Kalsarikänniketju

  • 5 240 070
  • 66 676

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kelpaa naispuoleinen otus kelvata tähän ketjuun? Olis tarjolla....
 

M10

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Kyllä täällä ainakin vielä painetaan hommia...

Onko naisella tarjota sinulle jonkinnäkököistä "apua"? Sinne vaan, jos on.

Joo, "apuahan" aina häneltä saa. Ei siinä mitn. Mutta tuo muutto!?

Ok. Kyseessähän on siis minunkin kämppä, joten turha kai valittaa. Mutta kun kyseessä eivät ole mun tavarat! Ne menee eduskuntatalon taakse vasta joulun jälkeen.

Kiisa: tervetuloa! Hienoa saada hieman oranssia vertakin tänne. Mutta kuka lienee se suuri kala? Laituri? Hampaaton?
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Morrow10 kirjoitti:
Kiisa: tervetuloa! Hienoa saada hieman oranssia vertakin tänne. Mutta kuka lienee se suuri kala? Laituri? Hampaaton?

Kiitos. Ai onko oranssi väri mitä tunnustamme? Ite olen jotenkin blackhorse -kaudelle jämähtänyt. :-/

Oikeen tarkkaan ko miettii niin onhan se. Sen värinen paita löytyy poikani huoneesta (edessä se peruslogo ympyrän sisällä ne 3 maagista kirjainta). Ripustettu hengariin kaikkien näkyville.

Aina pitää pelätä pahinta... Joten niin kauanko salakoodi olkoon LL on vapaana (se pehmeä kätinen)... niin kauan pitää olla varuillaan...
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Padis kirjoitti:
Kolmatta Naista ja kaljaa. Mitä muuta voisi toivoa?

Pauli Hanhiniemi pitäisi ampua ja hänen 'musiikkinsa' pistää soittokieltoon.
Kaljasta olemme samaa mieltä.

T: Blue-underwear ja Joff Kouluolut III
 

M10

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Ole tarkkana sitten sen WC- istuimen kanssa. Eli se jätetään ylös!

Siis ilmeisesti nainen muuttaa samaan asuntoon sun kanssa?

Vai hä?

Siis WTF?! Eikö se koko kansi pidä aina jättää alas? Näin opin vanajaveden kansanopistossa kurssilla: "Muutto naisen kanssa yhteen edessä, pikkuvinkkejä arkeen".

Me muutetaan kaksioon tuohon lähemmäksi keskustaa. Ihan helvetin siistiä, koska olen jo tätä odottanut pitemmän aikaa. Meitä siellä 48 neliön sisällä asuu minä, nainen ja pieni saksan metsästys terrieri. Siitä se lähtee.

Mutta kalsarikännit jatkuvat. Voi pojat, että alkaa kohta humaltumaan. Viimeisiä iltoja aikamiespoikana.

Toivottavasti Hulkkonen tulee ensi kaudeksi Kertsiin.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Morrow, lue se priva...
 

M10

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Eikö se riitä, että te jo Schneiderin saitte??

Minä taisin olla pahimpia JA:n kerhokirjoittajien Schneider-haukkujia ennen kauden alkua. Ja mitäs se mies on tehnyt? Yksi liigan parhaista pakeista tällä hetkellä!

Voi minua poloista!

Kymmenes kalja (+kaksi Sportin tuoppia) takana. Alkaa tanssijalka jo vipattamaan.

Ouzala: Onko Matti Ahosta mihinkään?
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Wanhakin nousee kuolleista. Ja kalsarit menossa. Taas. Tosin nyt on kämpässä enemmän porukkaa, joten ihan ypöyksin en ole. Mutta osa tsiikaa leffoja yhdessä huoneessa, osa nukkuu (kuten vaimoke) ja minä yksin muutaman neliön valtakunnassani kalsaroin. Oluita en loppuun viitsi juoda (ja siideriin ei tosi mies koske - ei edes pakottavassa tilanteessa) vieraiden takia, joten William Grant's joutui kokemaan kovan kohtalon.

Huomenna olisi klo 13.00 oltava puku päällä ja kravatti kaulassa kengät kiiltävinä juhlatilaisuudessa, joten jossain vaiheessa pitänee tämäkin ilo lopettaa. Mutta aina ehtii vielä ottaa sen yhden... ja yhden...

...hik...
 

M10

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Ei, aivan paska! Ei vaan, siihen ette koske!!!

Miten olis

Vode -> Nurminen

tai

Leino -> Nurminen

Teidän kultaisesta kosketuksesta huolimatta saatte Erosen ja Backmannin... Ihan mielenkiinnosta olisi hauska nähdä nämä kaverit liekeissä kerhossa.

Kaitsu on täällä nähty! Eli ei enää.

Matti Ahosta pidän, joten hänet vaihtaisin Jyrki Louheen. Mikko Jokela on meidän se kultakimpale. Sitä en vaihtaisi edes Widingiin.

Te muut SM-liiga fanit ette edes ymmärrä kuika hyvä Jokela on.

Hietasen saatte.

Ja minä olen humalaX.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Jokela on meidän. Niin se vaan menee.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Täällä sitä vielä päivystetään.

Tosin tässä bisse numero 11 kädessä alkaa jo ihmettelemään, että olenkohan minä tullut immuuniksi oluelle, kun ei tämä tunnu missään? Se ei olisi kovin suotava käänne. Kohta on kai pakko korkata votka ja alkaa särpiä sitä raakana.

Onneksi Pena ja Virmanen eivät vietä aikaansa tässä ketjussa kännäilemässä, sillä muuten saataisiin aina seuraavan päivän Hesarista ihmetellä aika huikeita pelaajakauppoja. Kuvitelkaa nyt:"Pena hei, multa loppu viinat. Mä voin vaihtaa Järventien Petrellin vähänkäytettyihin munasuojiin jos sä otat taksin ja tuut tarjoomaan mulle lisää viinaa"

Olipa muuten huikea linkki tuo Pandora. Kirjanmerkkeihin lähti. Kiitokset vinkkaajalle.
 

kahvaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
täytyy kyllä tähän väliin todeta että kunnon kalsarikännit omassa rauhassa on todella paikallaan. 12- pakki olutta ja muutama situkka pullo riittävät mainiosti avartamaan viikonlopun ajatusmaailmaa. nyt pitäisi vissiin kalsarit jalassa häipyä kohti punkkaa, että selviää jotenkin huomiseen peliin. noh.. pikku kankkusessakin kiekkojen napsiminen sujuu =). mutta toivotan hyvää aamuyötä muillekkin kalsari- juhlijoille.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Onkos täällä fellow Jatkislaisia "välihousupäihtymisen" ihmeellisessä maailmassa?? Kuningas keskiolut pyörittää miestä ja kohta napureitten iloksi pauhaapi In Flames..."taiteilijaelämää"....."röyh"
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin.

Pitihän se mäyris ostaa kun halvalla sai. Ja parempi puoliskokin meni jo nukkumaan eli ainekset kunnon illanviettoon alkaisivat olla kasassa.

Onko muita kalsareihin sonnustautuneita jatkislaisia kömpinyt ulos koloistaan?
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
No niin, meikäkin sitten päätti tänään ottaa muutaman. En kyllä olutta, lonkeroa kylläkin. Ja pari siideriä. Ehkä niillä pärjään. Jaa, mitäs muuta? Kuuntelen Robbieta ja netissä pelailen joitain pelejä. Telkusta ei tule mittään, joten nettipelit on tänä iltana/yönä in. Hauskaa illan jatkoa kaikille ikään, väriin ja sukupuoleen katsomatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Naisväki meni nukkumaan. Otanpa mallasta ja kuuntelen Kings vs. Panthers ottelua netistä. Mukava tapa viettää lauantai-iltaa. Lätkää ja mallasta se on siinä.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Jaaha, onkos muut hengissä siellä kalsareissaan??? no, mä en sitten tuota Robbieta jaksanut kuunnella, joten vaihdoin kotimaiseen. Eli nyt on Apulannan Kiila-levy soimassa. On se kyl hyvä. Ehkä seuraavaksi Neljää Ruusua. Ja uusi lonkero pitää (taas) hakea...
 
Noniin

Nyt ollaan Pulkkisen sanoin asian ytimessä.

Eilen tosiaan sorruin sitten lopulta lähtemään kalsarikännäilyn tyssijasta, jota kodiksenikin kutsun, kavereiden kanssa paikalliseen Studio- baariin "yhdelle" joten kunnon kalsari-ilta meni pilalle.

Tänään on toinen ääni kellossa, nyt olen toteuttanut hyväksi havaitsemaani kaavaa, jota kutsun "poikamiessaunakalsarikänni-kaavaksi" ja sehän menee niin, että avaan oluen, jonka jälkeen menen kera oluen saunaan, saunassa heitän kunnon "tulta munille" -löylyt ja kaadan Lapin Kullan kurkkuuni, jonka jälkeen menen polttamaan L&M -savuketta takapihalle.
Sama kaava on toistunut tässä muutamaan kertaan ja näin aion vielä hetken jatkaa, System Of A Down on taustamusiikkina ja meininki mitä loistavin.

Kahdelta näyttäisi tulevan NHL-matsi Canalilta, joten enköhän minä katso kalsarit jalassa sen sitten, palaillaan asiaan kun olen saunonut, eli ei ihan heti.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kippis kaikille,

nyt vedetään kunnon kalsarit. Vitutus on vähän yli ääripää, en silti jaksanut lähteä kapakkaan. Nyt siis otetaan, juuri lensi sukat nurkkaan, vaan läl läl lää, mulla on jotkut tosi pehmoiset kalsarit. Maistuu jouluolut hyvälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös