Kalsarikänniketju

  • 5 248 239
  • 66 705

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jos toimii niin kerrohan mullekin ne tuotteet. Ai niin, serotoniini on aivojen välittäjäaine, eli ihan sun aivoista kotoisin.
 

A Siente

Jäsen
Joo nyt palautui mieleen tuo serotoniini. En kylläkään tiedä miten se liittyi alkuperäiseen kommenttiini että kaikki perusoluet maistuu samalle. Mene ja tiedä, tää on taas tätä jatkoajan logiikkaa kun aletaan vain viisastelemaan jostakin,
 

A Siente

Jäsen
Joo kohtahan sitä saa taas lisää alkoholia kaupasta, vai pitäiskö mennä ihan baarin puolelle. Käy viellä kuten tepsin valmentajalle, heh. Hih. Ja hik, perhana et hikotuttaa.

PS. Burger pitsat ovat ihan paskaa, helvetin mausteisia.

Perkele eka baari aukeaa klo 11 ja sekin on joku amarillo, vittu tää on paska kaupunki.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitäis lähteä matsiin, mutta hitto ei vaan jaksa. Varmaan tunti sitten kävin paskalla, mutta jäin tähän pöntölle istuskelemaan ja juomaan repusta kaljaa. Pitäiskö se ottaa kengät jalasta.

Kännissä kuitenkin ne vittuilutkin on niin äärimmäisen lapsellisia. Myöhemmin sitten hävettää. "HÖHÖHÖHÖ. Hei näytä vielä tota logoa sun paidassa. HÖHÖHÖHÖ. Ootsä sä muka joku jokerifani vai häh?" Hitto sitä saa vielä turpaan. Tai no ei ehkä tuolla kun ne ottaa sen "mitä toikin tossa, no mä oon parempi wowwissa" -ilmeen, mutta Helsingin jäähallissa varmaan saisi vastaavasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitäiskö se käydä kapakassa. Peilistä just kattelin miten kännissä oon. Hitto vaan kun amatöörien takia baarit on tänään niin täynnä. Ennemmin niissä aina rauhassa istuisi ja joisi kaljaa. No en taida jaksaa. On tuolla vielä kuus kaljaa. Mutta entä jos ne loppuukin. Ei hitto. On tää ihmiselämä välillä niin vaikeaa. Olis se vaan niin helppoa olla joku leppäkerttu.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No pitäiskö se käydä kapakassa. Peilistä just kattelin miten kännissä oon. Hitto vaan kun amatöörien takia baarit on tänään niin täynnä. Ennemmin niissä aina rauhassa istuisi ja joisi kaljaa. No en taida jaksaa. On tuolla vielä kuus kaljaa. Mutta entä jos ne loppuukin. Ei hitto. On tää ihmiselämä välillä niin vaikeaa. Olis se vaan niin helppoa olla joku leppäkerttu.

Hienoa sentään että miehessä vielä henki pihisee! Väitän että amatöörit ei sinun meiningilläsi pitkälle pötkisi. Saanko kysyä kuinka pitkään olet harjoitellut ja kuinka monta kertaa keskimäärin viikossa?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko @petter jo selviytynyt pois pöntöltä? En tiedä miksi tämä kiinnostaa, mutta jollain tapaa kyseinen tapaus kiinnostaa. Pitäisiköhän hälyttää varmuudeksi Mulder ja Scully paikalle?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko @petter jo selviytynyt pois pöntöltä? En tiedä miksi tämä kiinnostaa, mutta jollain tapaa kyseinen tapaus kiinnostaa. Pitäisiköhän hälyttää varmuudeksi Mulder ja Scully paikalle?
Ei tarvii Mulderia, mut jos varmuuden vuoksi Scullyn pistät tulemaan. Mä saatan olla vaikka jossain toisessa ulottuvuudessa tai missä lie mustassa aukossa. Nyt tarvitsee suusta suuhun -menetelmää että tästä virkoaa.

Joo vikan erän siitä matsistakin kävin katsomassa, tai no vähän ennen loppua lähdin lätkimään. Keskustassa sitten vetäsin tuplajuustoja naamariin ja Lidlistä hain lisää märkää.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, johan tässä on tullut koko talviloma ördättyä. Lähdenpä tästä katselemaan pari seuvaavaa yötä Charles Bukowskin auringonvaloa, ja vapisen maanantaina töihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keittiössä odottaa vielä JD bourbon pullo.
Joo kaikkia kannattaa varmuuden vuoksi kutsua bourboniksi ettei jatkislaiset suutu. Nyt mä vedän NB bourbonia (Nobelaner you know). Ei vittu mä puhun nyt kieliä. Kinuskiakatkin saa pistää viestiä. I love Indokiina. Me love you long time, you know. Big love, big dick, big beer in my hand. Bring me some baby yeah. Sulla on kauniit vinosilmät kultsi. Mut ei kait sunkin pimppi oo blurrattu?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PS. Mitä mä nyt saan palkinnoksi? Tai en tiedä, että uskallanko kysyäkään...
Vitsi vitsi. Palkinnoksi saat ohjatun kolmivaiheisen anustappitreeniä korvaavan harjoitteen, Fitness pro anal extreme!
A) Kuulakärkikynä
B) Kaljapullon suuaukko
C) Kaukosäädin
Extra level) Vesimeloni
Astetta kovempi jätkä moodi) Ei vittu en keksi kun naurattaa niin paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saanko kysyä kuinka pitkään olet harjoitellut ja kuinka monta kertaa keskimäärin viikossa?
No mä juon silloin kun tekee mieli, mutta en aina, ja toisinaan juon vaikka ei tee mieli. Tää on aika kinkkinen juttu. Ollako vai eikö olla. Ryyppäiskö vai eikö ryyppäisi. Runkkaisko vai masturboisi. En kumpaakaan. Mä vedän käteen. No en just nyt kun mä ryyppään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos mä olisin leppäkerttu niin mä lentäisin jonkun 18v teinitytön reidelle ja käppäilisin siitä minihameen alle ja pikkupöksyjen sisään ja imisin sitä mettä aah! Vai mitä hittoa ne muka syövät? Jos mä olisin leppäkerttu niin mä söisin ja joisin pimppimehua, jälkkäriksikin imisin sitä vielä aah! Tai sitten kuolisin matkalla sinne, mutta kerrankin pääsisin hiplaamaan jonkun tytön reittä. Miettikää saatana niitäkin teinityttöjä, jotka tulee siitä sen koulun kohdalta bussiin aah! Ettekö muka tuijota niiden reisiä? Jos mä en olis leppäkerttu niin mä menisin ja panisin niitä kaikkia. Rynkyttäisin kuin mikäkin mielipuoli ja laskisin sisään kuin mikäkin painepesuri. Eikö olekin romanttista häh? No joko teillä pojat seisoo vai jatkanko novellia. Mut se on sit kalja per alkava minuutti.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Sitä vaan tajuaa että vähänkin pidempi ryyppääminen kuluttaa mielihyvää tuottavat välittäjäaineet helvettiin. Oikeasti, vasta kolmas päivä menossa ja tupakalla käydessä iski itsetuhoiset ajatukset. Mutta älkää huoliko, en ole niitä toteuttamassa. Meikähän elää vaikka vittuillaakseen, se on periaate. Kunhan vain tutkiskelin maailmaa ja opin ymmärtämään syitä, miksi niin moni päihteiden käyttäjä päättää elämänsä. Biologia vaikuttaa paljon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikkeen sitä ryhtyy tässä tilassa. Hoksasin, että kokeilempa tuota videonauhuria, joka tuossa aikaa on näyttämässä. No sitten löytyi nauha, jolla on joku Nightwishin saksalaisella Viva-kanavalla näytetty keikka. Laulajana tietenkin Tarja T, ja vaikkei NW-tyyppinen alumiinihevi enää kuulukaan tämän viestin kirjoittajan jokapäiväiseen musiikkimakuun, niin kyllä tämän känninkohotuspotentiaali on täysin eri luokkaa kuin joku randomi ja yksittäinen youtube-pätkä. Kyllä on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä se niin on että suolapähkinät ja olut kuuluvat yhteen. Maut resonoivat keskenään suorastaan. Saa vielä suoloja ja magnesiumia. Ja proteiinia.
 

A Siente

Jäsen
Jaa se olis viikonloppu. Kävin aamusta alkosta ja joutui jonottamaan. Mustikka vodka + jaffa, ihan helvetin hyvää. Ostin mä litran kahvilikööriäkin, voi taas juoda kunnon kännit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös