Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Saanen korjata että Peitsamo on kotoisin Nokialta. Ei huano.

No voi helvata. Luovutan teidän pirkanmaalaisten suhteen, kun teillä on jo marssijärjestys tiedossa, joten kättä lippaan(co.Aleksi Valavuori & Esko Seppänen) teille! Ja itse otan joensuulaisen viitan haltuuni.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkaa ilta vetelemään viimeisiään. Linnut zirbyttää pihalla, meikä ottaa Netflixistä jakson Orange is the New Blackia. Punaviiniä on vielä pari-kolme lasillista, ehkä huomenna Siwasta parit oluet vielä aamulla. Ens viikko on lomaa, joten ei ressiä. Sunnuntaina toki seuraavat treenit joten ei passaa liikaa tässä rakitella huomennakaan. Hyvät juhannukset kaikille... säädyille.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Popeda. Paskaa. Kuten kaikki muutkin. Matti Pellonpää Love.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Popeda. Paskaa. Kuten kaikki muutkin. Matti Pellonpää Love.

Kyllä, varmaankin hieno mies. Myös Nikkarin Esko vainaa vilahti pätkässä... Yhdestä kohdasta tuli mieleen oma käynti vaimon kotipaikalla. Pellonpää sanoi, että ei tykätä jenkeistä. Mulle sanottiin kun olin eka kertaa siellä baarissa, että "täällä ei tykätä oululaisista". Kotoisa olo valtasi koko kehon. Ja tilasin uuden.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä, varmaankin hieno mies. Myös Nikkarin Esko vainaa vilahti pätkässä... Yhdestä kohdasta tuli mieleen oma käynti vaimon kotipaikalla. Pellonpää sanoi, että ei tykätä jenkeistä. Mulle sanottiin kun olin eka kertaa siellä baarissa, että "täällä ei tykätä oululaisista". Kotoisa olo valtasi koko kehon. Ja tilasin uuden.

Ite en diggaa kouvoloideista, joten jaetaan ongelma, kun joku dorka aikoinaan liitti minut kouvoloideihinin. Lähinnä meidän välinen ero tulee siinä, että retalejengi erottaa.. Diggauksella jatketaan ja paheksunnalla heilutaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
kaljandeeraus seurassa vaihtui yllättäen kalsaroinniksi. Solstafiria kuuntelen ja Koffia juon. Hieno meno
 
Kylläpä nyt Kouvola saa runtua. Pitaa pahaa Kouvola on tehnyt? Täähän sopii kalsariketjuun kuin sokeri hiivaan.
Teemu Bergman – punkmessias tahtomattaan | Musiikki | yle.fi

"Mä kävin mun entisen tyttöystävän Kittyn kanssa Iisalmessa ni mä katoin et ei vittu et sehän on ollu taivas kasvaa Kouvolassa verrattuna siihe et kasvais Iisalmes."

Mut samaa valitusta kun Pekka Myllykoskella, nykynuoret ei käytä tarpeeksi päihteitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noniin. Nyt on keskisuomikin messissä. Tuus nyt kouvolan somali huutamaan vääryyttä, kun Oulussakin vannotaan paskan aatteen nimeen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kylläpä nyt Kouvola saa runtua. Pitaa pahaa Kouvola on tehnyt? Täähän sopii kalsariketjuun kuin sokeri hiivaan.
Teemu Bergman – punkmessias tahtomattaan | Musiikki | yle.fi

"Mä kävin mun entisen tyttöystävän Kittyn kanssa Iisalmessa ni mä katoin et ei vittu et sehän on ollu taivas kasvaa Kouvolassa verrattuna siihe et kasvais Iisalmes."

Mut samaa valitusta kun Pekka Myllykoskella, nykynuoret ei käytä tarpeeksi päihteitä.
Oon muuten ryypännyt Teemu Bergmanin kanssa. Hieno mies vedettiin karaokessa Leevi & the Leavingsiä. Ja joo Kouvola on lievä betonihelvetti. Koffilla jatketaan mutta musiikki vaihtui Bongripperiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös