Kalsarikänniketju

  • 5 236 622
  • 66 669

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Shayne kirjoitti:
Onko tyrkkyjä? Mä voin tulla asemalle vastaan?

No jos tulet, niin voin antaa. Otan jopa taksin.

Äh, huono läppä. Miks mä yleensä menisin Espooseen....? Pitäs olla todella hyvä syy.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
vetti kirjoitti:
Äh, huono läppä. Miks mä yleensä menisin Espooseen....? Pitäs olla todella hyvä syy.
Täällä on kaks niin hyvää syytä, että eräät tulevat juosten. Shotgun! Eli etupenkki.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Täällä on kaks niin hyvää syytä, että eräät tulevat juosten. Shotgun! Eli etupenkki.
Nämä ovat ehkä huikeimpia sekunteja, joita korpilevosen piikkiin pystyy laittamaan, fjomppaa onko tulossa, torjutaanko?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Shayne kirjoitti:
Nämä ovat ehkä huikeimpia sekunteja, joita korpilevosen piikkiin pystyy laittamaan, fjomppaa onko tulossa, torjutaanko?

Trust me, I know what I'm doing. Fjomppaa ei tule, voitte syyttää Favorinia tai Kalea, valintanne mukaan
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
vetti kirjoitti:
Trust me, I know what I'm doing. Fjomppaa ei tule, voitte syyttää Favorinia tai Kalea, valintanne mukaan
No minkäs sille sitten mahtaa, Kummolaa tai edes Lepausta olis tehnyt vtusti mieli, mutta ehkäpä tyydyttäydyn vaimooni sitten.
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkules

Menin sitten kumminkin baariin. No kärsin rangaistukseni huomenna, kunhan saan ensiksi kaljan avatuksi.

Hjuvaa yötä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tänään on tarkoitus nautiskella mäyräkoiran seurasta, joka ystävällisesti tottelee nimeä Koff. Kiltti poika, antaa pul.. tassua heti kun vain pyytää. Eikä hauku turhasta, sihahtaa hieman avatessa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No niin. Jääkiekko-ottelu (TPS-Ässät) takana ja minä olen tiellä kohti kalsareita.

Enhän minä muuten tänään, mutta kun vieraita kävi niin vaimoke "pakotti" juomaan brandyn kahvin kera. Eihän meillä nyt konjakkia. Köyhillä. Siitä sitten kumijalkaa alle ja kauppaan ostamaan paskapaperia. No. Tulihan sieltä Karhuakin mukaan. Ja oli sitä kotonakin vielä jääkaapissa. Varauduin vaan tulevaisuuteen kuten kunnon jatkoaikalaisen pitääkin. Ja niille jotka jo käsi kapulassa meinaavat ringauttaa poliisisedälle, niin tuo brandy oli päivän ensimmäinen. Eikä tilavuus ollut 0,5 litraa vaan ihan se normaali vakiomäärä.

Nyt sitten ihmetellään että täälläkö taas? Minä? Tiellä kohti turmiota. Mutinaahan tästä taas seuraa vaimokkeen osalta, mutta miehen on kestettävä se mikä miehen on (kestettävä). Toivottavasti ei tule mustaa silmää tai katkenneita etuhampaita. Täytyy vissiin muistaa jättää vittuilu pois repertuaarista tänä iltana/yönä. Ei. Enhän minä muuten, mutta kun tullaan säksättämään siihen viereen, kun mies ottaa ansaitsemiaan kalsareita (ei pyykinpesukoneesta tällä kertaa - joudun jopa joskus pesemään omat kalsarini).

Nyt tämä rumba jatkuu taas...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Toinen jalka on paskana sabailun jäljiltä, joten kotonahan tässä on vaan juotava, kun ei huvita mihinkään liikkua.

Ja viehän olut kivun, ainakin oikein annosteltuna.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt on kädessä allekirjoitukseni EAN:nnä. Se joka ensimmäisenä tietää mikä kyseien juoma on, juo ilmeisesti samaa simaa!
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
fastasashark kirjoitti:
Nyt on kädessä allekirjoitukseni EAN:nnä. Se joka ensimmäisenä tietää mikä kyseien juoma on, juo ilmeisesti samaa simaa!

Koska Koff on näköjään 641560000611, niin päädyn veikkaamaan että tuo on jotain toista Sinebrychoffin tuotetta, todennäköisesti siis Karhua?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ouzala kirjoitti:
Jaa siellä on vaan joku pieni haukku nimeltä koff, itse joudun painimaan karhua vastaan, niitä on tusina vastassa. Ja minähän ne tapan!

Itse joudun taistelemaan sandelssia vastaan ja taidan luovuttaa iha suosiolla. Nimim. aamuviideksi ylitöhin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kerouac kirjoitti:
Koska Koff on näköjään 641560000611, niin päädyn veikkaamaan että tuo on jotain toista Sinebrychoffin tuotetta, todennäköisesti siis Karhua?
Helvetin hyvä arvaus! Mutta minkä kokoinen se tapettava Karhu on?
Älä vastaa että miehen mittainen.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
fastasashark kirjoitti:
Helvetin hyvä arvaus! Mutta minkä kokoinen se tapettava Karhu on?
Älä vastaa että miehen mittainen.

No yleensä kai lähinnä korkeintaan kahdentoista pullon mittainen. Sitä suurempi Karhu vie yleensä jo pois Jatkoajasta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kerouac kirjoitti:
No yleensä kai lähinnä korkeintaan kahdentoista pullon mittainen. Sitä suurempi Karhu vie yleensä jo pois Jatkoajasta.
;)
Ajattelin kylläkin itse enarikoodista yksilöä, että minkälainen karhu-malli on tapettavissa... 33cl pullo, 33cl purkki, 50cl purkki vai pinttipurkki?!??!
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
fastasashark kirjoitti:
;)
Ajattelin kylläkin itse enarikoodista yksilöä, että minkälainen karhu-malli on tapettavissa... 33cl pullo, 33cl purkki, 50cl purkki vai pinttipurkki?!??!

Jaa, no ei minusta noin vaikeisiin ole vastaamaan.

Otetaan sille, kuitenkin!
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Jees, pitihän tänne kirjoittaa. Tässä vedetään kalsarikännit. Tänään ei huvita mennä baariin mut ehkä huomenna. Hermes on paska. Ei muuta.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Juon sitten himassa olutta, en mä kyllä yleensä olutta juo mutta kun eei ollu muutakaan. Nainen ja koira on nukkumassa joten vietän laatuaikaa itsekseni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakko sanoa, että kalsareiks se meni nyt toisena päivänä peräkkäin.

On tämä vaan elämää, mutta minulla on oikeus, sillä tentit on tehty ja raportit on raportoitu. On aika villin elämän, viinan ja musiikin ja na... nauramisen.

Kyllä.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Eipä täällä ainakaan kauhean villiä ole tai musiikkiakaan eikä kyllä kauheasti nauratakkaan. Leffa pyörii tv:ssä ja sitä välillä tulee seurattua (TV:kin lähes äänettömällä).
 

J.Petke

Jäsen
Täältä ilmottaudutaan myös mukaan kalsari-iltaan. Viiniä ja olutta tullut juotua ja nyt Football manager 2006 pyörimässä ja olutta kaapissa, uutta musiikkia soimassa, mikä voisi olla parempaa? Kituuttakaa te kiilusilmät kuppiloissa, minä juon kotona ja säästän tältä illalta noin 30 euroa. Jaksaiskohan valvoa niin kauan että näkisi nhl matsin. Tosin sitten taitaa mennä huominen päivä nukkuessa, noh eipä Sunnuntait niitä parhaita päiviä ole kuitenkaan.

Uudet kalsaritkin jalassa, eikä edes äiti ole näitä ostanut..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalsarikännitrilogiani ei ihan onnistunut. Tänään alkoi meininki Helsingissä hevikaraoken merkeissä (ei, en laulanut tällä kertaa, mutta lupasin mennä laulamaan lavalle toisen kerran ja Pink Floydia... mitä meninkään lupaamaan ah ja voi). Mahtava mesta ja mahtava idea kokonaisuudessan hevikaraoke, joka tosin vaatisi laajempaa uskallusta ihmisiltä mennä vetämään biisejä. Aika samat naamat siellä laulelee.

No, ensviikolla sitten puhdasoppista kalsarointia. Ehkä.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
lasketaanko ihan näin kuvitteellisesti jos kotiutuu baarista ja jatkaa kännäilyä onko kysymyksessä kalsarikännijatkot vai mitä. Lasketaanko se jos tulee taksilla vai ei? Yksin vai ei? Olen eksyksissä. Olen epävarma mihin kategoriaan oluenjuontini osuu. Ihan nääin filosofoidakseni asian tiimoilta...
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kahdeksan peräkkäistä voittoa hei! nyt mallas maistuu ja naisväki nukkuu. Huomenna on vapaapäivä, joten voi rauhassa ottaa olutta. Siirrynpä pelaamaan playoffsia NHL 06:lla. Ensimmäisellä kierroksella vastaan asettuu Jokerit.
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hola jatkisporukat!Kalsarikänneillä jatkuu ilta kunhan sais ton Le Bannerin huilailemaan,ihme ukko koko ajan saa pelätä et se saa jonkuu k1 kohtauksen päälle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös