Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuten jo eilen johonkin ketjuun kirjoitin niin neekeri juo kahvinsa aina mustana.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Rick James ajautui aikoinaan pahoihin ongelmiin. Taisi olla jotain kidnappausta ja siihen päälle jotain kamasekoilua. Kova äijä. Dave Chappellen Rick James -spessu nevö foget ja itse Rick Jamesille kepeät mullat. Vittu, jos jollekkin Sid Viciousille jaksetaan kumartaa, niin Rick James ansaitsee vähintään saman kunnian. Diskografian mukaan paljon suuremman.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Jotkut ei diggaa neekereistä, mutta minä en diggaa kouvolalaisista, suomalaisista somaleista.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä diggaan kaikista jotka perustelee mikseivät jostain diggaa. Paitsi juhannuksena voi kuunnella kaikenlaita cräppiä, se on huonolla maulla kuoorututen juhannuksen tarkoitus. On takana sitten neekeri tai mitä tahansa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Moon jo pitkään ihmetellyt tota Stigin Roy Orbisonia. "Ajan koko yön, kuten Roy Orbison". Eikös Roy Orbison ollut sokea?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä olen perustellut, miksi en diggaa Tom Cruisesta, ja jos haluat perusteet kouvoneekerin vihalle, niin katso Teemu Bergman ja sen kultti. Syksyllä olen jo paremmissa maisemissa, mutta sinne asti vihaan kouvoloideja siinä, missä persu vihaa nekruja.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuten jo eilen johonkin ketjuun kirjoitin niin neekeri juo kahvinsa aina mustana.
Olen kuullut saman jutun eli joku oli ihmetellyt, että juoko tummaihoinen henkilö aina kahvin mustana.

Toisessa jutussa tummaihoinen henkilö oli ajamassa rekkaa, joka kuljettaa suklaamunia. Rekka ajoi kolarin ja suklaamunat lensivät ympäri tietä. Ohikulkija huusi toiselle ohikulkijalle, että tule äkkiä tallomaan näitä munia, kun yksi on jo näköjään kuoriutunut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, minä. Mutta käytän sitä lähinnä sen takia, että sillä sää sähköisyyttä aikaan.

Okei. Varmaan sitä sähköä saakin aikaan noin. En vois koskaan kuvitella sanovani kaverilleni, joka on... no en muista mistä Afrikan maasta se oli mutta musta on ja helevetin mukava jannu, pelikaveri, että neekeri. Tuntuisi haukkumiselta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Okei. Varmaan sitä sähköä saakin aikaan noin. En vois koskaan kuvitella sanovani kaverilleni, joka on... no en muista mistä Afrikan maasta se oli mutta musta on ja helevetin mukava jannu, pelikaveri, että neekeri. Tuntuisi haukkumiselta.
Mutta valkoihoista saa kutsua valkonaamaksi, maitonaamaksi tai wiggeriksi (white nigger) yms.?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Okei. Varmaan sitä sähköä saakin aikaan noin. En vois koskaan kuvitella sanovani kaverilleni, joka on... no en muista mistä Afrikan maasta se oli mutta musta on ja helevetin mukava jannu, pelikaveri, että neekeri. Tuntuisi haukkumiselta.

Liian subjektiivista syvemmälle pohdinnalle, mutta siis itse olen kasvanut neekereiden keskellä, councilissa Englannissa. Hyväksyn ne ihmisenä siinä, missä maitonaamatkin, kunhan ne ei ole jotain kouvoloideja vittuilemassa jostain väärästä näppäilystä. Neekeriä käytän lähinnä siksi, että maitonaamaiset patukkapäät suuttuu, vaikka samaan aikaan halaisin neekeriä ja yhdessä nostettaisiin monikulttuurisuuden maljaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta valkoihoista saa kutsua valkonaamaksi, maitonaamaksi tai wiggeriksi (white nigger) yms.?

Varmaan riippuu aika paljon tilanteesta. Jos joku vastaantulija tulisi aggressiivisesti käyttäytyen naaman eteen jauhamaan noita mainitsemiasi termejä, niin voisin ottaa loukkauksena ja haasteena tappeluun yms. Mutta jos vanha tuttu sanoisi jonkin noista virne naamalla, niin onhan siinä eri kaiku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös