banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aamupalaksi kipulääkkeitä ja reumalääkkeitä, sekä lasi pari punkkua. Sen jälkeen jauhelihakeitto tilille ja syömään. Nyt taas tuota punkkua kesyttelen.
Höpö höpö. Nyt kypsennän "muslimeilta kiellettyä lihaa" lisään siihen riisiä ja vihanneksia. Tuoksu on todella hyvä, todennäköisesti myös maku. Avaa nettilinjasi, niin paan maistiaisia. Ehkä muutat mielipiteesi?Kiinteä ravinto on pahasti yliarvostettua.
En tänään. Syömispäivät ja juomispäivät erikseen.Höpö höpö. Nyt kypsennän "muslimeilta kiellettyä lihaa" lisään siihen riisiä ja vihanneksia. Tuoksu on todella hyvä, todennäköisesti myös maku. Avaa nettilinjasi, niin paan maistiaisia. Ehkä muutat mielipiteesi?
Viimeviikko lomalla ja sunnuntaina pomo soitti ja tuumas että ooppa tämäkinviikko lomalla nyt kun joutaaAamupalaksi olutta, lounaaksi nokoset ja nyt päivälliseksi särvin olutta. Kiinteä ravinto on pahasti yliarvostettua.
Niin. Elämä on valintoja. Hyviä ja huonoja. Onneksi hyviä on paljon.En tänään. Syömispäivät ja juomispäivät erikseen.
Mulla on tuota vararavintoa vyötäröllä sen verran, että muutama päivä syömättä tekee ihan hyvää. Ehkä sen jälkeen mahdun taas toviksi farkkuihin ja vanhaan Doors-paitaani.Niin. Elämä on valintoja. Hyviä ja huonoja. Onneksi hyviä on paljon.
Oli totta kai. Selkälipussa oli AC/DC:n Let There Be Rockin kansi. Sen yläpuolella Whitesnake- logo. Hihoissa Motörhead ja Maidenin Trooper. Ja toki läjä rintamerkkejä. Ne oli silloin rintamerkkejä, pinssi-sanaa ei oltu vielä kieleemme mutiloitu.Täytyypi sitä vähän juopotella. Lomaviikko ja kotosalla se nyt menee, niin mikäs tässä. Yleltä hieno teko tämä nostalgia-viikonloppu. Voi fiilistellä vanhoja kisoja.
Oliko sulla muuten @Evil kasarilla farkkutakki, jossa pari hihamerkkiä+selkämerkki? Pitkä takatukka luonnollisesti kaiketi.
Joo Morrison on kuopattu Pariisiiin. Täytynee käydä joskus kummulla moikkaamassa.Mulla on tuota vararavintoa vyötäröllä sen verran, että muutama päivä syömättä tekee ihan hyvää. Ehkä sen jälkeen mahdun taas toviksi farkkuihin ja vanhaan Doors-paitaani.
Black Sabbathing Live Evil selkälippu oli mun takin selässä.Oli totta kai. Selkälipussa oli AC/DC:n Let There Be Rockin kansi.
Elä sitä Morgania kolalla pilaa...kola kuuluu pihalle.Jaahas ja olutta sekä Morgania kolalla naamariin.
Kieltämättä vähän erikoinen tyyli juoda.Elä sitä Morgania kolalla pilaa...kola kuuluu pihalle.
Tässä varmasti oli nyt puhe lumikolasta. Vähän sellaista korkeamman tason huumoria.Kyllä oman Morganini nautin eilisen pimeillä tunneilla osittain kolalla. Pääsee nopeemmin eroon eikä se sentään mitään Zacapaa ole.
No voe että ja minä en sitten menny ymmärtämään.Tässä varmasti oli nyt puhe lumikolasta. Vähän sellaista korkeamman tason huumoria.
Juu, pienimuotoinen perinne, että Jussina juodaan Morgania, ilman kolaa. Ai ai kun putoaa ja soljuu mukavasti.Mie tykkään Morganista. Kohtuullisen hintainen rommi, ja aina sillä on känniin päässyt.