Kalsarikänniketju

  • 5 246 089
  • 66 703

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei noissa kusemisjutuissa mitään ihmeellistä ole. Esim. jotkut lavaspotit kuumentaa sen verran, että niiden alla pystyy juomaan baut 12, kunnes alkaa kusettaa. Hellettähän täällä ei ole ollut, mutta sitäkin hiostavampaa, joten pettterin diagnoosit kannattaa säästää ajalle, kun räntää tulee ja dösät liukuu.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heittäydynpä sekaan, olen kolmevitonen kalsaristi!

Edit: ja lasista löytyy lapparia tällä kertaa, juon sitä jääkylmänä (pakkasessa jäähdytetty) ja kyytipoikana hieman kukkaa

Ai kukkaako!? Ei saakeli, nyt on hienua menua... Ite en oo viiteen vuoteen sauhutellu, koska keuhkoja haluan säästää ja kuntoa pitää yllä. Urheilu tuntuu sen verran hyvältä. Jos tuota sais laillisesti tabuna joskus niin ehottomasti rentoutumismielessä ottasin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Emeriittusprofessori (liikuntatieteet) sanoi pari päivää sitten kun juteltiin, että 20min päivässä reipasta kävelyä 5 kertaa viikossa, niin tilastojen mukaan perinnölliset sairaudet vähenee, jopa nujerretaan. Siihen pitäs silti vetää 2kertaa kuntosalit viikossa, mutta siinäkin 20min riittää että pysyy toimintakyky. Melko helppoa kuitenkin. Itellä ei vaan taho riittää saliin aikaa kun on koristreenit 4kertaa viikossa. Sydän pysyy kunnossa mutta lihakset ei. Eikä nilkat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jätkät saatana. Oonkohan mä kertonut. En muista. Mä vaihdoin mun mielikuvitustyttöystävää tossa jokin aikaa sitten, mutta nyt tän uudenkin kanssa tuli bänät. Kuulemma olin liian pervo kun ehdotin ton yhden reiän nuolemista. Yritin kyllä selittää että se on normaalia, mutta ei ne sellaiset teinit vissiin ole vielä löytänyt seksuaalisuuttaan tai muuten vaan rohkaistuneet sanomaan miten asiat on.

Mutta musiikkia kansalle, joka kalsareissa vaeltaa. Imeläkivi (Juice).
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Niin, vittuako siitä nobodysta kun lahjattomien stunttimiehien yhden keulahahmon kaveri kuoli ajaessaan kännissä. Harmi kun ei ollut joukkobussi, jota ohjasti tuolloin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Rairairai. Tämmönen krapulassa otettu aamupäiväolut maistuu kyllä erittäin makoisalle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Jos jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia, olisi hän luonut meille kaksi korvaa"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ei tarvinnut hakea pizzaa kun keskustassa oli Lidlin grillimaisteri-kiertue. Kaks kertaa hain makkaran. Sen päätyttyä ne jakoi kaikki loput pois ja pari paketillista osui meitsinkin kouraan. Vähän nyt oli leipäjonofiilis, mutta mitä sitten häh. Oon mä sen verran ostanut Nobelaneria ja täällä netissä oikein siitä kertonut että ehkä me ollaan sujut. Hitto muuten Koffikin vois lähettää vaikka kuulakärkikyniä tai jotain, mainoslippiksiä vaikka. Meitsi tekee ihan ilmaiseksi tätä duunia. Myynninedistäjä pettter. Etulinjasta johdan joukkoja omalla esimerkillä. Alokkaat saatana, perseet olalle vie!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Krapulantappo meni nousun puolelle. Kuuntelen musaa ja välillä otan Koffista hörppyä, Välillä mietin pitäiskö lähteä johonki sosialisoimaan. Joutuu varmaan ainaki jonkun aikaa viel miettimään...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäisköhän syödä? Aattelin tehdä tortillalättyjen päälle pitsaa. Tulee hyvää. Punaviiniä naukkailen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saunasta tulin. Monesti jää saunavuoro väliin kun jossain on joku tapahtuma tai sitten muuten vaan unohtuu. Illalla vasta muistaa että perkele. Alkoholillakin saattaa olla osuutta asiaan.

Joo päivällä ostin kymmenen kaljaa ja nyt ne on mennyt. No yhden annoin jollekin akalle kun hörppyä pyys. Hitto mä en mitään akkojen suulimoja maistele. Muutenkin ällöttää kaikki suutelujutut. Ennemmin kait sitä nuolis vaikka persettä. Se ei kuvota niin paljoa. No jonkun 17-kesäisen neitsyen suuhun nyt olis kiva tunkea kieli, mutta mitä sitten häh. Lutkienkin kanssa sä saat puolet kikseistä siitä että niitä etoo. Se on normaalia. Joo nyt pitää lähteä kauppaan, Kampin Lidliin varmaankin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vaimokaan ei ainakaan vielä oo kauhean pahana. Varsinkin kun toin pari pakettia kuukautissiteitä ja sipsejä.

Nyt on asiat kohdillaan! Kuukautissiteitä ja sipsejä, ei saatana. Ei naisia voi kyllä ymmärtää, sillä välillä ne on just tollasista tyytyväisiä ja välillä ne napisee joka asiasta.

Lisää olutta naamariin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös