Kalsarikänniketju

  • 5 207 426
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Älä sano itsehän olen. Sano minä olen. Itse on saatanasta. Jokainen voi sanoa että minä. Minä ei ole mikään itse.

Kaksi vaihtoehtoa:

Jätkä on kännissä

tai

Jätkä on paholainen

Valitseppa näistä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaksi vaihtoehtoa:

Jätkä on kännissä

tai

Jätkä on paholainen

Valitseppa näistä.
Opetan vaan kirjoittamaan suomea siten, ettei vaikuta ihan Reunatien tampiolta. Saa toki kirjoittaa mitä haluaa, mutta ihmettelen jos joku tahtoo asiakseen vaikuttaa ääliöltä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Opetan vaan kirjoittamaan suomea siten, ettei vaikuta ihan Reunatien tampiolta. Saa toki kirjoittaa mitä haluaa, mutta ihmettelen jos joku tahtoo asiakseen vaikuttaa ääliöltä.

Reunatie on varmaan siellä teillä päin. Mikä meni vikaan? Älä nyt hyvä Evil ota liikaa kierroksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Reunatie on varmaan siellä teillä päin. Mikä meni vikaan? Älä nyt hyvä Evil ota liikaa kierroksia.
Reunatie on Lieksassa sama kuin Helsingissä Kallio. Paitsi Kalliossa sentään on baareja ja toimintaa. Reunatiellä tapetaan itsejään, tai toisejaan. Reunatie on vesurien shangri-la.
 
K

Kiekkokatsoja

Aamupalaksi pizzaa ja kahvia. Välipalaksi nakkisämpylä ja kalja, molemmat mallia Lidl.
Joo, terveellisempää ruokaa illalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aamupalaksi kipulääkkeitä ja reumalääkkeitä, sekä lasi pari punkkua. Sen jälkeen jauhelihakeitto tilille ja syömään. Nyt taas tuota punkkua kesyttelen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aamupalaksi olutta, lounaaksi nokoset ja nyt päivälliseksi särvin olutta. Kiinteä ravinto on pahasti yliarvostettua.
 
K

Kiekkokatsoja

Kiinteä ravinto on pahasti yliarvostettua.
Höpö höpö. Nyt kypsennän "muslimeilta kiellettyä lihaa" lisään siihen riisiä ja vihanneksia. Tuoksu on todella hyvä, todennäköisesti myös maku. Avaa nettilinjasi, niin paan maistiaisia. Ehkä muutat mielipiteesi?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Höpö höpö. Nyt kypsennän "muslimeilta kiellettyä lihaa" lisään siihen riisiä ja vihanneksia. Tuoksu on todella hyvä, todennäköisesti myös maku. Avaa nettilinjasi, niin paan maistiaisia. Ehkä muutat mielipiteesi?
En tänään. Syömispäivät ja juomispäivät erikseen.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Aamupalaksi olutta, lounaaksi nokoset ja nyt päivälliseksi särvin olutta. Kiinteä ravinto on pahasti yliarvostettua.
Viimeviikko lomalla ja sunnuntaina pomo soitti ja tuumas että ooppa tämäkinviikko lomalla nyt kun joutaa
ja pitämättömiä vapaita on toistaviikkoo.
Aamupalaksi bissee ja just hain lisää kun loppui.
Söin kyllä kaalilaatikkoa ja sen kyllä haistaa. No hyvä sika elää juomallakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin. Elämä on valintoja. Hyviä ja huonoja. Onneksi hyviä on paljon.
Mulla on tuota vararavintoa vyötäröllä sen verran, että muutama päivä syömättä tekee ihan hyvää. Ehkä sen jälkeen mahdun taas toviksi farkkuihin ja vanhaan Doors-paitaani.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Doors. Olisiko suomeksi bändiä Ovet.

"Antero Raimo & Ovet on suomalainen vuonna 1992 perustettu humppayhtye. Sen perustajajäsenet olivat toisensa tunteneita vantaalaisia ja helsinkiläisiä opettajia. Yhtye on esiintynyt muun muassa Provinssirockissa ja Ankkarockissa. Tunnetuimpia kappaleita ovat ”Mustikanpoiminta”, ”Kiitos minä” ja ”Nassulan saunavuoro”.

Ovet voisi toki viitata bändin jäsenten etunimiinkin.

Tässä arjen omille teoille pyhitetty humppakappale. Humpataan korona pois!



 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täytyypi sitä vähän juopotella. Lomaviikko ja kotosalla se nyt menee, niin mikäs tässä. Yleltä hieno teko tämä nostalgia-viikonloppu. Voi fiilistellä vanhoja kisoja.

Oliko sulla muuten @Evil kasarilla farkkutakki, jossa pari hihamerkkiä+selkämerkki? Pitkä takatukka luonnollisesti kaiketi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täytyypi sitä vähän juopotella. Lomaviikko ja kotosalla se nyt menee, niin mikäs tässä. Yleltä hieno teko tämä nostalgia-viikonloppu. Voi fiilistellä vanhoja kisoja.

Oliko sulla muuten @Evil kasarilla farkkutakki, jossa pari hihamerkkiä+selkämerkki? Pitkä takatukka luonnollisesti kaiketi.
Oli totta kai. Selkälipussa oli AC/DC:n Let There Be Rockin kansi. Sen yläpuolella Whitesnake- logo. Hihoissa Motörhead ja Maidenin Trooper. Ja toki läjä rintamerkkejä. Ne oli silloin rintamerkkejä, pinssi-sanaa ei oltu vielä kieleemme mutiloitu.

Ja hiusmalli oli tosiaan osastoa Pentti Matikainen, ilman pehmennystä tosin. Mulla on aina ollut suorahkot hiukset, eivät taivu. Vuonna 85 näytin luultavasti vähän kuin Matti Nykäsen heviin seonneelta pikkuserkulta.
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Mulla on tuota vararavintoa vyötäröllä sen verran, että muutama päivä syömättä tekee ihan hyvää. Ehkä sen jälkeen mahdun taas toviksi farkkuihin ja vanhaan Doors-paitaani.
Joo Morrison on kuopattu Pariisiiin. Täytynee käydä joskus kummulla moikkaamassa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En vedä kalsareita mutta kirjoitanpa silti. Munasillani oon ollu koko päivän ja tulen olemaan. Muutamana paukkuna vetäsen tuon Tapio pullon. Ohessa valmistan uunimunakkaan, ni säästyy toi Corona brandy aamupalaks. Syöminen kun tappaa juomisen mulla, niin halutessani.
 

Bacon

Jäsen
Tuli haettua kaupasta kaikkea muuta olutta paitsi bulkkipaskaa. Äsken meni pihvit naamariin ja nyt pauhaa musiikki. Illan mittaan tasaista tissuttelua. Kuka väittää, etteikö välillä voisi viihtyä yksinkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas ja olutta sekä Morgania kolalla naamariin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitkästä aikaa tähänkin ketjuun juoppoja ilmoittautuu.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kyllä oman Morganini nautin eilisen pimeillä tunneilla osittain kolalla. Pääsee nopeemmin eroon eikä se sentään mitään Zacapaa ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie tykkään Morganista. Kohtuullisen hintainen rommi, ja aina sillä on känniin päässyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös