Leelian Lepotuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Varmaan tunti sitten kävin paskalla, mutta jäin tähän pöntölle istuskelemaan ja juomaan repusta kaljaa.
Emmää kestä :D Sä oot kyllä sellanen höpönassuttelija.
Varmaan tunti sitten kävin paskalla, mutta jäin tähän pöntölle istuskelemaan ja juomaan repusta kaljaa.
Joo en liity unicefin kuukausilahjoittajaksi enkä vaihda sähkösopimusta eiku hetkinen... Puhuiksä mulle ihan noin muuten vaan? Jätkät hei huomasitteko? Nainen jutteli mulle. Oujee, oujee. Im a roooooolling stone, im a hoochie coochie man!Emmää kestä :D Sä oot kyllä sellanen höpönassuttelija.
Ei tarvii Mulderia, mut jos varmuuden vuoksi Scullyn pistät tulemaan. Mä saatan olla vaikka jossain toisessa ulottuvuudessa tai missä lie mustassa aukossa. Nyt tarvitsee suusta suuhun -menetelmää että tästä virkoaa.Onko @petter jo selviytynyt pois pöntöltä? En tiedä miksi tämä kiinnostaa, mutta jollain tapaa kyseinen tapaus kiinnostaa. Pitäisiköhän hälyttää varmuudeksi Mulder ja Scully paikalle?
Joo kaikkia kannattaa varmuuden vuoksi kutsua bourboniksi ettei jatkislaiset suutu. Nyt mä vedän NB bourbonia (Nobelaner you know). Ei vittu mä puhun nyt kieliä. Kinuskiakatkin saa pistää viestiä. I love Indokiina. Me love you long time, you know. Big love, big dick, big beer in my hand. Bring me some baby yeah. Sulla on kauniit vinosilmät kultsi. Mut ei kait sunkin pimppi oo blurrattu?Keittiössä odottaa vielä JD bourbon pullo.
Opettaja, opettaja! Tiedän vastauksen. Tuo on elokuvasta Full Metal Jacket. Tässä se kohta: Me love you long time.Me love you long time.
Neiti C. Avaa kääre niin katsotaan mitä tulee... Kingston, Jamaika.PS. Mitä mä nyt saan palkinnoksi? Tai en tiedä, että uskallanko kysyäkään...
Vitsi vitsi. Palkinnoksi saat ohjatun kolmivaiheisen anustappitreeniä korvaavan harjoitteen, Fitness pro anal extreme!PS. Mitä mä nyt saan palkinnoksi? Tai en tiedä, että uskallanko kysyäkään...
No mä juon silloin kun tekee mieli, mutta en aina, ja toisinaan juon vaikka ei tee mieli. Tää on aika kinkkinen juttu. Ollako vai eikö olla. Ryyppäiskö vai eikö ryyppäisi. Runkkaisko vai masturboisi. En kumpaakaan. Mä vedän käteen. No en just nyt kun mä ryyppään.Saanko kysyä kuinka pitkään olet harjoitellut ja kuinka monta kertaa keskimäärin viikossa?