Kalsarikänniketju

  • 5 249 427
  • 66 712

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan vaan pari.

Tai taitaa tavoite olla parillinen määrä. Ja siinäkin on tekemistä. :P
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Päätin avata vielä olusen keskellä yötä, kun matsit starttaa rapakon takaa. Eihän noita kyllä mennyt kun sixpäkillinen tänään saunakaljana, et ehkä ei edes tän ketjun aihe. More like tissuttelua kalsareissa =)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parit vodkapaukut naamariin niin lähtee päivä hyvin käyntiin. Tallinnasta ostin 10-päkin. Hitto vaan kun tää 80-prosenttinen pitää muistaa laimentaa. Yks shotti tätä + yks vettä = kaksi mottia elämän mettä. Joo mä en mitään kovinkaan mietoja jaksa kannella. No repullisen toin kaljaakin ja toisessa kädessä parit hanapakkaukset viiniä. Ihan vaan lääkkeeksi. Uskovainen mies.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Otan kanssa vähän Pelle Miljoonaa kuunnellen. Otan myös Elisalle ja heidän nettiyhteyksillensä. Toivottavasti saavat yhteydet kuntoon ennenkuin lätkämatsit alkavat, jotta pääsee Ruudusta tihrustelemaan peliä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hep. Mukana ollaan. Kokkailin eväät uuniin ja samalla lipsahti vähän jo kännin puolelle. Peliä odotellessa ja känniä ylläpitäen. Miksi helvetissä noi kaikki naishiihtäjät vinkuu tuohon mikrofoniin?
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kivaa. Bissee ja Teemalta Calamari Union ja Leningrad Cowboys go America. Talviloman lopettaijaiset kaurismäkeläisittäin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Siipiä kokkailen ja olutta juon. Lisäksi juttelin poliisien (myös sarjasta tuttujen) kanssa, mutten niin karismaattisesti, ettäkö ohjelmaan riittäisi eväät. En jutellut kuitenkaan kalsareissa, sillä muutoin kirjoittaisin tätä putkasta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siipiä kokkailen ja olutta juon. Lisäksi juttelin poliisien (myös sarjasta tuttujen) kanssa, mutten niin karismaattisesti, ettäkö ohjelmaan riittäisi eväät. En jutellut kuitenkaan kalsareissa, sillä muutoin kirjoittaisin tätä putkasta.
Siipiä kokkailet. Arvostan, niissä on kovasti duunia.

Pitäisikö jopa onnitella sinua tänään ilonpäivänä? Tähän sellainen pirullinen, mutta samalla kusipäinen hymiö. Miten sen saa tehtyä?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun keksit sen niin kerro mulleki. Ainahan voi käyttää tähteä, eli * merkkiä, kutakuinkin näin: *tähän tällänen kusipäinen hymiö* mutta eihän se ole oikea hymiö...
Odota hetki, niin koodailen. Vai miten ne atk nerot puhuu? Toisaalta tällä saatanan romulla pysty mitään tekemään. Aina kun yrittää lähettää viestin tänne, niin joutuu hakemaa wifin uudestaan. Hieno laite tämä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Siipiä kokattiin ja Pelicansilta syötiin sellaiset. Tappara on yleensä tosin niin tylsä, että siihen eivät hampaat pure. Niin ruosteessa se on, ette juuri nyt edes imeskeleminen kiinnosta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siipiä kokattiin ja Pelicansilta syötiin sellaiset. Tappara on yleensä tosin niin tylsä, että siihen eivät hampaat pure. Niin ruosteessa se on, ette juuri nyt edes imeskeleminen kiinnosta.
Älähän nyt, minähän ole niitä nössöjä jotka kaipaisi kunnon taistelua Tampereelle. Meillä on vielä siihen mahdollisuus. Jos sattuu käymään niin, että Tappara ja suuri mahtava Ilves kohtaa playoffeissa, niin lähdetäänkö joku matsi seuraamaan yhdessä? Halliin tai pubiin? Tai hallin pubiin?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oijennus vaikuttaa niin mainiolta veikkoselta, että laitetaan harkintaan. Minä kun olen TAMPEREEN miäs. Tai nuori poikanen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo keskustassa kävin hetken käppäilemässä ja samalla join repusta kolme kaljaa. Oli jotenkin tosi kiva kävellä kun ilma oli lämmin ja maa kuiva, ja yllättävän valoisaakin jo oli. Nyt täällä himassa jatkan harrastusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mikä näissä kaljoissa nyt on niin erikoista perkele. Äsken vetäsin jonkun märzenin ja nyt jotain alea. Pitäiskö näitä muka maistella selvin päin vai mitä häh? Ja mitä sillä on väliä? Kuka on ovella vahtimassa? Mörkökö? Joo kyllä se vodka on kaikkein parasta. No nämä nyt juon tästä ensin jaloista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heräsin. No viinapaukun tossa silmieni edessä huomasin ja sen tempasin naamariin. Pari tuntia vissiin vaan nukuin. Joo en oo mikään Jeesus. Jos olisin niin heti paikalla kävelisin Tallinnaan imemään jonkun tytön peräreikää. Vai pitääkö se valehdella saatana? En mä halua. Mä haluan nuolla tyttöjen peppua. Mitä sitten häh? Ootko ite joku mulkunlutkuttaja? Mä en.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällä kämpillä majailen. Tulis jo kunnon sota perkele. Jos tulee niin mulla on potero. Täällä on hyvä lymyillä. Tai no karkuun lähtisin. Mitä sitten häh? Mä tarviin vaan perunaa ja vähän pimppiä. Ootko ite muka joku terminaattori? Mä juon viinaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa kukaan ei näköjään ole tulossa kotiin tänään. Voisi vaikka vetää kalsarikännit sen kunniaksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo-o ihmiset pelailee jotain League of Legendsiä ja sitten eivät kerkeä vastaamaan puhelimeen tai perseilevät muuten vaan. Ja sitten eivät kerkeä ryyppäämään vaikka ovat työttömiä yms. yms. Noh kuunnellaan mitä halutaan ja perseillään kotona.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tein just hakemuksen Alkoon kesätöihin. Kännissä tehty hakemus on aina hyvä idea, eikö?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös