään tota, että ryyppää sarjataulukon sumeaksi, ja kyllähän se toimii. Ja nyt tällä kaudella kun on joku voittokin kuulemma jo saatu, niin voi kippistellä sille puolestaan.

Ei siellä Hämeenlinnassa nyt niin hirveän huonosti viime vuosina ole mennyt, mutta silloin oli silloin ja nyt on nyt. Eli mukia tyhjäksi vaan. Ei tilanne koskaan niin huono ole, ettei sitä juomalla paremmaksi saisi.

Oikeastaan ainoa helpottava tekijä tässä on se, että en ole ikinä asunut 100 kilometriä lähempänä Hämptonia. Sitä meinaan, että mulla on muutakin elämää kuin hpk. Esimerkiksi mainittakoon, hmm, mitähän niitä nyt on, hmmm, .... No aivan varmasti on. Ai niin, toki, nyt muistan. Jatkoaika.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Mä olen monta vuotta joutunut tekemään tota, että ryyppää sarjataulukon sumeaksi, ja kyllähän se toimii.

heh. Näen jo miten kaveri tinttaa, katsoo ruudulta sarjataulukkoa ja jatkaa tinttaamista. Olisiko joku Beiliis jäillä liian gay tällaiseen hetkeen? Paskat siitä, otan silti.

np: Paradise Lost: Dead emotion. Hitto, Gothic on ykköslevy
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jallulla ja koffilla mennään. Mäyris 6.99. Tarttui mukaan samantien.

Seuraavaksi uusi olut ja jalassa on tutut koppurahousut.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kännissä ollaan. Tällä hetkellä huulilla Kopparbergin mansikka light siideri. Ei mitään suurinta herkkua. No, seuraavana sitten bissee. Se on aina hyvää.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Alkaa vaikuttamaan. Jopa tuo Rock Finlandiassa soiva Pohjolan Kunkkujen Lionel Ritchie saa laulamaan perässä. I loov juu......
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Viikate neloselta ja jallukolaa! OIJOIJOI! Soittaisivatpa leikatun konjakin salaisuuden niin olisi loistavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös