Padis kirjoitti:Kolmatta Naista ja kaljaa. Mitä muuta voisi toivoa?
Pauli Hanhiniemi pitäisi ampua ja hänen 'musiikkinsa' pistää soittokieltoon.
Kaljasta olemme samaa mieltä.
T: Blue-underwear ja Joff Kouluolut III
Padis kirjoitti:Kolmatta Naista ja kaljaa. Mitä muuta voisi toivoa?
Ouzala kirjoitti:Ole tarkkana sitten sen WC- istuimen kanssa. Eli se jätetään ylös!
Siis ilmeisesti nainen muuttaa samaan asuntoon sun kanssa?
Vai hä?
Ouzala kirjoitti:Eikö se riitä, että te jo Schneiderin saitte??
Ouzala kirjoitti:Ei, aivan paska! Ei vaan, siihen ette koske!!!
Miten olis
Vode -> Nurminen
tai
Leino -> Nurminen
Teidän kultaisesta kosketuksesta huolimatta saatte Erosen ja Backmannin... Ihan mielenkiinnosta olisi hauska nähdä nämä kaverit liekeissä kerhossa.
Sama!Morrow10 kirjoitti:Te muut SM-liiga fanit ette edes ymmärrä kuika hyvä Jokela on.
Ei kukaan viilaa pilkkua, kalsarit, pikkarit tai wotta hell, pääasia, ettei ulos mennä ja paljon alkoholia. Jokainen terve suomalainen toimii näin, minä juon ja kuuntelen radiota.Juulia kirjoitti:Nyt itse aiheeseen. Eli kalsarikänneihin. Siis näin naisena mietityttää, että pitäiskö naisellakin olla sellaiset miehiset kalsarit jalassa? Vai riittääkö pikkuhousut tahi yöpuvun housut? Vai pitäiskö mun seuraavia kalsarikännejä varten lähteä halpa-halliin shoppailemaan kunnon vermuut-kalsarit ittelleni. Kysyn vaan.
bozik kirjoitti:Ei kukaan viilaa pilkkua, kalsarit, pikkarit tai wotta hell, pääasia, ettei ulos mennä ja paljon alkoholia. Jokainen terve suomalainen toimii näin, minä juon ja kuuntelen radiota.