Kalsarikänniketju

  • 5 209 916
  • 66 655

444

Jäsen
Koskaan en ole Gambinaa maistanut. Pullollinen sitä on kyllä kaapissa, kun joku jätti sellaisen avaamattomana tänne joidenkin tsembaloiden yhteydessä. En tiedä kuka eikä kukaan ole myöskään kaivannut. Tai kehdannut kysyä, että jäiköhän eväät tänne. Saattoi olla riittävästi alkoholia muutenkin tyrkyllä. Mitä se edes on? Gambina siis. Alkoholista olen kyllä kuullut, ehkä jopa joskus maistanut.
Korkkasin nyt tän pullon. Kai se ihan vuosikertaakin jo on. Katohan, riimiä pukkaa. Mutta siis, ei tää ihan kauheaa ole. Ajattelin, että olisi, kun on sotkettu giniä (hyi) ja vermuttia (hyi) keskenään. Onneksi on niin vitusti sokeria, että pelastaa kaiken. Ja diabeetikon haima kiittää. Tai no, vittuako sillä toimimattomalla elimellä tekee. Haluaako joku ostaa peni.. haiman?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aina sitä yllättyy, miten mukava on sellainen aamu, kun ei ole krapulaa. Jaksaa herätä aikaisin ja tehdä vaikka mitä. Taidan kokeilla toistekin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aina sitä yllättyy, miten mukava on sellainen aamu, kun ei ole krapulaa. Jaksaa herätä aikaisin ja tehdä vaikka mitä. Taidan kokeilla toistekin.
Ei ole KK-ketjun juttuja noi, pthui! Mukava iltapäivä grillaillessa muksujen ja lapsenlapsen kanssa. Kun ymmärsivät poistua takavasemmalle, oli hyvä aika kaivaa se valkkaripönikkä esiin. Vaimo sikeässä unessa tossa vieressä yövuorojensa jälkeen, mut mulle toi valkkari maistuu aika hyvin.
 

A Siente

Jäsen
Mukavaa juoda kaljaa, kun se käy kerrankin päähän. Vasta seitsemäs menossa ja mukava nousuhumala päällä. Melkein pari viikkoa juomatta tekee ihmeitä. Aikaisemmin tullut ihan liikaa viinan kanssa pelleiltyä, niin ei käynyt oikein mikään enää päähän. Taidanpa tehdä päätöksen etten enää viinaan koske.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulin just baarista. Ketään muita täällä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon viinaa, kuuntelen ruotsalaista musiikkia ja mietin, millaisen Volvon ostan.

Koska Ruotsi on paras.
 

Glove

Jäsen
Perkele kun ei kaveri vastaa. Jos vastaisi ja sanoisi joo niin menisin hakemaan päkin lonkeroa ja menisin kaverin luo ryyppäämään lisää. En minä yksin viitti enempää alkaa tissuttelemaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa. Tänne nyt ilmoittautumaan muutkin. Ruotsi on paras edelleen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
2528 -> 2552.

Keletana ttu ja sviddunääs. Humala on vissiin ihan hyvin hommattu, jos ei näe kuin toisella silmällä kirjoittaa?
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Tänään taidanki ilman teitä ottaa rehdisti giniä tähän sandelsin päälle. Eli syys löytyy viime lauantai aamun olotilasta.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Joku mopo poika päristeli tuolla joen toisella puolella mut antaa mennä. Ja ei mulla oo pelkkiä kalsareita jalassa tässä mut otan riskin, ettei mua täältä ajeta sen takia pois
 

A Siente

Jäsen
Oli pakko ottaa särkylääke kalsareiden ohessa. Ei ollut paras idea ottaa tuhat millistä nappia. En kovin usein ota lääkkeitä, niin tämä potkii aika hyvi alkoholin kanssa,
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös