Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 294
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
11 päivää dokasin ja nyt oon ollut 11 tuntia juomatta. Siis neljä ykköstä peräkkäin. Tää ei voi olla sattumaa. Heittäkääpä noppaa neljä kertaa niin ei varmasti joka kerta tuu sama numero. Ja nopassa on vaan kuusi numeroa kun vuorokaudessa on 24 tuntia! Kohtalo puuttui peliin. Nyt on pakko käydä ostamassa 11 kaljaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten se illallakin meni vielä toistakymmentä kaljaa vaikka HIFK:n matsissa jo askel heitti. Bussissakaan tytöt ei vastannut mitään. Silmät pyöreinä vaan tuijotteli eteenpäin ihan kun ei muka kuulis mitään. Ihan kuin mua ei olis olemassakaan. Mitä niistäkin tytöistä tulee isona. Onneks mä kostin ton jo aiemmin päivällä kun kaljakellunnassa kävin bikinityttöjä kuvailemassa. Zoomi tapissa ja nyt muna kädessä. Herkkupyllyjä.

Laitan sortsit jalkaan ja kipitän kaljamarkettiin. Ajattelin ostaa ehkä 12, mutta ostetaan kannatuksen vuoksi 11.
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.

Mainostaminen toimii niin, että tuon nähtyäsi saatat haluta pizzaa, mutta silloinhan se pitäisi hakea jostain muualta kuin sieltä mikä pulju mainostaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Faija on siunattu ja on aika ottaa hienon miehen muistolle. Ja kyllähän sitä otetaankin.

Tänä syksynä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta faijan siunaamisesta. Kyllähän sitä silloin otettiin.

Ja nyt ihan vähän muista syistä.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tänä syksynä tulee kuluneeksi kymmenen vuotta faijan siunaamisesta. Kyllähän sitä silloin otettiin.

Ja nyt ihan vähän muista syistä.

Niin hirveältä kuin se voi kuulostaa ja en todellakaan tarkoita kuulostaa hirveältä, niin lohduttaa kuulla että en ole ainoa kenen faija on kuollut. Sä oot vielä jopa nuorempi kuin minä.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kumman kaa oisitte mieluummin, Tuhkimon vai prinsessa Ruususen? Mä en ois kummankaan, ku ne on satuhahmoja. Sama ku vetäis käteen, jos noista alkaa valitsee.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin hirveältä kuin se voi kuulostaa ja en todellakaan tarkoita kuulostaa hirveältä, niin lohduttaa kuulla että en ole ainoa kenen faija on kuollut. Sä oot vielä jopa nuorempi kuin minä.

Joo, ei kai kenenkään pitäisi kuolla 61-vuotiaana, mutta tälläistä tämä on. Jos joku helvetin jumala olisi olemassa, niin se estäisi tälläiset tragediat.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä faija potkaisi tyhjää 23 vuotta sitten. Hitto mähän oon vuoden tai kahden päästä samanikäinen kuin mitä se delatessaan.

Joo täällä Kalliossa juon kaljaa ja katselen ohikulkevia tyttöjä, ja vähän jatkoaikaa. Mitä sitä muuta ihminen tarvitsee? Ei mitään.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei tarvitsekaan. Tai no rakkautta. Ainakin mä. Ja paljon. Eikös Eltonkin sanonut että all you need is love. Sitä tarvii kyllä. Ilman rakkautta elämä olisi kylmää ja tyhjää. Kuin avaruudessa eläisi. Sielläkään ei ole tunteita. En halua elää avaruudessa. Maapallolla on siistii. Tai no en tiedä. Mutta rakkausplaneetta ois hyvä.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Toi rakkausplaneetta ois edelleen hyvä. Nyt mulle ollaan ihan oikeesti vihaisia siitä ettei sipsejä voi syödä koko ajan. Vaimo kiukuttelee vaikka ei mitään syytä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo täällä Kalliossa juon kaljaa ja katselen ohikulkevia tyttöjä, ja vähän jatkoaikaa. Mitä sitä muuta ihminen tarvitsee? Ei mitään.

No kalsarit? Kävin pubissa syömässä ja juomassa ja katsomassa jalkapalloa. Varsin hyvä pizza ja neljä puolen litran tuoppia yhteensä noin 10,50 euroa.

Nyt kämpillä ja pelkät kalsarit jalassa. Ostin myös ketjua varten tölkkejä klo 21 jälkeen.

Mitä sitä ihminen tarvitsee muuta kuin vapautta päättää mihin aikaan käy kaupassa tai syömässä. Ei mitään.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Edelleen ilman rakkautta ei oo mitään. Ei oo vaihtoneuloja, ei oo vaihtomattoja, ei edes vaihtohappea, ei vittu mitään. Siitä kaikki lähtee. Rakkaudesta. Kun tarpeeksi syvälle menee. Tästä lähtee mun nousu!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Edelleen ilman rakkautta ei oo mitään. Ei oo vaihtoneuloja, ei oo vaihtomattoja, ei edes vaihtohappea, ei vittu mitään. Siitä kaikki lähtee. Rakkaudesta. Kun tarpeeksi syvälle menee. Tästä lähtee mun nousu!

Olet oikeassa. Tässä on nyt ihan todella iso viritys menossa. Sen jälkeen, kun tämä epäonnistuu, niin en ryyppää enempää kuin aikaisemminkaan. Vain ja ainoastaan yhtä paljon.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heti herätessä aloin kittaamaan. joskus kasilta hain vielä 12 nobsua kun IFK-koffit loppui ja äsken hain pizzan, vaikka ei ehkä olis tarvinnut. Maha kasvaa jos ryypätessä syö joka päivä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä tuli pieni kohdanto-ongelma vuokraisännän ja viikonlopun kanssa. Istun sitten hotellissa paskaisissa kalsareissa, mutta kaikki järjestyy, kunhan arki koittaa ja huomenna saanen avaimet. Ne itse juomat eivät lopu kesken ja aina voi mennä suihkuun.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa pitää ajaa 12 tunnin kuluttua Turkuun. Meh voi vielä yhden ottaa nukkumaan mennessä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nuoruuteni savotat. Kyllä tää ryyppääminen käy työstä ja päälle vielä hirveät krapulat, sitten kun ne tulee. Hitto antakaa mulle mitali. Olympialaisissa noi lilluu minuutin vedessä ja meitsi on jo yli tunnin kärvistellyt vaikka kaupasta saa kaljaa. Mä en kestä tätä kauaa. Työntäkää neuloja tai vaikka nauloja kynsien alle. Joo mä lähden kauppaan. Se on moro.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ollaan kämpillä, mutta eihän tuo televisio toimi. Tai siis toimii, mutta ei näy kuvaa. Ei vain näy, vaikka myös jossain hämärässä digiboksissa on kyllä valot päällä.

Tämä on tätä vitun nykyaikaa. Olen asunut pitkään ilman televisiota enkä tarvitse sitä, mutta eikö nyt ollut jotkut kisat menossa. Miksei vaan voi olla niin, että laittaa television päälle ja kuva näkyy tavallisesti? Se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy.

Menen kaljakauppaan, toivottavasti olisi joku ihana tyttö kassalla.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vois kait sitä olla jossain muuallakin kuin kaljalla. Se joku töy-juttu. Töi vai mikä se oli. Ei se täi ainakaan ollut. Joo pistin mä pojille viestiä että miltä maito maistuu. Buahhahhaa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy