Kalsarikänniketju

  • 5 185 281
  • 66 559

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Joo nää on vähän näitä, viime aikoina tosin lähes joka toinen ”varma” on pettäny.
Mutta se siitä vedonlyöntiin liittyen, vieläkö jatkuu nesteyttäminen, mitkä fiilikset ynnä muuta?

Suurempi nesteyttäminen jäi viskin loppumiseen tuossa puolisen tuntia sitten, nyt miedommilla juomilla eteenpäin. Ruokahalu heräsi äskettäin ihan kunnolla, täytyy varmaan jotain helppoa ruokaa, nuudelia tai pizzaa laittaa kohta tulille.

Fiilikset on ihan suht mukavat kaikki asiat huomioon ottaen, huomenna pääsee näkemään taas muutamaa kaveria pitkästä aikaa, mutta loppuillasta varmasti kuulee taas minusta tässä ketjussa. Alkaa aikalailla kaikki lähimmät kaverit olemaan sen verran lujissa parisuhteissa/kihloissa/naimisissa että aina jää itse ns. ylimääräiseksi ja päiväkahveja enempään ei tunnu aikaa löytyvän. Kai se kuuluu asiaan tässä iässä , mutta vituttaahan se.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Suurempi nesteyttäminen jäi viskin loppumiseen tuossa puolisen tuntia sitten, nyt miedommilla juomilla eteenpäin. Ruokahalu heräsi äskettäin ihan kunnolla, täytyy varmaan jotain helppoa ruokaa, nuudelia tai pizzaa laittaa kohta tulille.

Fiilikset on ihan suht mukavat kaikki asiat huomioon ottaen, huomenna pääsee näkemään taas muutamaa kaveria pitkästä aikaa, mutta loppuillasta varmasti kuulee taas minusta tässä ketjussa. Alkaa aikalailla kaikki lähimmät kaverit olemaan sen verran lujissa parisuhteissa/kihloissa/naimisissa että aina jää itse ns. ylimääräiseksi ja päiväkahveja enempään ei tunnu aikaa löytyvän. Kai se kuuluu asiaan tässä iässä , mutta vituttaahan se.
No nämä on näitä, meikäläistä voi aina paiskata viestillä! Itelläki tosiaan eukko löytyy mutta kyllä sitä aikaa järjestyy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Jassoo, vajaan tunnin päästä mennään, niin voinee jo korkata. Kärppien ja RoKin pelit seurannassa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitäs mä täällä taas teen, menkööt ny kun sai noi velvollisuudet hoidettua. Kohta voi kyllä joutua paneen mutta eiköhän siitäkin selvitä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt on pantu niin voi keskittyä olennaiseen, tiiä vaikka laittais housuja jossain kohti jalkaan ja menis tutkimaan syntistä yötä keskustaan.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Liverpoolin kauden ensimmäinen tappio innosti taas korkkaamaan, mutta eihän tuo olut päähän nouse toisena päivänä putkeen yhtään samalla tavalla. Nihkeää on, mutta ehkä se tästä.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Liverpoolin kauden ensimmäinen tappio innosti taas korkkaamaan, mutta eihän tuo olut päähän nouse toisena päivänä putkeen yhtään samalla tavalla. Nihkeää on, mutta ehkä se tästä.
Khyyyl se menee, kun tarpeeksi monta litraa vetää. Sitäpaitsi ei se päämäärä ole tärkeä, vaan matka. Näin olen viisaiden kuullut sanovan.
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
No nyt on pantu niin voi keskittyä olennaiseen, tiiä vaikka laittais housuja jossain kohti jalkaan ja menis tutkimaan syntistä yötä keskustaan.
Älä valehtele. Kädellä kävit ja vihdoin tunnin jälkeen tuli muutama tippa kuolleita sukusoluja ilman orgasmia, exvaimon ikivanha herutuskuva kännykässä ja itkien ja sekin sattui eturauhaseen. Sitä se ikä ja eletty elämä teettää. Onneks mulla ei enää ees nouse.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Liverpoolin kauden ensimmäinen tappio innosti taas korkkaamaan, mutta eihän tuo olut päähän nouse toisena päivänä putkeen yhtään samalla tavalla. Nihkeää on, mutta ehkä se tästä.

Elämä on ihmiselle kova paikka, hankalaa selviytymistä ja siksi useat käyttävät alkohooleja eli konjakkeja, vermutteja, sherryjä kera whiskien.
Leijona-viina kaakaokupissa on vaikuttava elämänelementti. Aika jännää, aina yhtä jännäkokemus: taidan säätää itsetietoisuuteeni pykälän lisää. Hihi, panenpa vesikeittimeeni lisää puhdasta suomalaista vettä kuumenemaan.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Elämä on ihmiselle kova paikka, hankalaa selviytymistä ja siksi useat käyttävät alkohooleja eli konjakkeja, vermutteja, sherryjä kera whiskien.
Leijona-viina kaakaokupissa on vaikuttava elämänelementti. Aika jännää, aina yhtä jännäkokemus: taidan säätää itsetietoisuuteeni pykälän lisää. Hihi, panenpa vesikeittimeeni lisää puhdasta suomalaista vettä kuumenemaan.

Sitä elämän kovuutta kovasti viikonloppuisin lähdetäänkin pakoilemaan, en vaan ollut tarpeeksi fiksu ostaakseni väkevämpää tälle päivälle. No, on miten on näillä mennään.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Sitä elämän kovuutta kovasti viikonloppuisin lähdetäänkin pakoilemaan, en vaan ollut tarpeeksi fiksu ostaakseni väkevämpää tälle päivälle. No, on miten on näillä mennään.

Tunne tekeväsi hyvää.
Minä tajusin tekeväni ilmastorikoksen just äsken: lantrasin kaakoajauheen vielä kerran kuppiini ja sitten neljä senttiä viinaa.
Toisaalta sillä on työllistävä vaikutus jollekin jossakin, mutta kai tein jälleen jotakin väärin. Olen etuoikeuttu ylimielinen mulkku.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Tunne tekeväsi hyvää.
Minä tajusin tekeväni ilmastorikoksen just äsken: lantrasin kaakoajauheen vielä kerran kuppiini ja sitten neljä senttiä viinaa.
Toisaalta sillä on työllistävä vaikutus jollekin jossakin, mutta kai tein jälleen jotakin väärin. Olen etuoikeuttu ylimielinen mulkku.

Tunnen, huomenna ei tunnu yhtään siltä kun velvollisuudet kutsuu taas. Ei tässä onneksi ole kun ~7-8 olutta jäljellä. Mutta ei se mitään, kunhan kuuden aikaan viimestään on nukkumassa niin eiköhän huomisenkin pärjää vaikka väkisin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Rommi maistuu turhankin hyvin!

Monelta täytyy lopettaa jos on tulossa sukulaisia aamulla klo 10? Oma vastaukseni lienee siinä klo 09.59.
 

Glove

Jäsen
Kuinkohan pahasti tässä alkoholisoituu koronaepidemian aikana kun ei varmaan hetkeen ole työpaikalle menemistä eikä varmaan muuallekaan ruokakauppaa lukuun ottamatta niin mitäs tässä muuta tekisi kuin tissuttelisi. Onneksi pystyn sentään tekemään työt kotona ja palaverit hoituu skypellä. Mutta kun on tiedossa ettei tarvitse aamulla raahautua työpaikalle niin voi ottaa enemmänkin kuin yhden saunakaljan.
Ei kai tässä voi muuta kuin nauttia muutaman lonkeron. No, en minä töissä muutenkaan olisi, mutta ei tämä korona varmaan hirveästi auta niiden töiden etsimistäkään. Noh, jospa jotain kuitenkin tapahtuisi sillä saralla.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Välitön hätätila jatkoajan kalsarikänniketjuun. Onko kaikki kotona kalsareissa? Nyt ei käy ilta paikallisessa......huolissani olen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös