jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Popeda on munsta kuulostanu aina vähän paskalta. Ja kuitenki moni sieltä päin oleva hehkuttaa. Ei mee perille.
Popeda. Paskaa. Kuten kaikki muutkin. Matti Pellonpää Love.
Kyllä, varmaankin hieno mies. Myös Nikkarin Esko vainaa vilahti pätkässä... Yhdestä kohdasta tuli mieleen oma käynti vaimon kotipaikalla. Pellonpää sanoi, että ei tykätä jenkeistä. Mulle sanottiin kun olin eka kertaa siellä baarissa, että "täällä ei tykätä oululaisista". Kotoisa olo valtasi koko kehon. Ja tilasin uuden.
"Mä kävin mun entisen tyttöystävän Kittyn kanssa Iisalmessa ni mä katoin et ei vittu et sehän on ollu taivas kasvaa Kouvolassa verrattuna siihe et kasvais Iisalmes.".
Noniin. Nyt on keskisuomikin messissä. Tuus nyt kouvolan somali huutamaan vääryyttä, kun Oulussakin vannotaan paskan aatteen nimeen.
Oulusa pitäs kyllä käyrä usseemmin. Toisiksi parasta Oulusta:
Akma - Medusa - YouTube
Oon muuten ryypännyt Teemu Bergmanin kanssa. Hieno mies vedettiin karaokessa Leevi & the Leavingsiä. Ja joo Kouvola on lievä betonihelvetti. Koffilla jatketaan mutta musiikki vaihtui Bongripperiin.Kylläpä nyt Kouvola saa runtua. Pitaa pahaa Kouvola on tehnyt? Täähän sopii kalsariketjuun kuin sokeri hiivaan.
Teemu Bergman – punkmessias tahtomattaan | Musiikki | yle.fi
"Mä kävin mun entisen tyttöystävän Kittyn kanssa Iisalmessa ni mä katoin et ei vittu et sehän on ollu taivas kasvaa Kouvolassa verrattuna siihe et kasvais Iisalmes."
Mut samaa valitusta kun Pekka Myllykoskella, nykynuoret ei käytä tarpeeksi päihteitä.
Huono punk kappale kun on niin pitkäkin. Äänimaailmasta tosin plussaa että ees jotain positiivista.Jatketaan nimim @kalkkifredi 'n mieliksi ihan vitun paskalla hesa viha mielisellä Bergmanin Kouvola musiikilla
KYTÄNSOITTAJAT - Rautamies Ruostuu - YouTube
Jatketaan nimim @kalkkifredi 'n mieliksi ihan vitun paskalla hesa viha mielisellä Bergmanin Kouvola musiikilla
KYTÄNSOITTAJAT - Rautamies Ruostuu - YouTube
Kyllä tuohon ainoa oikea hästägi on #vittumitäpaskaa tai lyhyemmin #vmp (ei varamiespalveu)Kai kaikki on ottanut hästäk nuori ja villin haltuun? Se tulee olemaan tämän kesän kuuminta hottia, joten ei parane ihmetellä, jos joskus viiden vuoden päästä Kouvolassa häsätään nuorina ja villeinä.
#NUORIJAVILLI - BB-Niko straight outta youtube