Kalsarikänniketju

  • 5 229 069
  • 66 666

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä aattelin nyt mennä nukkumaan. Joskus kolmelta mä päivällä alottelin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ostin korillisen. Ajattelin juoda ne. Olen puolivälissä ja aloitan jossain vaiheessa The Bridges of Madison Countyn katsomisen. Olen keskellä ei-mitään landella, joten tunnelma on jo kohdallaan.

Edit: tunnin vanhaan luonnokseen. Ostin pari lisää varmuuden vuoksi, koska kello on vasta vähän yli kahdeksan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ostin ihan vaan 10 Koffia. Ensin juoksin 46 minuuttia. Sitten hikipäissäni menin kauppaan. Siis kävin ensin suihkussa, mutta hiki valui silti. Jos en olisi juossut, en olisi juonut. Juokseminen vie turmioon. Tosin, eilen juoksin 9 km, enkä juonut. Mutta tänään alkoi tuntua koivikkaissa raskaita tuntemuksia, kumulaatiota. Nerona keksin, että kaljaahan ne ovat vailla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mää kattelen Rikostarinoista Suomesta. Tää on kaikkien neropattien suurinta viihdettä. Menkää runkkaan jos ei kiinnosta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Menkää runkkaan jos ei kiinnosta.
Ei kehtaa homostella. Runkkaamisesa - yleensä - miehen (oma) käsi tuottaa miehelle (itselleen) orgasmin. Eli homoa se on.

Tässä ois nyt vaihtoehtona neljä eri juttua. 1) kalsarikännätä. 2) baariin 3) ihkudaata yhden open kanssa 4) 22-vuotias erittäin hyvännäköinen neito haluaa panna mun kanssa.

En vielä tiedä. Kohta kolme ei ole mun tämän illan juttu, muut kohdat on vielä elossa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
En vielä tiedä. Kohta kolme ei ole mun tämän illan juttu, muut kohdat on vielä elossa.

Joo kannattaa pitäytyä elossa olevissa

Mene baariin ja iske nainen. Todennäköisesti kohta 4 on voimassa jatkossakin.

Itse muutaman neuvoa antavan tässä olen nauttinut ja varmaan baaria en jaksa harrastaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kohta kolme on minua nuorempi henkilö. Kai hänkin on elossa, minäkin kai olen.

En mene baariin, enkä ylipäänsä (tiedän mitä tämä kuulostaa) jaksa iskeä naisia. Iskeminen (pillun takia varsinkin) on jotenkin esineellistävää ja itsekästä, kaikkea paskaa. En jaksa. Ollaan vaan ihmisiä, ja puhutaan, eletään.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pitää kunnioittaa ihmisiä sellasina kuin ne on. Kusipäitä toki ei tarvitse, eiköhän ne saa sen mitä hakevatkin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Meni yksi duuni tänään ohi sektoriin. Oon sille tässä nyt ottanut pari grogia.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lomaa vielä parisen viikkoa jäljellä. Tottahan sitä nyt kaljaa vedetään pikkulauantain kunniaksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisi varmaan ryypätä joskus. Yksin.

Edit. Tai siis on tässä joitain kaljoja, mutta ei näillä ryypätä. Aamulla olisi töitäkin seiskalta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No nii. Violetit bokserit jalassa. Ruokapöydässä halusin kuunnella Parasidion Bailandoa, joten vaimo totesi, että on tullut aika hänen mennä nukkumaan (ei kuitenkaan perkele mene) ja isin mennä koneelle. Tässä mietin, josko Suomen korismatsi näkyisi jostain... Viiniä ja kalijaa on.

E. Suomen u16-neljännesfinaali löytyi. Liettuaa vastaan pelataan... Tiukka peli menossa.
 
Viimeksi muokattu:

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Keskiviikkona otettiin pari, mutta tänään tarkoitus nauttia ihan kunnolla. illan aikana mennyt lätkän harjoitusmatseja tarkkailessa jo muutama olut ja jääkaapissa vielä muuta jäljellä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tuolla toisaalla olis henkevää keskusteltavaa, mutta on niin tuhottomassa, ettei jaksa edes lukea mitä kirjottavat. Perkeles.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös