Pitikin avata duunikone, maanantaille jo 4 palaveria tiedossa. Kele, maileihin en perkele koske vasta kuin ma aamuna.
Faija on siunattu ja on aika ottaa hienon miehen muistolle. Ja kyllähän sitä otetaankin.
Ouzo muuten on ihan vitun hyvä paukku. Tykkään kovasti. Etenkin jos jättää sen veden pois.
No on sulla @jaakkopavunvarsi ollut mielenkiintoinen kotimatka. Onneksi pääsit ehjänä perille. Noin muuten omassa makumaailmassani sinebrycchoffin lonkero on ajanut hartwallin lonkeron ohi.
Ootko testannu a. le coqin bitter lemonia? Krapulassa toisinaan maistuu.
En ole, mutta kokeillaan kun keritään. Oon muutenkin vähän sellainen jämähtänyt ukko, että juon aina samoja hyväksi todettuja juomia, enkä oikein kokeile uutuuksia. Coronaakin join ensimmäisen kerran vasta tänä vuonna ja olin ihan ihmeissäni kun baarimikko antoi sen ja siinä oli joku lime suuaukossa kiinni. En tienny yhtään miten pitää toimia ja niinpä heitin sen pois. Sitten salaa vilkuilin sivulle ja jengi puristaa siitä makua siihen juomaan. Oppia ikä kaikki.
e. Oulussa Leskisessä kun tilaa, niin tuoppikin otetaan pakkasesta että on varmasti kylymää.
On joo. Tallinnanristeily muutti kaiken. Yleensä oon kerran kuussa käynyt tuolla, mutta nyt meni pitkä aika. Tai no toukokuun loppupuolella kävin parturissa ja nytkin taas. Euron annoin extraa kun olin niin kännissä siinä tuolilla. Ei kait se ole vittuilua.Nyt on maailmankirjat sekaisin kun @pettter ei juokaan lämmintä kaljaa!
Rakkautta...Vaimo leikkaa nykyään mun tukan sekä selkä- ja rintakarvat.
Rakkautta...
Voisin sanoa saman, paitsi että parin kuukauden sijaan tulisi puhua neljästä päivästä, sekä lainauksen sana alkoholi pitäisi korvata sanalla humala. Pitäisi myös hypätä edelliseen iltaan.Pari kuukautta ilman alkoholia, nyt maistuu ihan hiton hyvälle!
Voisin sanoa saman, paitsi että parin kuukauden sijaan tulisi puhua neljästä päivästä, sekä lainauksen sana alkoholi pitäisi korvata sanalla humala. Pitäisi myös hypätä edelliseen iltaan.
Deus Ex - DuClare Chateau
Miten niin "oli"? Klassikot ovat ikuisia, oli sitten kyse kirjallisuudesta, elokuvista tai videopeleistä.Oi, Deus Ex oli rautainen peli.