Kalsarikänniketju

  • 5 231 258
  • 66 668

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus joku mietti jotain kalsaripilviketjua jatkoaikaan, ei saanut kannabistusta.
Kyllä mullekin ihan tämä keskioluenmyrkyttäjä riittää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tämän ketjun pitäisi olla ylinpänä aina. Nostetaan siis ylös.

Kalevi "Kille" Hongisto
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yöllä näköjään oon teleportannut itseni mummotunnelista himaan. Ihmeellistä. Jääkiekon Suomen mestari väitti se joku tyyppi olevan. Sitä ennen keitottelin keskustassa. Ulkona oli hyvä sää. Kolmea 17-kesäistä pääsin halailemaankin. Ohuita tyttöjä. Mä rakastuin yhteen niistä.

Joo kaks kaljaa löytyi täältä kämpiltä. Ne juon pois. Tuntuu kyllä että eiliseltäkin olis vielä joku promille.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minulla on mökillä yhdet pitkät kalsarit mukana. Jos haluttaa ottaa kalsarikännit, voi ottaa milloin vaan. Tosin sisällä, kun ulkona on niin paljon sääskiä ja mäkäräisiä, ettei ikinä. Kovaa hommaa kalsarikännittely keskellä kesää ja keskellä päivää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ryypätään nyt vielä tääkin päivä. Mitä muutakaan sitä tekisi, ja miksi ihmeessä. Kait siinä joku syy pitää olla. No treffailu nyt tietty olis yks, mutta ei ne akat heti sukupuuttoon kuole. Aina löytyy joku uus. Niitä tulee kuin sieniä sateella. Tänäänkin syntyy moni, joiden peffaa mä sitten kiikkustuolissa himoitsen.

Jostain toukokuun alusta lähtien mulla on ollut viis alle 12-päkillistä päivää. Joo en oo mikään nynny.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se vaan jotenkin niin rentouttavaa tällaiset pienet ryyppyputket. Nytkään mä en oo viikkokausiin miettinyt mitään muuta kuin kaljaa ja pillua. Tai no nehän nyt muutenkin on terveellä miehellä mielessä, mutta onko mitkään natsisaksajutut tai joku politiikka? No ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On se vaan jotenkin niin rentouttavaa tällaiset pienet ryyppyputket. Nytkään mä en oo viikkokausiin miettinyt mitään muuta kuin kaljaa ja pillua. Tai no nehän nyt muutenkin on terveellä miehellä mielessä, mutta onko mitkään natsisaksajutut tai joku politiikka? No ei.

Olin juuri yhdeksän päivää ilman huikan huikkaa. On se vain niin rentouttavaa, kun tietää lähipäivien menevän humalatyyppisissä hommissa. Pillua en ole saamassa ainakaan ilmaiseksi, mutta ei anneta sivuseikkojen häiritä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aamulla vetelin mitä repusta löytyi. Illalla sitten taas normaaliin tapaan hain Lidlistä repullisen ja lähdin keskustaan. Tuomiokirkon rappusilla vetäsin kuus ja ihmettelin kun vanhoja autoja pörräsi ympäriinsä. Kauppatorilla oli näköjään joku vanhojen jenkkiautojen tapahtuma. Lähes sata kait niitä siellä oli tai jotain. Siellä sitten pyörin loppuillan. Joku bändikin siinä teltan alla soitteli. Aivan totaalisen käsittämätön ylläri oli kun Andy McCoy asteli soittamaan. Siis uskomatonta. Mahtavaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joo aamulla vetelin mitä repusta löytyi. Illalla sitten taas normaaliin tapaan hain Lidlistä repullisen ja lähdin keskustaan. Tuomiokirkon rappusilla vetäsin kuus ja ihmettelin kun vanhoja autoja pörräsi ympäriinsä. Kauppatorilla oli näköjään joku vanhojen jenkkiautojen tapahtuma. Lähes sata kait niitä siellä oli tai jotain. Siellä sitten pyörin loppuillan. Joku bändikin siinä teltan alla soitteli. Aivan totaalisen käsittämätön ylläri oli kun Andy McCoy asteli soittamaan. Siis uskomatonta. Mahtavaa.
Tää on kalsarikänniketju. Aika noloa vetää toi sun setti kalsareissa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ai perkule, ollaan oltu @pettter in kanssa samoilla mestoilla tänään. Jos olisin tiennyt, niin olisin tunkenut selfieen ja spämmännyt sen instaan kesän kuumimmalla #nuorijavilli -häsällä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo. Totta. Ymmärrän. Mutta näin kesällä on kiva olla ulkona. Tän tabletin ottaisin mukaan, mutta pitäisi olla joku kotelo kun repullinen kaljaa painaa. Baarista ei tänne viitsi postailla. Yksin möllötin tän illan. No yks akka tuli juttelee, mutta pian katosi. Vissiin hoksasi ettei tällä jampalla kaikki vilkut pelaa. Mitä sitten häh. Onko sulla muka jotkut lisävalot?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jumalaut mä oon out! Aika monta olutta mennyt tänään ja vähällä syömisellä myös tullut oltua. Saahan sitä kohta nukkua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Öh, tonni käteen, öh, känni toteen, öh, öh.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minun suussa vehnäolut maistuu palaneelle talkkunalle, En tykkää, ei jatkoon. Onneksi oli koemielessä vain yksi tölkki. Mutta nämähän ovat makuasioita, joista voi vain kiistellä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jotkut vehnäoluet ovat suhteellisen siedettävän makuisia, toiset ovat aivan järkyttävää kuraa. Oikeasti hyvää vehnäolutta en ole koskaan maistanut.
Vehnästä saa ihan kelvollista leipää, mutta ei sitä pitäisi haaskata "oluen" tekoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös