Kalsarikänniketju

  • 5 199 756
  • 66 623

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mulle on tulossa helkkarin kokoinen finni nenään. Se on vihotellu jo pari päivää mut viel ei oo siinä tilassa että puhkeis kukkaan. Tää on ihan jonkun jatkoaikalaisen syytä joka on manannu mulle kirouksen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Joskus kun mä lähden voitte värssyyn kirjoittaa
Hän pystyi aamuun saakka tanssimaan
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Joskus kun mä lähden voitte värssyyn kirjoittaa
Hän pystyi aamuun saakka tanssimaan
Jatkoaika on siitä kiva, että täällä voi kirjottaa oman post scriptumin vielä kun omat jalat kantaa ja henki pihisee.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisi lähteä lentokentälle tuossa alle viiden tunnin päästä. Mutta mikäpä tässä.

Kaksi puuta on metsä samalla lailla kuin lapseton aviopari on perhe.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En nyt valitettavasti muista kuka täällä joskus linkkasi laulu - ja soitinyhtye Huoran Kovia ja kiljua - veisun mutta Juha Mietokin sanoisi nyt notta ristus on kovaa settiä. Hänelle omistakaamme seuraava siivu/huikka tuosta Highland Bird-viskiputelista.

Niinjoo. Suosittelen muuten kaikkia kuuntelemaan kys. orkesterin uusimman "Kosto elää" - levyn. On toimivaa settiä.

Pistetääs tiiseri yhden biisin muodossa kys. albumilta:
Huora - Oispa kaljaa

e: ei parempaa tapaa oikeestaan voi olla laittamalla oma 100. viesti tähän ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En nyt valitettavasti muista kuka täällä joskus linkkasi laulu - ja soitinyhtye Huoran Kovia ja kiljua - veisun mutta Juha Mietokin sanoisi nyt notta ristus on kovaa settiä. Hänelle omistakaamme seuraava siivu/huikka tuosta Highland Bird-viskiputelista.

Niinjoo. Suosittelen muuten kaikkia kuuntelemaan kys. orkesterin uusimman "Kosto elää" - levyn. On toimivaa settiä.

Pistetääs tiiseri yhden biisin muodossa kys. albumilta:
Huora - Oispa kaljaa

....

Kippistä näin Sandels'in voimalla!

Hieman turhan roisia on em. musiikki omaan makuuni.

Puolitoista tuntia sitten vaihtui marraskuu - tuo kuukausista jaloin - joulukuuksi. Kohta on tämäkin vuosi 2018 lopuillaan. Nyt soi parhaillaan Zen Café - Kosketuksen alla
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En nyt valitettavasti muista kuka täällä joskus linkkasi laulu - ja soitinyhtye Huoran Kovia ja kiljua - veisun mutta Juha Mietokin sanoisi nyt notta ristus on kovaa settiä. Hänelle omistakaamme seuraava siivu/huikka tuosta Highland Bird-viskiputelista.

Niinjoo. Suosittelen muuten kaikkia kuuntelemaan kys. orkesterin uusimman "Kosto elää" - levyn. On toimivaa settiä.

Pistetääs tiiseri yhden biisin muodossa kys. albumilta:
Huora - Oispa kaljaa

e: ei parempaa tapaa oikeestaan voi olla laittamalla oma 100. viesti tähän ketjuun.
Olisinkohan minä sen linkannut. Ainakin olen hyvin varma siitä. Toki ehkä muutkin. Kännissä en kuitenkaan ole enkä juokaan mitään kun eksyin töihin täksi ja huomiseksi. Oispa kaljaa on kyllä kappale joka kuvaa omia fiiliksiäni täydellisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitoin juuri sortsit jalkaan, mutta, jos jossain lukee huora, oispa kaljaa, niin klikkaan sitä.

Kaljaa on auringon nousuun asti vaan huolestuttaa mitä tapahtuu tuosta linkistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hieman turhan roisia on em. musiikki omaan makuuni.

Miksi pitää uhota koko ajan. Laitoin nyt korealaisia rakkauslauluja. Vaikka en kieltä osaa, niin ei ole kovin vaikeaa keksiä mistä tässä luritellaan.

Eikä noissa rähinäpiiseissä saa yleensä edes sanoista selvää, vaikka olisi oma äidinkieli.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Punaviini kylmenemässä, voisi vielä pari FatLizardia noukkia tosta lähimarketista. Tuohon vielä glögin lämmittelyt ja mukulat nukkumaan niin hyvä tulee...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En oo pitkään aikaan vieraillu K-ketjussa. Nyt tulin käymään kun vähäsen olen päissään. Pikku ulospuhalus kolmen viikon raittiuden jälkeen. Isällä todettiin keuhkosyöpä tässä ja se on ollut mielessä. Tänään nyt sitten kävin vaimon kanssa päiväkaljalla ja jatkaa täytyy kaljan muodossa vielä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Isällä todettiin keuhkosyöpä tässä ja se on ollut mielessä. Tänään nyt sitten kävin vaimon kanssa päiväkaljalla ja jatkaa täytyy kaljan muodossa vielä.

Voimia, ei ole mikään helpoin selättää. Onneksi vaimo on varmaan ihan mukava ihminen.

Samaan aikaan toisaalla livesporttia ja ehkä muutama olut. Oma joukkue, kun porskuttaa sarjakärjessä, niin ei juuri kiinnosta muiden touhut, mutta katsotaan, kun näyttävät.

Kunpa se joukkue olisi IFK, mutta jumala ei sellaista suonut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voimia, ei ole mikään helpoin selättää. Onneksi vaimo on varmaan ihan mukava ihminen.

Samaan aikaan toisaalla livesporttia ja ehkä muutama olut. Oma joukkue, kun porskuttaa sarjakärjessä, niin ei juuri kiinnosta muiden touhut, mutta katsotaan, kun näyttävät.

Kunpa se joukkue olisi IFK, mutta jumala ei sellaista suonut.

Kiitos! Onko se kärkijoukkue siis tuo Lechia? Ovatko Gdanskista? Minun opettaja AMK:ssa oli asunut melkein kymmenen vuotta Gdanskissa ja puhui jo ihan sujuvaa puolaa. Traagista siinä oli se, että olivat eronneet silloisen vaimon kanssa siellä, kun vaimo oli löytänyt toisen. Myös meidän naapuri on sinkku-äiti Puolasta... Ajatuksen virtaa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kiitos! Onko se kärkijoukkue siis tuo Lechia? Ovatko Gdanskista? Minun opettaja AMK:ssa oli asunut melkein kymmenen vuotta Gdanskissa ja puhui jo ihan sujuvaa puolaa. Traagista siinä oli se, että olivat eronneet silloisen vaimon kanssa siellä, kun vaimo oli löytänyt toisen. Myös meidän naapuri on sinkku-äiti Puolasta... Ajatuksen virtaa...

Lechia Gdańsk. En enää asu siellä, mutta urheiluseuraan rakastumista ei voi mikään muuttaa. Jotain tyttöjä tulee ja menee, mutta yksi asia ei muutu.

Tästä on viitisen tuntia junalla, menen aina niin usein kuin pääsee. Lentojakin on, mutta ne on ollut hieman vaihtelevalla menestyksellä, kun se lentolippu tosiaan olisi halvempi kuin juna.

Legia hoitelee omaa peliään, Kappe penkillä. Likkojen U-17 World Cup Final alkaa tämän jälkeen. En ole likainen vanha mies kuolaamassa niiden perään, vaikka aina kai jotain miettii, että suojaikäraja on monissa maissa 16 vuotta. Uskaltaisiko tarkistaa miten Montevideossa on. Joissain on 14 ja niitäkin tietenkin on missä ketään ei kiinnosta vittuakaan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
@pernaveikko Ai sinäkin olet asunu Gdanskissa, hauska sattuma!

Joo, nämä ikärajajutut on pahoja. Olen itse ollut töissä, missä on ollut paljon 13-16-vuotiaita tyttöjä. Nykyisellä pukeutumiskulttuurilla olen joutunut käymään oman jaakobinpainini, että olenko pedofiili vai pelkästään mies. Vasta kun ensin näkee perseen tai tissit, alkaa mietiä sitä että ei helvetti saanko minä edes katsoa tuota.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nykyisellä pukeutumiskulttuurilla olen joutunut käymään oman jaakobinpainini, että olenko pedofiili vai pelkästään mies. Vasta kun ensin näkee perseen tai tissit, alkaa mietiä sitä että ei helvetti saanko minä edes katsoa tuota

Kaveri omistaa puljunsa palvelualalla ja aivan suoraan palkkaa ulkonäön mukaan. Totta kai osaaminenkin vaikuttaa, mutta niin. Niin.

Sen näkee aivan suoraan tilastoista kuinka kauniimmat saa parempaa asiakaspalautetta. Miksi sitten palkkaisi rumia.
--

Samaan aikaan Warszawassa Kappe laitettiin kentälle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
2004 olin myyjänä kirjakaupassa. Asiakas häiritsi mua seksuaalisesti. Sellainen seitenkymppisen näköinen nainen kouraisi mua perseestä, kun esittelin aforismikirjoja ja iski silmää, kertoi että hän on jo yhdeksänkymmentä, että eihän uskoisi. No en meinannu uskoa. Ei mulle siitä traumoja jääny, jopa imarteli koska ikäisteni naisten huomiosta oli tietenkin puutetta. Ei tullu miituuta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olisinkohan minä sen linkannut. Ainakin olen hyvin varma siitä. Toki ehkä muutkin. Kännissä en kuitenkaan ole enkä juokaan mitään kun eksyin töihin täksi ja huomiseksi. Oispa kaljaa on kyllä kappale joka kuvaa omia fiiliksiäni täydellisesti.
Jotenkin iski muistikuva et näin voi ollakkin.

Vaasassa peli nähty livenä ja noh... pitää ottaa kyllä pari paukkua vitutukseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ottamatta kantaa peliin, mitä Vaasaan kuuluu ja mitä Vaasassa näkyi? Sillä kylällä on ikuinen paikka sydämessäni.

Kävin kerran Vaasassa ja ei oikein iskenyt. Siellä tuli vain niin ulkopuolinen olo.

Tasalta alkaa peli, kai Suomessakin näytetään vai laitettiinko lapset sinne vain leirikouluun ja kaikki unohtuu sen jälkeen.
 

Gunde S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekisi mieli kirjoittaa jonkinlainen testamentti tälle palstalle ja häipyä tyystin. Oikeasti hieman harmittaa, että täällä voi kirjoittaa kaikenlaista paskaa, mutta jos erehtyy kirjoittamaan jotain, mikä ei ehkä vastaa yhteistä agendaa, niin sitten ollaan potkimassa munille. Painissakin muniin koskeminen ehdottoman kiellettyä!

Jatkoaika.com:in sivistyksellinen funktio on kiistämätön. Toivoisin, että täällä olisi keskustelu, joka käsittelisi sitä, kuinka tämä palsta sivistää ihmisiä. Täällä on paljon todella nerokkaita gosseja, mutta heidän vastapainonaan ihan vitusti sivistymättömiä sameja.

Nostan näille sivistyneille ison tuopposen ja vastaavasti potkaisen sitä enemmistöä munille.

Olen kännissä ja ehdottoman tosissani! Good riddance, Gunde!
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ottamatta kantaa peliin, mitä Vaasaan kuuluu ja mitä Vaasassa näkyi? Sillä kylällä on ikuinen paikka sydämessäni.
Lunta tai jotain sen tapaista tihutteli.. Ei oikeen mitään muuta mainitsemisen arvoista. Niin perkeleen pimeää ja kylmä tuuli eli perus juttu rannikkokaupungissa.

Pitäis itsekin ottaa joskus tarkempi tutustumiskierros Vaasan "huudeille".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pääkatsomo on ihan täynnä, mutta reunoilla on tilaa. En tiedä lippujen hintoja, mutta tuskin tästä kukaan hirveästi käärii.

Sen sijaan ihmettelen, kun Espanja pelaa Meksikoa vastaan. Sattumaltako tällä lailla keksittiin sopia. Jotenkin niin vain helppoa olisi, kun samaa kieltä puhutaan ja toisaalta näyttää maailmankupilta, kun on joukkue Euroopasta mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös