No niin. Jääkiekko-ottelu (TPS-Ässät) takana ja minä olen tiellä kohti kalsareita.
Enhän minä muuten tänään, mutta kun vieraita kävi niin vaimoke "pakotti" juomaan brandyn kahvin kera. Eihän meillä nyt konjakkia. Köyhillä. Siitä sitten kumijalkaa alle ja kauppaan ostamaan paskapaperia. No. Tulihan sieltä Karhuakin mukaan. Ja oli sitä kotonakin vielä jääkaapissa. Varauduin vaan tulevaisuuteen kuten kunnon jatkoaikalaisen pitääkin. Ja niille jotka jo käsi kapulassa meinaavat ringauttaa poliisisedälle, niin tuo brandy oli päivän ensimmäinen. Eikä tilavuus ollut 0,5 litraa vaan ihan se normaali vakiomäärä.
Nyt sitten ihmetellään että täälläkö taas? Minä? Tiellä kohti turmiota. Mutinaahan tästä taas seuraa vaimokkeen osalta, mutta miehen on kestettävä se mikä miehen on (kestettävä). Toivottavasti ei tule mustaa silmää tai katkenneita etuhampaita. Täytyy vissiin muistaa jättää vittuilu pois repertuaarista tänä iltana/yönä. Ei. Enhän minä muuten, mutta kun tullaan säksättämään siihen viereen, kun mies ottaa ansaitsemiaan kalsareita (ei pyykinpesukoneesta tällä kertaa - joudun jopa joskus pesemään omat kalsarini).
Nyt tämä rumba jatkuu taas...