Kalsarikänniketju

  • 5 246 078
  • 66 703

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Yleensä tulee kikkailtua ihan pelkällä oluella. Mut mikähän siinä on, että välillä tekee ihan hulluna mieli esim. punaviiniä? Tänäänkin meni pullollinen punkkua ihan hetkessä. Tää olut jopa vähän tökkii.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Nyt tulee hyvän hajuisia pieruja. Aah.
Varmaan jotain japanilaista pierudeotoranttia olet syönyt. Japanissa ovat kehittäneet jauheen, jonka eri makuja ja vaihtoehtoja nauttimalla saa pierun tuoksumaan mille haluaa. Voi ihan vapaasti siellä kuulemma nykyään päästellä suolikaasujaan, kun ne tuoksuu laventelille. Tai mille itse haluaa, vaikka meetwurstille.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Käyn harvoin Turussa mutta nyt kun käyn aion olla pieruissa koko reissun.Jopa linnassa. Mitäs veitte Perrinin. Hieno on Aurajoen ranta still.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ikinä en ole ollut selvin päin Turussa. En edes tiedä, miltä se kaupunki näyttäisi kirkkaalla mielellä, mutta jurrissa se on ollut ihan ok. Joskus sain siellä aloitettua tappelunkin, josta vielä pääsin itse luikkimaan pois, kun muut jatkoi myllyttämistä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voinhan minä tähän jotain kirjoittaa, ettei tarvitse täyttää koko sivua yksin. Toisaalta voihan se olla tarkoituskin, jolloin tulin ja pilasin koko jutun. Olen minäkin yksi helvetin idiootti. Hyvä alku meni pilalle, kun piti tulla mulkkuna väliin kommentoimaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Anna tulla vaan. En minä tykkää yksin koko sivua täyttää, vaikka juoppo olenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Meno ei oo paljoa eilisestä muuttunu. Kuuntelen edelleen musaa ja välillä otan Koffista hörppyä. Mitään velvoitteita mihinkään suuntaan ei tosiaan oo ainakaan kahteen seuraavaan viikkoon, joten ihmekös tässä. Halu urheilla saattaa vähentää kaatamistahtia mut varmaan aikasintaan tiistaina uskaltaa urheilun pariin palata, joten otetaan tästä nyt irti se mikä otettavissa on.

Mä oon huomannut et mä oon sellanen ilonen kaljaveikko. Kaljan kanssa homma toimii parhaiten eikä juurikaan mee överiks.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Jos joku naputtelee täällä pelkän bissen voimalla, niin on auttamattomasti väärässä ketjussa ja velvollinen kantelemaan itsestään ylläpidolle.

Mojo Nixon - Beer Ain't Drinkin'
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei perkele, Mojo Nixon. Olin sillon Austinissa, kun se teki sen comeback-keikkansa, mutta en saanut sinne lippua. Vittu että vitutti.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ei perkele, Mojo Nixon. Olin sillon Austinissa, kun se teki sen comeback-keikkansa, mutta en saanut sinne lippua. Vittu että vitutti.

Texasin yltiöliberaali hippiosavaltio on Mojon turvasatama. Utahissa siltä lähtisi henki.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Texasin yltiöliberaali hippiosavaltio on Mojon turvasatama. Utahissa siltä lähtisi henki.

Joo. Joskus ennen siellä oli vielä se ''täällä ei neekerit ja kommarit juhli'' -meininki, mutta nykyään se on ihan hippihörhöjen rauhan mekka. Varsinkin Austin on sellainen San Fransisco tai Göteborg hengeltään. Onhan toisaalta joku Tennesseenkin osavaltio nykyään vapaamielisten paratiisi. Onneksi on vielä Utah, jossa edelleen laitetaan hipit kuriin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana askel heittää ja puhe sammaltaa. Kallion kapakasta kotiuduin. Aiemmin vetäsin repullisen. Viis olis vielä ja pakko ne on imasta naamariin tai muuten ryyppään huomisenkin. Nettiin en välttämättä viitsi enää kirjoitella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kolme ja puoli olis vielä. Himassa on mennyt päivä krapulassa ja nyt illalla sitä parannellessa, muuten joutuisi varmaan valvomaan koko yön. No tossa illalla nyt kävin nopeasti kapakassa lukemassa parin päivän lehdet ja samalla imasin kolme pitkää. Joku tyyppikin yritti vittuilla bussissa. Mikähän se on että muille pitää haastaa riitaa. Ei kait mulla ole mitään vihamiehiä koskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös