Kalsarikänniketju

  • 5 228 133
  • 66 666

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ottelun alkua odotellessa totean että kantrimiehet pikkaa tykimmin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Hieno penkkiurheilupäivä, seiskamatsi, junnujen välierä ja sit vielä O´Sullivan-Stevens. Kaljaakin menee.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ottelun alkua odotellessa totean että kantrimiehet pikkaa tykimmin.
Ottelua? Mitä ottelua? Ette kai te aikuiset (?) miehet (?) rupea keskenään ottelemaan? Voi tulla sydänkohtaus yms.? Vai mistä ottelusta täällä puhutaan?
 
Viimeksi muokattu:

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitos. Otan lisää.

Olenhan kloppi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä se juomalla haihtuu nopeasti taka-alalle. Ei olisi Lökin aikaan junnu karannut läpiajoon.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei olisi ei. Löki olisi ottanut spurtin ja kaveri kiinni. Toisaalta... Ei vituta yhtään niin paljoa kuin viime vuonna, kaikkeen tottuu näköjään. Niinpä. Kakkonen on ykkönen. Minä rupean Jani Toivolan tukijoukkoihin.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Capitals ja Islanders hakee asetelmia seiskaan. Stop the violence!

Kun tässä itse olen työllistetty vain iltaisin ja aina kaikki taustadorkat jauhaa jostain brändäyksestä ja muusta hötöstä, niin kelasin että olisi pitänyt hakea tohon Temptation Islandiin messiin. Siinä olisi parisuhteet menneet kaikki pohdintaan, kun minä olisin mennyt taikkuihin pöhöttyneellä naamallani ja luisevalla olemuksellani hurmaamaan naisia ja hankkimaan palstatilaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin sanoa ihan vilpittämästi että kiitos Jaromir Jagr siitä että jatkat uraasi! Olet hyvä jätkä!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo jokusenkin tunnin oon jo vedellyt tosta vodkapullosta. No hitto kun viime yönä en nukkunut sekuntiakaan.

Siis miten toi sana voi kuulostaa noin vamaiselta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pikku siivut se on tänään vielä otettava. Ei auta. Hitto.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Maltillisesti kaksin käsin kiskomista.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ketä juo ja mitä? Vappu on ovella ja haalareita pääsee karkuun vain juomalla ja ne saa lähtemään karkuun väkivallalla uhkailemalla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vappu on ihan paska juontaja. Kari Salmelainen takaisin!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo vodkaa täällä naukkailen. Hitto kun kauhea krapula on vaivannut. Eilen olin Radio Cityn jossain pippaloissa.

Ai oliko ne Radio Cityn syntymäpäiväjuhlat jo eilen? Sain joku viikko sitten jonkun viestin asian tiimoilta ja muistin että ne olisi ollut tänään. No, ihan sama. Oliko hyvät kemut?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Arvostamattomien nimimerkkien ketju on parempaa popcornia kuin tämä, joten ketjujen kuninkaan on aika ottaa osansa markkinoilta. Aikuiset ihmiset jaksaa tapella internetissä. Tänne pitäisi täten saada kanssa joku kiistakapula, tai hämärä tyyppi, jota solvata. Aloitetaan vaikka minusta, että miksi olen niin paha ja tyhmä ihminen. Saa kertoa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Aluksi pitää ne pahuus ja tyhmyys kaivaa esiin putkisubjektilinssin valaisemalla
Arvostamattomien nimimerkkien ketju on parempaa popcornia kuin tämä, joten ketjujen kuninkaan on aika ottaa osansa markkinoilta. Aikuiset ihmiset jaksaa tapella internetissä. Tänne pitäisi täten saada kanssa joku kiistakapula, tai hämärä tyyppi, jota solvata. Aloitetaan vaikka minusta, että miksi olen niin paha ja tyhmä ihminen. Saa kertoa.

Saattaisi vähän iisata tehtävää, jos julistaisit alkuun jonkun subjektisen mielipiteesi absoluuttisena faktana, jonka kyseenalaistajat ovat vähintäänkin itsensä brändäreitä, some-guruja tai muita vastaavia alaluokan pohjasakin edustajia.

Wou, perkele että tuli tyylikkään näköinen viesti.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kohtuulaadukkaasta ja hyvin moderoidusta palstasta huolimatta jääkiekon ystävät ovat keskimääräistä vähä-älyisempää ja siten omahyväisempää porukkaa. Vähän kuin ne pelaajatkin siellä kaukalossa, jotka kiehuvat ties mistä vähäpätöisestä tuuppasusta. Tunnetta kuuluttavat, mutteivat järkeä. Koulutetutkin haluavat kivuta perse punaisena ja nimenomaan se rööri edellä puuhun kokoajan. Asioita ei oikeastaan osata katsoa "ulkopuolelta" juuri koskaan ja päälteenhän moni usein laskeutuu. Tämä on minusta totuus ja yleensä he tekevät sen itse ilman että tarvitsee kaivaa syvemmältä. Saatanan yksioikoiset pikkusielut.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ajattelin muuten monta vuotta, että kun mennään perse edellä puuhun niin se tarkottaisi sitä että sinne lasketaan kuin liukurilla jalat taivasta kohti kohotettuna. Vasta viime aikoina olen ymmärtänyt, että sinne kiivetään anus taivasta kohti aseteltuna. Olen kaiketi liian järkevä yrittääkseni tavoittaa taivasta, vaan liu'un mielummin maanpinnalla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä en oo ikinä noita perse edeltä -juttuja edes snaijannut. Kuitenkin monessa tilanteessa paikalle pakittaminen on parempi vaihtoehto kuin keula edellä koheltaminen. Nuorena ja kiimaisena teininä kun pääsin juttelemaan Mariahin kanssa, niin se kerto että anaalipenetraatiokin toimii paremmin, jos siihen vähän niinkun pakittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös