Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 141
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ai saatana. Just juttelin kaverin kanssa luurissa yli puoli tuntia. No ei se erikoista ole, mutta se, että puhuin kaverin kanssa toisen kerran 20 vuoteen tekee asiasta erikoista ja se, että enkkuahan siinä käytettiin ja sekin sujui..

godspeed

Jäsen
Mun tarvii kanssa tulevaisuudessa käyttää enkkua jokapäiväisessä elämässä pitkästä aikaa, koska ulkomaalaiset työtoverit ymmärtää sitä. Pelkään jo valmiiksi, koska kuuloni on huono. Ei siinä muuten mitään, voi huonollakin setillä tulla toimeen ja varmasti tulee ymmärretyksi, mutta tarvitsee kysyä useamman kerran What did you say? Ärsyttävää.

Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin, viimenen virallinen lomapäivä huimasta viikon lomasta. Käytiin vetämässä pannupitsat Oulun ehkä parhaassa pizzeriassa, Da Maxissa. Ruuan kanssa oluet, minkä jälkeen Toripolliisin, Sugar Johnin ja Hemingwaysin kautta kotiin. Oluet tietty huiviin jokaisessa. Keissi kaljaa kämpille ja pullo punaviiniä, eli perussetti. Paskat kelit oli lomalla, mutta urheiltua tuli. Neljään päivään kolmet treenit. Ensi viikolla olis tarkotus vetää viiteen päivään neljät, joten annan tässä luvan itselleni hiukan rentoutua. Jos seuraavaksi vaikka vähän Max Payne 3:sta ottais kun vielä on hiukan selvinpäin. On se virtuaaliampuminen sen verran tarkkaa puuhaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ratkesin taas, perkeles. Ei niin pitänyt mitään ottaa koko viikonloppuna, mutta niin vaan Goodmannista kävelin kotiin olutkeissin kanssa. Juoppo mikä juoppo.
Kävin tänään vanhaa mutsiani moikkaamassa ja se huomas, että yks mun kulmakarvoista on kasvanut aika pitkäks, joten se nappas sakset ja päätti pätkäistä karvan. Muuten ihan hyvä, mutta leikkas samalla silmäkulmaani. On muuten aika kipee kohta ja vertakin tuli jonkun verran. Otan siis kyseiselle tapahtumalle.

godspeed

Jäsen
Tämä on ainoa ketju, jossa voi olla oma itsensä vikoineen ja tyhmyyksineen, joten otan sille. Tässä on jo pari päivää ollut ratki ja poikki, mutta huomenna kalsarit vaihtuu housuihin ja pitää mennä ihmisten ilmoille.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olis mukava mennä tohon pihallekin istumaan, mutta vittu yllättäen sataa ja on melkein pakkasta. Tosin ei tänä kesänä ole satanut kuin kerran, se alkoi toukokuussa ja jatkuu edelleen.

godspeed

Jäsen
Uskotteko ihmiset kotona, että minä odotan töihin menoa kuin kuuta nousevaa. Aivan sama millaiset kelit on, mutta vapaalla on vitun tylsää. En keksi koskaan mitään muuta tekemistä kuin ryyppäämisen. Päästäkää minut töihin, päästäkää minut irti! Teen kaikkien teidän äitienkin työt.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Piiiiitkästä aikaa tännekin uskaltautuu ilmoittautua. Olutta on runsaasti, kalsarit jalassa ja saunakin vielä päällä. Tänään taisin kertoa merkkipaaluviestiketjussa, kuinka kirjoittelu vapaalle on vähentynyt. Ehkä se hetkeksi nyt lisääntyy.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo istun 30 asteisessa saunassa drinkki kädessä silmät kiinni niin voin hetken uskoa että on kesä ja lämmintä. Paskat. Vettä sataa ja kaikkia vitutaa. Erosin tyttökaverin kanssa myös. Kaverikin kuoli tuossa jokin aika sittten. Muuten kyllä menee tosi hyvin. Oluttakin on jääkaapissa.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Uskotteko ihmiset kotona, että minä odotan töihin menoa kuin kuuta nousevaa. Aivan sama millaiset kelit on, mutta vapaalla on vitun tylsää. En keksi koskaan mitään muuta tekemistä kuin ryyppäämisen. Päästäkää minut töihin, päästäkää minut irti! Teen kaikkien teidän äitienkin työt.

Kyllä näen vahvasti, että voi se näinkin olla. Mulla on kanssa ollut lomaviikolla tylsää. Pari ekaa päivää meni jees, mutta sitten tuntui että perhe alkoi käymään iholle, varsinkin kun kelit oli niin huonot ettei pihallekaan päässyt. Onneksi on ollut iltaisin omat urheilutreenit niin pääsee aina vähän irti. Mullakin maanantaina paluu töihin, joten sillähän se ratkeaa.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Liityn tukemaan oululaisia kelistävalittajia avaamalla Kukko-oluen ja heittämällä lomahousut lattialle. Paskaako tässä muutakaan tekisi. Draftia ootellaan jo kovasti.

Oulun Da Max on muuten kai yksi näistä nk. "pizzamafia" -rafloista? Mä oon käynyt viimeisen vuoden vain Göremeissä.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo istun 30 asteisessa saunassa drinkki kädessä silmät kiinni niin voin hetken uskoa että on kesä ja lämmintä. Paskat. Vettä sataa ja kaikkia vitutaa. Erosin tyttökaverin kanssa myös. Kaverikin kuoli tuossa jokin aika sittten. Muuten kyllä menee tosi hyvin. Oluttakin on jääkaapissa.

Osan otot. Viime vuoden toukokuussa meni setä syövän takia 54-vuotiaana (seurasin läheltä 6 kuukautta sitä kamppailua ja kun mies vanheni 30 vuotta hetkessä) ja tämän kevään kunniaksi Kärppien finaalien aikaan isä sai infarktin ja oli muutaman minuutin pois elävien kirjoista. Iski toki silmää kuultuaan, että Huml oli tehnyt jatkoaikamaalin Tampereella (infarkti tuli päivällä jo ennen peliä).

Mutta naisiahan aina tuntuu löytyvän jostain jotenkin, varmasti sullekin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Oulun Da Max on muuten kai yksi näistä nk. "pizzamafia" -rafloista? Mä oon käynyt viimeisen vuoden vain Göremeissä.

Oliko tosisaan näin? Ite olen ollut siinä luulossa, että ei ollut, mutta jos tämä pitää paikkansa, niin boikottiin menee. Kuulin että La Festa olis ollu näitä ja sitten se joku kohtuu uusi paikka Heinäpäässä joka tarjoaa buffettia melko halvalla.

Kastellin Göremehän on meidän vakiopaikka jo sijainniltaan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo kiitokset vain tsempistä!

Kyllähän tämä sauna tästä lämpeää ja naisia varmaan vielä jokunen tulee vastaan. Ollut vain todella koettelumusten aikaa tämä kevät ja alku kesä.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kastellin Göremehän on meidän vakiopaikka jo sijainniltaan.

Samoin täällä. Useamman kerran krapulavaeltanut Kastellin ostarin läpi känkyn kiilto silmissä. Täysin varmaksi en sano tuota Da Max aatostani, mutta La Festa ainakin oli yksi noista. Joskus noin kuusi vuotta sitten sieltäkin sai vielä laadukasta pizzaa, vaan toista se on tänään.

Mitäs kalsarikomppania veikkaa, millä numerolla Rantanen menee draftissa?

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Koskas tämä tilaisuus nyt onkaan? Kyllä se topvitosessa menee, laitetaan 3.
Klo. 02 suomen aikaa olen käsittänyt alkavan, eli siihen on vielä viitisen tuntia ja saadaan alkaa jännittämään.

Tarkastin muuten tuota Oulun pizzajuttua sen verran, että eräässä listauksessa on mainittu nämä pizzeeriat kuuluvaksi Oulun ns. pizzamafiaan. Tiedä sitten mikä on totuus kaiken tämän takana.

La Festat
Da Max
Aseman Kebab
Pikku Istanbul
Mezzaluna
Milan

Linkissä lisää asiasta kiinnostuneille. http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...ta-oulun-seudulla-muistuttaa-mafioita/688801/

Suosikkijoukkue
Kärpät
NHL-draftista ja Lehtosesta en kyllä osaa sanoa. Toivoisin vain että Kalapudaskin saisi varauksensa vuoden myöhässä, on se kuitenkin sen verran hyvä pelaaja.

Enempi nousi tunteet pintaan tuosta Knicks-fanien buuaksesta uutta Latvialaista varausta kohtaan. Todella tökeröä käytöstä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Juon laivaviinaa. Ihan paskaa. Ostin sieltä jotain hinttivishyäkin kaiken muun ohessa, kun iski paniikki tax freessä. Ihmettelen vieläkin, että minkälainen tohelo pitää olla, kun tulee buukaus Ruotsiin, niin matkustusvälineeksi valitaan hidas laiva kun lentokonekin on keksitty ja sellaisessa matkaaminen on nykyään yhtä halpaa lestahihhulin Suomessa tupakointi. Noi ruotsinlaivat on kyllä kanssa yksiä meren päällisiä kouvoloita.

godspeed

Jäsen
Mikä olisi hyvää viskiä ihan vain sivistyneesti maisteltavaksi? En tiedä viskeistä mitään, joten aika untuvikkona kyselen. Viimeksi yllätyin kun tarjottiin, että se olikin aika hyvää, mutta loppuillasta meni jalat alta totaalisesti. Kuin olisivat spagettia olleet ja sitten kaatuilin suorilta jaloilta ties mihin. Miedoilla ei koskaan mene jalkoihin ja harvoin päähänkään. Ei lähelläkään tuolla tapaa. Ehkä siksi niitä enimmäkseen juonkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy