Kalsarikänniketju

  • 5 201 294
  • 66 623

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sama homma. Katselen telkkarista infernoa ja juon kaljaa.

Kaikki on jurrissa himassa. Mennään nyt edes jurrissa Myrtsiin, kunhan on alle 10 ihmistä. Muuten Sanna antaa ruoskaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ota sinä Sannalta ruoskaa. Minä en tänään enkä varmaan vähään aikaan mihinkään baariin lähde. Sannan ruoska kyllä kelpaisi. Tulisikohan se tänne jos kysyisi.

Sanna tulee ruoskan kanssa meille. Voi olla, että matka Vaskipeltoon on liian pitkä :D
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ota sinä Sannalta ruoskaa. Minä en tänään enkä varmaan vähään aikaan mihinkään baariin lähde. Sannan ruoska kyllä kelpaisi. Tulisikohan se tänne jos kysyisi.
Sanna on kansan edustaja, eli eiköhän tule kun pyydät. ja sitten pyydät vielä enemmän, niin saat... ansiosi mukaan, toivon ma. Kyllä Sannan kanssa, kyllä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ota sinä Sannalta ruoskaa. Minä en tänään enkä varmaan vähään aikaan mihinkään baariin lähde. Sannan ruoska kyllä kelpaisi. Tulisikohan se tänne jos kysyisi.
Kulmunin munkit kun saisi Sannan runkoon. Vaan eikös politiikka ole nykyisin sellainen smörgåsbord, että voi noukkia aatteita ja niiden rippeitä sieltä täältä? Kai sitten puoluejohtajien eroottisia ruumiinosiakin voi yhdistellä.

Tätä en harrastanut vielä Lipposen ja Ahon aikoina. Ajanvietteenä uudehko.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kulmunin munkit kun saisi Sannan runkoon. Vaan eikös politiikka ole nykyisin sellainen smörgåsbord, että voi noukkia aatteita ja niiden rippeitä sieltä täältä? Kai sitten puoluejohtajien eroottisia ruumiinosiakin voi yhdistellä.

Tätä en harrastanut vielä Lipposen ja Ahon aikoina. Ajanvietteenä uudehko.
Katri olisi myös aika rankaisija, pyytelis vaan välillä anteeksi iskuja.... mutta ne tisut ... aijai.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sanna on kansan edustaja, eli eiköhän tule kun pyydät. ja sitten pyydät vielä enemmän, niin saat... ansiosi mukaan, toivon ma. Kyllä Sannan kanssa, kyllä...

Tämä nyt edustaa vanhaa luokkajakoa, mutta oman kokemukseni mukaan vasemmistolaiset naiset ovat parempia sängyssä kuin oikeistolaiset jakkupukukalkkunat. Ja kyllä, on tarpeeksi testattu.

Kulmunin munkit kun saisi Sannan runkoon.

Juu ei. Kauniille, hoikalle ja sorjalle naiselle ei sovi mitkään tynnyrit. Sanna Marin on kaunis juuri noin. Upea nainen.

Exä on Sannan kavereita. Pitäisköhän vähän lämmitellä...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Liihän on muuten mökkinaapurini Simpeleellä, kun hänen miehensä (joka sattuu olemaan kaimani) on sieltä päin kotoisin. Ei siis ihan viereinen mökki enkä ole itse nähnyt häntä siellä, mutta siis oikeasti viereisessä mökissä asustava oli nähnyt Liin ympäripäissään siellä juhannusta viettämässä.

Se Pursiainen on vissiin flipannut ihan täysin? Mutta joo, jos sattuisit näkemään ministerisihmisiä jurrissa jossain böndellä, niin kandee räpätä kuva. Seiska maksaa siitä aika hyvin. Nimimerkki "Kokemusta on".

Toki en kannusta tekemään mitään Lille epäedullista, koska Li on turkulainen ja hyvä tyyppi. Kävi meillä duunissa tuossa syksyllä ja oli oikein kiva.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se Pursiainen on vissiin flipannut ihan täysin? Mutta joo, jos sattuisit näkemään ministerisihmisiä jurrissa jossain böndellä, niin kandee räpätä kuva. Seiska maksaa siitä aika hyvin. Nimimerkki "Kokemusta on".
Pursiainen? Mulla oli yläasteella rinnakkaisluokalla yksi Pursiainen, pelasi maalivahtina. Kerran se oli aika päissään ja ruinasi lisää kaljaa, joten muuan Räsänen (nimi ei muutettu) otti puoliksi juodun kaljapullon, kusi sen piripintaan ja juotti Pursiaiselle. Oli kuulemma niin hyvää, että juoja halusi halata meitä kaikkia ja happy together.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuvan varmaan ottaisin, mutta se menisi varmaan omaan vain omaan someeni (jotka eivät ole julkisia). Riippuen toki kunnosta ei ehkä sinnekään vain pelkästään whatsupin kautta kavereille. Olen samaa mieltä että vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Painaisin kyllä jos tilaisuus tulisi. Ei kai se Juhasta Juhaan vaihtokaan kovin kummoin olisi. Toki minä en ole entinen lätkänpelaaja.
Tuohan on "melkein sukua julkkikselle" kamaa. Ja kärkisijoille...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pursiainen? Mulla oli yläasteella rinnakkaisluokalla yksi Pursiainen, pelasi maalivahtina. Kerran se oli aika päissään ja ruinasi lisää kaljaa, joten muuan Räsänen (nimi ei muutettu) otti puoliksi juodun kaljapullon, kusi sen piripintaan ja juotti Pursiaiselle. Oli kuulemma niin hyvää, että juoja halusi halata meitä kaikkia ja happy together.

Juha Pursiainen oli SaiPan tähtipuolustaja liigassa, mutta sitten se päätti lopettaa uransa, enkä tiedä, mitä se sitten vuosia teki. Mutta sitten se leikkasi tukkansa, hankki silmälasit ja alkoi seurustella turkulaisen kommunistin kanssa.

Olen samaa mieltä että vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Painaisin kyllä jos tilaisuus tulisi. Ei kai se Juhasta Juhaan vaihtokaan kovin kummoinen olisi. Toki minä en ole entinen lätkänpelaaja.

Näin ne puoluekannat paljastuu. Mutta aina voi vaihtaa parempaan Juhaan!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juha Pursiainen oli SaiPan tähtipuolustaja liigassa, mutta sitten se päätti lopettaa uransa, enkä tiedä, mitä se sitten vuosia teki. Mutta sitten se leikkasi tukkansa, hankki silmälasit ja alkoi seurustella turkulaisen kommunistin kanssa.
Joo, tiesin kyllä ettei ole sama Pursiainen. Tämä mainitsemani Pursiainen toimi vähän aikaa yhden divariseuran (mulle se on aina Divari eikä mestis) toimitusjohtajana jopa. Pitkälle pääsi sekin kundi, vaikka pissiä joi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaiken tämän kalsarikännäilyn keskellä haluan kuitenkin muistuttaa, että Sanna Marin ja Li Andersson ovat nykyisen hallituksen kaksi parasta ministeriä. Kumpaakin voisin äänestää ja tulen äänestämään, jos on joskus mahdollista. Ei mulla muuta. #täky
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaiken tämän kalsarikännäilyn keskellä haluan kuitenkin muistuttaa, että Sanna Marin ja Li Andersson ovat nykyisen hallituksen kaksi parasta ministeriä. Kumpaakin voisin äänestää ja tulen äänestämään, jos on joskus mahdollista. Ei mulla muuta. #täky
Ehkä on mahdollista. Voi myös olla mahdollista että tämä on nyt se, se Captain Trips tai Zombie Apocalypse.

En vieläkään vaikutu näistä tytöistä. Kuulemma Sauli oli jyrähtänyt, että nyt neidit, toimintaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ehkä on mahdollista. Voi myös olla mahdollista että tämä on nyt se, se Captain Trips tai Zombie Apocalypse.

En vieläkään vaikutu näistä tytöistä. Kuulemma Sauli oli jyrähtänyt, että nyt neidit, toimintaa.

Jos Sauli on näin tehnyt, niin ihan oikein. Saulia arvostan kovasti. Sauli on hyvä presidentti. Sanna on taas ollut fiksu, jos ja kun on kuunnellut Saulia. Sanna kuitenkin laittoi hommat täytäntöön. Meillä on tällä hetkellä hyvän presidentin lisäksi hyvä pääministeri. Molemmat osaavat ja uskaltavat päättää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos Sauli on näin tehnyt, niin ihan oikein. Saulia arvostan kovasti. Sauli on hyvä presidentti. Sanna on taas ollut fiksu, jos ja kun on kuunnellut Saulia. Sanna kuitenkin laittoi hommat täytäntöön. Meillä on tällä hetkellä hyvän presidentin lisäksi hyvä pääministeri. Molemmat osaavat ja uskaltavat päättää.
Onhan nää ihan ok. Silti, miten olisi jos olisi Kekkonen ja Kalevi Sorsa? Ei ainakaan huonommin. Tosin Sorsa pääministerinä olisi vähemmän pantava kuin Sanna. Sannalle antaisin kyllä. En ehkä ekana iltana, voisin näytellä hetken vaikeasti tavoiteltavaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onhan nää ihan ok. Silti, miten olisi jos olisi Kekkonen ja Kalevi Sorsa? Ei ainakaan huonommin. Tosin Sorsa pääministerinä olisi vähemmän pantava kuin Sanna. Sannalle antaisin kyllä. En ehkä ekana iltana, voisin näytellä hetken vaikeasti tavoiteltavaa.

Luen juuri Henrik Meinanderin teosta vuodesta 1968, ostin sen himaankin kun on tämä hemmetin korona, ja kyllä, Kekkonen ja Sorsa olivat aikoinaan ihan oikeita miehiä päättämään asioista. Päätöksistä on väitelty etenkin jälkeenpäin kovastikin, mutta jälkeen päin voi sanoa, että molemmat äijät ovat olleet yleensä oikeassa. Jos kokoomus olisi päästetty noihin aikoihin päättämään jostain, niin en tiedä, mitä olisi käynyt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tämmöisen ostin, lääkkeeksi, varalta. Kohta juotuna. Aikaisemmin en ole moista juonut.

Maistui Fernet Brancalle, tosin hitusen huonommalle. Mutta joskus sitä vaatii haastetta, tuota evilin suosikkisanaa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200321_002250.jpg
    Screenshot_20200321_002250.jpg
    257,7 KB · kertaa luettu: 153

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luen juuri Henrik Meinanderin teosta vuodesta 1968, ostin sen himaankin kun on tämä hemmetin korona, ja kyllä, Kekkonen ja Sorsa olivat aikoinaan ihan oikeita miehiä päättämään asioista. Päätöksistä on väitelty etenkin jälkeenpäin kovastikin, mutta jälkeen päin voi sanoa, että molemmat äijät ovat olleet yleensä oikeassa. Jos kokoomus olisi päästetty noihin aikoihin päättämään jostain, niin en tiedä, mitä olisi käynyt.
Kokoomustahan ei ikinä saisi päästää päättämään mistään. Asuntosijoittajat ja vitun kovasti rahoissa rypevät nauttii, mutta ainakin minun maailmassa normaalit vihaa Kokoomusta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kokoomustahan ei ikinä saisi päästää päättämään mistään. Asuntosijoittajat ja vitun kovasti rahoissa rypevät nauttii, mutta ainakin minun maailmassa normaalit vihaa Kokoomusta.

Olemme löytäneet yhteisen sävelen, ehkä jopa voimakkaammin kuin vuosikertarockissa.

Itsehän olen näitä myöhäisiä isänmurhan tekijöitä. Henkisesti 60-luvulla, mutta isää lahdattiin pitkin 80- ja 90-lukua. Ja isä kesti sen. Vitun kova äijä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olemme löytäneet yhteisen sävelen, ehkä jopa voimakkaammin kuin vuosikertarockissa.

Itsehän olen näitä myöhäisiä isänmurhan tekijöitä. Henkisesti 60-luvulla, mutta isää lahdattiin pitkin 80- ja 90-lukua.
Älä sano itsehän olen. Sano minä olen. Itse on saatanasta. Jokainen voi sanoa että minä. Minä ei ole mikään itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös