Kalsarikänniketju

  • 5 282 987
  • 66 731

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ollaan kämpillä, mutta eihän tuo televisio toimi. Tai siis toimii, mutta ei näy kuvaa. Ei vain näy, vaikka myös jossain hämärässä digiboksissa on kyllä valot päällä.

Tämä on tätä vitun nykyaikaa. Olen asunut pitkään ilman televisiota enkä tarvitse sitä, mutta eikö nyt ollut jotkut kisat menossa. Miksei vaan voi olla niin, että laittaa television päälle ja kuva näkyy tavallisesti? Se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy.

Menen kaljakauppaan, toivottavasti olisi joku ihana tyttö kassalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo vois kait sitä olla jossain muuallakin kuin kaljalla. Se joku töy-juttu. Töi vai mikä se oli. Ei se täi ainakaan ollut. Joo pistin mä pojille viestiä että miltä maito maistuu. Buahhahhaa!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kumman kaa oisitte mieluummin, Tuhkimon vai prinsessa Ruususen? Mä en ois kummankaan, ku ne on satuhahmoja. Sama ku vetäis käteen, jos noista alkaa valitsee.

Tuhkimo on tehnyt piikahommia puolikkaan elämänsä. Eli hänellä melkoisen känsäisen rouheat kourat.
Prinsessa Ruusunen nukkui satavuotista untaan, voisi olla aika haasteellinen ja pitkäaikainen toimi saada peruskosteaksi.
Lumikilla oli samaan aikaan ainakin seitsemän poikakaveria, joten häntä voisi pitää potentiaalisena ja ideaalisena vaihtoehtona.

Peter Pan… riittävän pimeää, eikä kukaan huomaa?!
*poff*
Karjala 0.33
Myydäänkö Tummelia vielä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas saavuin Helsinkiin ja päätin vetää kalsarikännit. Hmm paskemminkin voisi mennä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidanpa riipaista loman ensimmäiset ja viimeiset kalsarikännit! Eli kippistä vaan, ei tää tästä.

Pitikin avata duunikone, maanantaille jo 4 palaveria tiedossa. Kele, maileihin en perkele koske vasta kuin ma aamuna.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei. Ei huolet paina eikä rasitu polla. Joo täällä jossain jorpakoissa dokailen. Olis tuolla spugejengiäkin paikalla, mutta tästä näkee paremmin tyttöjen pyllyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitikin avata duunikone, maanantaille jo 4 palaveria tiedossa. Kele, maileihin en perkele koske vasta kuin ma aamuna.

Maanantaina uuteen duuniin. Joku meili sieltä aikaisemmin tuli, että on tuo ja tämä koulutus ja ties mikä palaveri. Nyt ryypätään ja sitten ollaan vkl selvinpäin ja ihmetellään mitä maanantaina tapahtuu.

Tuo golf ei kiinnosta kyllä pätkääkään, pitäisiköhän tässä pubissa vaikka käydä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kyllä se niin on poijaat, että dokaaminenkin vaatii treeniä alle. Mäkin lähdin nyt vetämään tätä pitkää putkea aika kylmiltään ja liian terävillä, niin siksi on alkanut kunto loppumaan. Eihän kukaan lähde maratoniakaan juoksemaan heti täysillä eikä ilman kunnollista treenipohjaa. Ei ihmisen elimistö ole mikään kone, joka heti sopeutuisi uusiin olosuhteisiin. Ihmisen elimistö on hyvin herkkä kapistus, joka menee helposti sekaisin ellei sitä hoida. Paksusuoli ja ohutsuoli. Sydän, maksa ja munuaiset. Noi mä tiedän. Niin ja veri virtaa valtimoissa. Ja kusi virtaa kohta vessanpönttöön. Vielä olis muutama kirkas ja puolensataa lonkeroa ja se ois sitten siinä tältä kesältä. Tavoiteena nähdä miesten 100m finaali su-ma yönä klo 4 aamulla selvinpäin. Nyt moikka taas kaikille ihanille jatkoaikalaisille, meen nyt sinne kuselle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Faija on siunattu ja on aika ottaa hienon miehen muistolle. Ja kyllähän sitä otetaankin.

Osanotot. Oma isä meinasi kuolla reilu vuosi sitten infarktiin, oli itse asiassa hetken jo poissa mutta hyvä tuuri ja paikalle osununeet palomiehet saivat elvytettyä ukon eloon. Setä onkin jo mennyt kaksi vuotta sitten syöpään. Sekin oli paha katsoa vierestä kun mies vanheni puolessa vuodessa neljäkymmentä vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ouzo muuten on ihan vitun hyvä paukku. Tykkään kovasti. Etenkin jos jättää sen veden pois.

Kerran tultiin, pari vuotta sitten, pelireissulta ukkojen kanssa Kajaanista kotiin. No, kaksi alko maistelemaan uuzoa ja ite olin selvinpäin. Oli hauskaa katottavaa. Jossain vaiheessa takapenkin vierustoverille tuli kramppi jalkaan ja joutu työntämään sen kuskin naamaan. Ouzon lisäksi jätkillä meni kaljaa. Oli se romanttista tulla pitkin sysipimeitä Kainuun korpia takasin Ouluun.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ootko testannu a. le coqin bitter lemonia? Krapulassa toisinaan maistuu.

En ole, mutta kokeillaan kun keritään. Oon muutenkin vähän sellainen jämähtänyt ukko, että juon aina samoja hyväksi todettuja juomia, enkä oikein kokeile uutuuksia. Coronaakin join ensimmäisen kerran vasta tänä vuonna ja olin ihan ihmeissäni kun baarimikko antoi sen ja siinä oli joku lime suuaukossa kiinni. En tienny yhtään miten pitää toimia ja niinpä heitin sen pois. Sitten salaa vilkuilin sivulle ja jengi puristaa siitä makua siihen juomaan. Oppia ikä kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole, mutta kokeillaan kun keritään. Oon muutenkin vähän sellainen jämähtänyt ukko, että juon aina samoja hyväksi todettuja juomia, enkä oikein kokeile uutuuksia. Coronaakin join ensimmäisen kerran vasta tänä vuonna ja olin ihan ihmeissäni kun baarimikko antoi sen ja siinä oli joku lime suuaukossa kiinni. En tienny yhtään miten pitää toimia ja niinpä heitin sen pois. Sitten salaa vilkuilin sivulle ja jengi puristaa siitä makua siihen juomaan. Oppia ikä kaikki.

Myös Hoegaarden-vehnäoluessa tulee sitruuna mukana. Kannattaa kokeilla, on hyvää olutta.

e. Oulussa Leskisessä kun tilaa, niin tuoppikin otetaan pakkasesta että on varmasti kylymää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hitto ryyppään tänäänkin. Tai no pari tuntia oon vedellyt tota jotain vodkaa. En ole laskenut, mutta pullo tyhjeni. Maanantaina on taas tohtorit ihmeissään mikä tätä jätkää vaivaa. No kirjoittakaa diagnoosiksi että krapula ja helvetinmoinen sellainen. Nyt ei nynnyillä. Se on full teho. Täysillä. Hanaa! Urku auki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on maailmankirjat sekaisin kun @pettter ei juokaan lämmintä kaljaa!
On joo. Tallinnanristeily muutti kaiken. Yleensä oon kerran kuussa käynyt tuolla, mutta nyt meni pitkä aika. Tai no toukokuun loppupuolella kävin parturissa ja nytkin taas. Euron annoin extraa kun olin niin kännissä siinä tuolilla. Ei kait se ole vittuilua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kävin vuonna 2004 parturissa, sitten meni 11 vuotta ja viime kesänä oli pakko kun voitettiin koristurnaus ja saatiin lahjakortit mroomiin. Sen jälkeen en ole käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös