Isällä todettiin keuhkosyöpä tässä ja se on ollut mielessä. Tänään nyt sitten kävin vaimon kanssa päiväkaljalla ja jatkaa täytyy kaljan muodossa vielä.
Voimia, ei ole mikään helpoin selättää. Onneksi vaimo on varmaan ihan mukava ihminen.
Samaan aikaan toisaalla livesporttia ja ehkä muutama olut. Oma joukkue, kun porskuttaa sarjakärjessä, niin ei juuri kiinnosta muiden touhut, mutta katsotaan, kun näyttävät.
Kunpa se joukkue olisi IFK, mutta jumala ei sellaista suonut.
Kiitos! Onko se kärkijoukkue siis tuo Lechia? Ovatko Gdanskista? Minun opettaja AMK:ssa oli asunut melkein kymmenen vuotta Gdanskissa ja puhui jo ihan sujuvaa puolaa. Traagista siinä oli se, että olivat eronneet silloisen vaimon kanssa siellä, kun vaimo oli löytänyt toisen. Myös meidän naapuri on sinkku-äiti Puolasta... Ajatuksen virtaa...
Nykyisellä pukeutumiskulttuurilla olen joutunut käymään oman jaakobinpainini, että olenko pedofiili vai pelkästään mies. Vasta kun ensin näkee perseen tai tissit, alkaa mietiä sitä että ei helvetti saanko minä edes katsoa tuota
Jotenkin iski muistikuva et näin voi ollakkin.Olisinkohan minä sen linkannut. Ainakin olen hyvin varma siitä. Toki ehkä muutkin. Kännissä en kuitenkaan ole enkä juokaan mitään kun eksyin töihin täksi ja huomiseksi. Oispa kaljaa on kyllä kappale joka kuvaa omia fiiliksiäni täydellisesti.
Jotenkin iski muistikuva et näin voi ollakkin.
Vaasassa peli nähty livenä ja noh... pitää ottaa kyllä pari paukkua vitutukseen.
Ottamatta kantaa peliin, mitä Vaasaan kuuluu ja mitä Vaasassa näkyi? Sillä kylällä on ikuinen paikka sydämessäni.
Lunta tai jotain sen tapaista tihutteli.. Ei oikeen mitään muuta mainitsemisen arvoista. Niin perkeleen pimeää ja kylmä tuuli eli perus juttu rannikkokaupungissa.Ottamatta kantaa peliin, mitä Vaasaan kuuluu ja mitä Vaasassa näkyi? Sillä kylällä on ikuinen paikka sydämessäni.