Kalsarikänniketju

  • 5 241 577
  • 66 676

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Nyt vaihtui Apulanta sitten Suomirokkia 3 -kokoelmalevyyn. Siinä onkin vallan hyvää suomalaista musiikkiva.

Nyt itse aiheeseen. Eli kalsarikänneihin. Siis näin naisena mietityttää, että pitäiskö naisellakin olla sellaiset miehiset kalsarit jalassa? Vai riittääkö pikkuhousut tahi yöpuvun housut? Vai pitäiskö mun seuraavia kalsarikännejä varten lähteä halpa-halliin shoppailemaan kunnon vermuut-kalsarit ittelleni. Kysyn vaan.

Edit. Vielä kykenen pienet kirotusvirheet fiksailla...
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kippis itsellesi, Bozik.

Kyllähän minä vähän baaria tänään suunittelin, mutta eipä sitä taida jaksaa. Joten kalsarit vaan jalkaan ja olutta koneeseen. Näin se on nähtävä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juulia kirjoitti:
Nyt itse aiheeseen. Eli kalsarikänneihin. Siis näin naisena mietityttää, että pitäiskö naisellakin olla sellaiset miehiset kalsarit jalassa? Vai riittääkö pikkuhousut tahi yöpuvun housut? Vai pitäiskö mun seuraavia kalsarikännejä varten lähteä halpa-halliin shoppailemaan kunnon vermuut-kalsarit ittelleni. Kysyn vaan.
Ei kukaan viilaa pilkkua, kalsarit, pikkarit tai wotta hell, pääasia, ettei ulos mennä ja paljon alkoholia. Jokainen terve suomalainen toimii näin, minä juon ja kuuntelen radiota.

Kerouac, vain sosiaaliset heput menee baariin. Säästeliäät pelimiehet juo kotona ! Ai niin ja uus kippis.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
bozik kirjoitti:
Ei kukaan viilaa pilkkua, kalsarit, pikkarit tai wotta hell, pääasia, ettei ulos mennä ja paljon alkoholia. Jokainen terve suomalainen toimii näin, minä juon ja kuuntelen radiota.

Olipa helpottavaa kuultavaa! Khitos, ja kippis&kulaus. Elämä on ihanaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Juu kippis vaan.

Itsehän pidän boxereita jalassa, tosin ei kait sitä mikään pakko ole pitää minkään sortin housuja. Alkoholin juontihan se pääasia on.

Hitto kun repes tekeen mieli saunaan. Taidanpa pistä mokoman rutjakkeen käyntiin...
 
Kun päättyy tää, muisto vaan jää?

Saunomiset on nyt sitten saunottu, lähes 2 h kesti, mutta menihän siinä 7 kaljaakin samalla, nyt on hywö fiiwis, niinkutsutusti.

Ja nyt voidaan todellakin puhua kalsarikännäilystä, heilun meinaan ympäri taloa karvaisen ruhoni kera pelkät kalsarit jalassa, asiaa!

Ja nyt röökille.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juulia kirjoitti:
Olipa helpottavaa kuultavaa! Khitos, ja kippis&kulaus. Elämä on ihanaa.
No ei se nyt niin ihanaa ole. Tämä Jokerien taival kiusaa.

Kokeilkaa tekin, ottaa sukat sillee puoliksi jalkaan. Lämmittää varpaita ja silti ei kiusaa. Aika hyvä.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
bozik kirjoitti:
No ei se nyt niin ihanaa ole. Tämä Jokerien taival kiusaa.


Kuule, elä ole niin synkkä. Kyllä se Jokerit siitä vielä lähtee uuteen lentoon. Kuin Feeniksi tuhkasta... Tai jotain. Jos ei täl kaudel enää ni ens kaudel sitte. Eiks niin.... Ja mähän jo tuol v-ketjus lupasin tulla teidän uudeks molariks. Mua parempaa ette löydä. Se on jämpti.

Kyllä tässä alkaa tämä nainen hyytyä. Olis kyllä pari pulloa jäljellä, mutta kyl tuo punkka kutsuu tuos vieres niiiiin kutsuvasti... Ihanaa on ollu, kun muu perhe on ollu ihan jossain muualla. Kerrankin saanu roikkua netissä ja jääkiekko-aiheisil sivuil nii paljo ku lystää eikä kukaan ole vieressä kommentoimassa.

Harmi ettei meillä oo omaa saunaa. Ei saa puhua saunasta täällä kun oon tällanen sauna-hullu ihminen.

Jatkakaa, pojat. Skåååål... !
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onko muuten kukaan muu huomannut samaa: Aina, jos joku nimimerkki ilmoittautuu kalsarikänniketjuun, alkaa ko nimimerkiltä ilmestyä tasaiseen tahtiin tekstiä muihinkin ketjuihin...

Itse toimin tästä kylläkin hyvänä esimerkkinä.

Joo, ja kippis taas! Jonkun jokerikirjoittajan signaa mukaillakseni:"Huonot ryyppääjät käy baarissa!"
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerouac kirjoitti:
Onko muuten kukaan muu huomannut samaa: Aina, jos joku nimimerkki ilmoittautuu kalsarikänniketjuun, alkaa ko nimimerkiltä ilmestyä tasaiseen tahtiin tekstiä muihinkin ketjuihin...
Juu veit and sii. Jokeri-osio on jo hallussa. Mulla on siellä tripla.
 
Kerouac kirjoitti:
Onko muuten kukaan muu huomannut samaa: Aina, jos joku nimimerkki ilmoittautuu kalsarikänniketjuun, alkaa ko nimimerkiltä ilmestyä tasaiseen tahtiin tekstiä muihinkin ketjuihin..

Jep.
Kutsun tätä itse "säälittäväkännissäjokaketjuunkirjoittavapaskasäkki"-syndroomaksi.

Ja kyllä, syyllistyn tähän itse joka kerta, kun kännissä JA:n avaan.

Menen savukkeelle.

Cheers mates!
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Kuulkaas, en mää viel mennykää. Luulitte jo pääsevänne eroon musta...

Mutta ei, en voinut olla korkkaamatta vielä yhtä lonkeroa. Hyvältä se maistuu, kun ei ole sitä pitkään aikaan juonut.

Mitenkähän sitä huomenna jaksaa mitään tehdä... No, eipä oteta stressiä siitä. Ainakaan nyt.

Juu, viel olis siis yksi pullo jäljellä. Ainakin meikäläisen matematiikalla. Mites muilla sujuu? Tai siis eihän meitä montaa täällä ole. Kerouac ja bozik. Mutta hauskaa on sitäkin enemmän kun kalsareita vedetään.

Edit. Ja Lakaisija on näköjään myös. Kiva (=
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Juulia kirjoitti:
Kuulkaas, en mää viel mennykää. Luulitte jo pääsevänne eroon musta...

Mutta ei, en voinut olla korkkaamatta vielä yhtä lonkeroa. Hyvältä se maistuu, kun ei ole sitä pitkään aikaan juonut.

Mitenkähän sitä huomenna jaksaa mitään tehdä... No, eipä oteta stressiä siitä. Ainakaan nyt.

Juu, viel olis siis yksi pullo jäljellä. Ainakin meikäläisen matematiikalla. Mites muilla sujuu? Tai siis eihän meitä montaa täällä ole. Kerouac ja bozik. Mutta hauskaa on sitäkin enemmän kun kalsareita vedetään.

Edit. Ja Lakaisija on näköjään myös. Kiva (=

Ihan hyvinhän täällä menee. Viimeinen bisse tosin tuli juuri korkattua, mutta onpahan tuolla vielä votkaa. Tosin, jos minä sitä alan juomaan, niin ei minua kukaan kestä...

Los Sin Nombre kirjoitti:
Oltais voitu muistella vanhoja hyviä aikoja 90-luvulta kun joukkueemme olivat hyviä...

TPS- ja Jokeri-miehet puhuu tuollaista? Katsokaa tuota minun suosikkijoukkue-kohtaani ja miettikää, onko näin pitkä aika ilman sitä kirkkainta kruunua kenenkään mielenterveydelle hyväksi...
 
Duodanuinnikkainnii..

Onkos täällä olut-experttejä?

Löysin meinaan jääkaapista tällaisen Hollandia-kaljan, vissiin joltain kaverilta unohtunut.

Jollain kokemuksia, että uskaltaakos tätä juoda, vai onko niinkutsutusti "hirveetä paskaa"?
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Lakaisija kirjoitti:
Onkos täällä olut-experttejä?

Löysin meinaan jääkaapista tällaisen Hollandia-kaljan, vissiin joltain kaverilta unohtunut.

Jollain kokemuksia, että uskaltaakos tätä juoda, vai onko niinkutsutusti "hirveetä paskaa"?

Se on halvinta kaljaa mitä peruskaupasta saa. On tullut tutuksi, kyllä se alas menee. Anna mennä! Anna Mennä!
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Lakaisija kirjoitti:
Onkos täällä olut-experttejä?

Löysin meinaan jääkaapista tällaisen Hollandia-kaljan, vissiin joltain kaverilta unohtunut.

No, jos juot yleensä suomalaista peruslageria, niin kyllä tuo alas menee. Ei jää mieleen, mutta toimii oluena. En minä siitä sen enempää osaa sanoa.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Kuulkaa, nyt lähti viimeinen pullo! Voivoi. Hyvin on mennyt taas tää ilta ja yö. Oishan tuolla vielä isännän wiskiä, mutta ei pysty, ei kykene, sitä juomaan. Viikkoon en punkasta nousis jos sitä joisin. Pthyi.

Lakaisija:
Onkos täällä olut-experttejä?

Löysin meinaan jääkaapista tällaisen Hollandia-kaljan, vissiin joltain kaverilta unohtunut.

Jollain kokemuksia, että uskaltaakos tätä juoda, vai onko niinkutsutusti "hirveetä paskaa"?

Kuule, kaikki on juotavaa missä on alkoholia. Eriasiahan on miltä nämä sopat maistuu. Olut lienee aina suht neutraalia (sanoo nainen, joka ei olutta juo. Paitsi tummaa.). Kaiken maailman viskit ja liköörit ja sherryt on sitten jo ihan toinen juttu. Niistä myrkyistä kun ei koskaan tiedä!
 
Juulia kirjoitti:
Kuule, kaikki on juotavaa missä on alkoholia. Eriasiahan on miltä nämä sopat maistuu. Olut lienee aina suht neutraalia (sanoo nainen, joka ei olutta juo. Paitsi tummaa.). Kaiken maailman viskit ja liköörit ja sherryt on sitten jo ihan toinen juttu. Niistä myrkyistä kun ei koskaan tiedä!

Jep, alas on mennyt.

Nyt tuli pari frendiä kylään, lähetään pyörähtämään Rauma-cityssa, eli periaatteesa meni kunnon kalsarit vituiksi, mutta kestin sentään paremmin kuin eilen, heh.
 

Juulia

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa. Sympatioita ei muille heru...
Lakaisija kirjoitti:
Jep, alas on mennyt.

Nyt tuli pari frendiä kylään, lähetään pyörähtämään Rauma-cityssa, eli periaatteesa meni kunnon kalsarit vituiksi, mutta kestin sentään paremmin kuin eilen, heh.


Ourait! Mutta hyvää pyörähdystä vaan. Tähän aikaa... Meikäkin on käynyt useasti Raumalla. Hieno kaupunki.

Jep. Minäkin menen pian nukkumaan. Öitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai täällä puhutaan viskistä? Mulla on nyt viides lasillinen menossa. Caol Ilalla aloitin, Laphroaig oli seuraavana vuorossa ja nyt jo kolmas lasillinen Speyburnia.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Samat täällä, yövuoroviikko takana ja unet täysin hukassa. Yön antikliimaksina kuuntelin Habs-jokuvitunHMVlaajennusjoukkue matsin..onneksi koff piristää tunnelmaa..cheers
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös