Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
Ihan samalla jengillä vedetään! Siis oletan että tuo lavan toisessa reunassa on Suksi.
Sellainen pitkä, laiha, tumma jätkä. Soittaa kuusikielistä. Luultavasti aurinkolasit naamalla.

I’ve seen it all, I became tired
I was wired, I was admired
I was expired, I was retired

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo ei tästä jaksa mihinkään lähteä, joten vedetään sitten kalsarit (pitkät sellaiset kun ei muuten tarkene käydä röökillä) jalassa niin pitkään kuin virtaa miehessä riittää jatkoaikaa selaten ja irkkiin ja mahdollisesti whatsuppiin sekavia höpisten.

"They're like sex, except I'm having them."

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
45100, sympatiat 00100 ja 20100.
Sellainen pitkä, laiha, tumma jätkä. Soittaa kuusikielistä. Luultavasti aurinkolasit naamalla.
Juu juu, oli se Suksi. Ei ollut kyllä laseja, mutta oli silti. Ihan originaalilla kokoonpanolla mentiin, ja välillä tuntui, että olisi vuosi 2001. Mahtava keikka!

"The 90´s was great. Drinking and listening to music. Didn´t have to answer my f*****g phone all the time." - James Dean Bradfield
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjoitin äsken kännykkään sanan isänpäiväkrapulanhankkimisviinat. Vittu tuota saatanan sihtaamista noihin kärpäsenpaskan kokoisiin kirjaimiin... Kekkosen aikaan oli kaikki paremmin, piste. Tästä en neuvottele.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho!
Riitaan siellä keikalla meinas tulla ja tulikin.
Huomautin keikan päätyttyä ettei enää tarvi töniä ja olueztakin meni nyt puolet lattialle.
Sanoin, että nyt valitsit ihan väärän kaverin tappeluun, sillä minä en osaa tapella pätkääkään.
Onneksi hänellä oli nainen, joka vei miehensä pois.
En ole yli viisikymmentävuotisen elämäni aikana tapellut koskaan, paitsi kerran Lahessa. Silloin oli pakko.
Tappelut on puhekyvyttömille.

Sinä tykkäät tästä

Kerho!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä on muuten helvetin kivaa. Eli siis vetää ihan kunnon lärvit ihan kotosalla perjantai-iltana ja kuunnella/katsella juutuubista musaa (lempiartistini eli Meat Loafin livekeikkoja). Eipä ole tällaista tullut tehtyä vuosikausiin. Ei tarvitse edes viestitellä minnekään (no nyt tänne pistän viestin).

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Krhm. Vieläkö kerkee mukaan?
Aina. Koskaan ei ole ketään kalsarikännäilijää täältä ulosteltu, tietääkseni. Tämä on tasa-arvon viimeinen linnake. Olitpa kristitty tai muslimi, mies tai nainen, nuori tai vanha, tumma, vaalea, kalju, ruma, kaunis, pitkä, pätkä, lihava tai laiha niin kännäysketjuun olet aina tervetullut. Oikeastaan tasa-arvoisempaa paikkaa ei taida ollakaan. Täällä riittää kun osaa suomen kielen. Tai olet pettter.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä on muuten helvetin kivaa. Eli siis vetää ihan kunnon lärvit ihan kotosalla perjantai-iltana ja kuunnella/katsella juutuubista musaa (lempiartistini eli Meat Loafin livekeikkoja). Eipä ole tällaista tullut tehtyä vuosikausiin. Ei tarvitse edes viestitellä minnekään (no nyt tänne pistän viestin).
Mitäpä osaisit sanoa Meat Loafin albumitallenteista uuskiinnostuneelle? Mistä levyistä kannattaa aloittaa?

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on tasa-arvon viimeinen linnake. Olitpa kristitty tai muslimi, mies tai nainen, nuori tai vanha, tumma, vaalea, kalju, ruma, kaunis, pitkä, pätkä, lihava tai laiha niin kännäysketjuun olet aina tervetullut. Oikeastaan tasa-arvoisempaa paikkaa ei taida ollakaan. Täällä riittää kun osaa suomen kielen.
Olen lähestulkoon näitä kaikkia, mutta en ole kännissä. Joten kirjoittelen tänne taas sitten paremmalla ajalla.

"Kotimaisista jääkiekkokatsomoista on vaikea löytää minkäänlaista arvokkuutta tai kunniakkuutta. Siellä suositaan moukkamaisuutta, typeryyttä ja ymmärtämättömyyttä. Siellä suositaan rantapalloja, kusipäisyyden metaforaa" Tuomas Kyrö-Urheilukirja

redpecka

Jäsen
Aattelin ottaa pari bissee tässä teidän kans. Mikä on meno ylipäätään teidän, no amatöörejähän te olette, mutta sillei niinku kyl te tiiätte..

Niin, siis ei kai teit haittaa kun mä istun tähän.. Onks toi rouva vapaa?

Kuolet vain kahdesti: Kun kehosi kuolee ja toisen kerran kun nimimerkkisi mainitaan viimeisen kerran.
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei nykyään enää ole miehiä ja naisia. Ismo Leikolan kehittämät kuusanat: tämä on pieni askel henkilölle, mutta suuri askel koko henkilökunnalle.
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.

Kai ne sen tietää siellä Amerikassakin? Kuka kertoisi, että tuo viattoman oloinen suomalainen lallus huvittelee pieksämällä puolustuskyvyttömiä eläimiä? Vaikuttaisiko se mihinkään? No tuskin, onhan ne amerikkalaisia.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ismo Leikola. Mies, joka löi hevosta.

Ole sitten ihan miten hauska hyvänsä, mutta minulle olet aina vastenmielinen ääliö, joka löi hevosta.
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.

Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voin paljastaa, etten ole Ismo Leikola. Tälleen arvuuttelematta, varma tieto.

Olin tässä nyt noin klo 23-01 baarissa. Join neljä isoa olutta. Siinä iltani juomat. Elokuun jälkeen toinen kerta kun olen alkoholia juonut. Baarista matkaa kämpille 20 m. En tilannut taksia.
Ookko pillua saanut? Mie sain eilen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitäpä osaisit sanoa Meat Loafin albumitallenteista uuskiinnostuneelle? Mistä levyistä kannattaa aloittaa?
Bat out of Hell 2 (vuodelta 1993) on kyllä selkeästi paras kokonaisuus. Siihen ihastuin itse lukiolaisena ja käytiin kaverin kanssa Tukholmassa katsomassa livenä huhtikuussa 1994 (olin 17v, alkuvuodesta syntynyt kaveri sentään 18). Ykkösellä (vuodelta 1977) on myös hyviä kappaleita ja kakkosen jatko (Welcome to the neighbourhood (1995)) myös hyvää settiä. Kolmonenkin olemassa, mutta ei ole tullut perehdyttyä. Tuubista katsoen kyllä livevedot keskittyvät noihin kolmeen levyyn (+pari biisiä kolmoselta). On minulla tuolla jossain hyllyssä myös 1977-93 välillä tehdyt levyt eri tuottajan kanssa ja niissäkin on kyllä yksittäisiä hyviä biisejä, mutta ne eivät ole samanlaista rokoopperaa kuin tämä Bat Out of Hell -trilogia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bat out of Hell 2 (vuodelta 1993) on kyllä selkeästi paras kokonaisuus. Siihen ihastuin itse lukiolaisena ja käytiin kaverin kanssa Tukholmassa katsomassa livenä huhtikuussa 1994 (olin 17v, alkuvuodesta syntynyt kaveri sentään 18). Ykkösellä (vuodelta 1977) on myös hyviä kappaleita ja kakkosen jatko (Welcome to the neighbourhood (1995)) myös hyvää settiä. Kolmonenkin olemassa, mutta ei ole tullut perehdyttyä. Tuubista katsoen kyllä livevedot keskittyvät noihin kolmeen levyyn (+pari biisiä kolmoselta). On minulla tuolla jossain hyllyssä myös 1977-93 välillä tehdyt levyt eri tuottajan kanssa ja niissäkin on kyllä yksittäisiä hyviä biisejä, mutta ne eivät ole samanlaista rokoopperaa kuin tämä Bat Out of Hell -trilogia.
No nyt on paljastettu replikantti.

Kukaan, kukaan, jos on ihminen, ei voi väittää että Meat Loaf -nimen alla on koskaan tehty parempaa levyä kuin ensimmäinen Bat.

Toiseksi paras on sitten minun valintani. Blind Before I Stop. Jumalauta, Execution Day... loistavaa matskua.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
45100, sympatiat 00100 ja 20100.
Tulin Fleimareiden keikalta himaan jatkamaan dokaamista. Tähän mennessä olen kuunnellut Fleimareiden lisäksi Hellacoptersia, Backyard Babiesia, Turbonegroa, Wildheartsia, Hanoi Rocksia ja Guns N´Rosesia. Siinähän se alkaa ollakin. Siinä on kaikki ykkösluokan bändejä.

"The 90´s was great. Drinking and listening to music. Didn´t have to answer my f*****g phone all the time." - James Dean Bradfield

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Aihan vittu. Melkein tekisi mieli myöntää, että homma ei vaan toimi, kuten vuonna 1999, mutta vitut, haistakaa perse.

en gÅng IFK alltid IFK!
Non,je ne regrette rien.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt on paljastettu replikantti.

Kukaan, kukaan, jos on ihminen, ei voi väittää että Meat Loaf -nimen alla on koskaan tehty parempaa levyä kuin ensimmäinen Bat.

Toiseksi paras on sitten minun valintani. Blind Before I Stop. Jumalauta, Execution Day... loistavaa matskua.

Ekassa bätissä on mielestäni liikaa huonoja biisejä verrattuna kakkoseen. Tämä on kyllä hyvä biisi minkä pistit. Pitäisi kai kaivaa nuo levyt tuolta kaapista, että kuulisi tätäkin. Tuubista kun livekeikkoja lähinnä katson niin tätä ei siellä soiteta. Tykkään myös Modern Girl kappaleesta noilta livekeikoilta unohdetuilta levyiltä (löytyy näköjään tuubista kuitenkin).

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aihan vittu. Melkein tekisi mieli myöntää, että homma ei vaan toimi, kuten vuonna 1999, mutta vitut, haistakaa perse.
Ihan samalla tavalla toimii. Ei naista silloin eikä nyt eikä ole näköpiirissä että moista saisi. (valehtelen vähän koska 1999 juhannusaattona joku kaverin kaveri nyt välttämättä halusi olla minun kanssani silloin). Toki kun tässä välissä ollut naimisissa ja saanut kaksi lasta niin ei tuo naisten vonkaaminen enää edes kiinnosta samalla tavalla kuin viime vuosituhannella.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ekassa bätissä on mielestäni liikaa huonoja biisejä verrattuna kakkoseen. Tämä on kyllä hyvä biisi minkä pistit. Pitäisi kai kaivaa nuo levyt tuolta kaapista, että kuulisi tätäkin. Tuubista kun livekeikkoja lähinnä katson niin tätä ei siellä soiteta. Tykkään myös Modern Girl kappaleesta noilta livekeikoilta unohdetuilta levyiltä (löytyy näköjään tuubista kuitenkin).
Aina muistuu mieleen se Miami Vicen jakso, jossa huumepomolla on salkullinen käteistä. Se menee helikopteriin. Don Johnson ja sen neekerikaveri juoksee perästä. Ne ampuu tai jotain ja rosvolta putoaa se salkku. Ropelit syksyttää ja rahnat lentää. Taustalla soi aina Glenn Freyn You Belong To The City tai sitten tämä.

redpecka

Jäsen
Tulin Fleimareiden keikalta himaan jatkamaan dokaamista. Tähän mennessä olen kuunnellut Fleimareiden lisäksi Hellacoptersia, Backyard Babiesia, Turbonegroa, Wildheartsia, Hanoi Rocksia ja Guns N´Rosesia. Siinähän se alkaa ollakin. Siinä on kaikki ykkösluokan bändejä.
Nyt on sellaista orkesteria ja kajaalia että luulisin @Punamusta innostuvan..?!

Mutta on hyvä kuunnella välissä vähän myös kantria ettei heppa lähteä kokonaan laukalle.

Kuolet vain kahdesti: Kun kehosi kuolee ja toisen kerran kun nimimerkkisi mainitaan viimeisen kerran.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy