banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En minäkään. Jaa, mitäs seuraavaksi?Piti kokeilla kepillä jäätä, koska en ole tavannut tai kuullut ketään, joka tuota kuuntelisi.
En minäkään. Jaa, mitäs seuraavaksi?Piti kokeilla kepillä jäätä, koska en ole tavannut tai kuullut ketään, joka tuota kuuntelisi.
Olis mukava mennä tohon pihallekin istumaan, mutta vittu yllättäen sataa ja on melkein pakkasta. Tosin ei tänä kesänä ole satanut kuin kerran, se alkoi toukokuussa ja jatkuu edelleen.
Uskotteko ihmiset kotona, että minä odotan töihin menoa kuin kuuta nousevaa. Aivan sama millaiset kelit on, mutta vapaalla on vitun tylsää. En keksi koskaan mitään muuta tekemistä kuin ryyppäämisen. Päästäkää minut töihin, päästäkää minut irti! Teen kaikkien teidän äitienkin työt.
Joo istun 30 asteisessa saunassa drinkki kädessä silmät kiinni niin voin hetken uskoa että on kesä ja lämmintä. Paskat. Vettä sataa ja kaikkia vitutaa. Erosin tyttökaverin kanssa myös. Kaverikin kuoli tuossa jokin aika sittten. Muuten kyllä menee tosi hyvin. Oluttakin on jääkaapissa.
Oulun Da Max on muuten kai yksi näistä nk. "pizzamafia" -rafloista? Mä oon käynyt viimeisen vuoden vain Göremeissä.
Kastellin Göremehän on meidän vakiopaikka jo sijainniltaan.
Ihan ummikkona veikkaan, että seitsemäntenä. Veikkaukseni ei perustu yhtään mihinkään.Mitäs kalsarikomppania veikkaa, millä numerolla Rantanen menee draftissa?
Mitäs kalsarikomppania veikkaa, millä numerolla Rantanen menee draftissa?
Klo. 02 suomen aikaa olen käsittänyt alkavan, eli siihen on vielä viitisen tuntia ja saadaan alkaa jännittämään.Koskas tämä tilaisuus nyt onkaan? Kyllä se topvitosessa menee, laitetaan 3.