Joo vodkaa täällä naukkailen. Hitto kun kauhea krapula on vaivannut. Eilen olin Radio Cityn jossain pippaloissa.
Joo olihan ne ihan kivat. Kalja oli kylmää ja bändit soitti musiikkia. Nettikilpailusta voitin lipun.Ai oliko ne Radio Cityn syntymäpäiväjuhlat jo eilen? Sain joku viikko sitten jonkun viestin asian tiimoilta ja muistin että ne olisi ollut tänään. No, ihan sama. Oliko hyvät kemut?
Arvostamattomien nimimerkkien ketju on parempaa popcornia kuin tämä, joten ketjujen kuninkaan on aika ottaa osansa markkinoilta. Aikuiset ihmiset jaksaa tapella internetissä. Tänne pitäisi täten saada kanssa joku kiistakapula, tai hämärä tyyppi, jota solvata. Aloitetaan vaikka minusta, että miksi olen niin paha ja tyhmä ihminen. Saa kertoa.
Sanonpa asiani selvällä suomen kielellä, kuitenkin moderoinnin rajoissa: Olet sinä ******a t****. Suosikkiseurasi Ilves on ****** ******. Olet ******n joku ****n p***u? ****** *****, senkin *******. Lisäksi olet ****. Ja *****.Tänne pitäisi täten saada kanssa joku kiistakapula, tai hämärä tyyppi, jota solvata. Aloitetaan vaikka minusta, että miksi olen niin paha ja tyhmä ihminen. Saa kertoa.
Senkin terroristi.