Kalsarikänniketju

  • 5 248 239
  • 66 705

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Toihan on just siistii! Kerrankin joku tekee jotain erilaista ja vähän omaperäistä. Mä diggaan!!!
No joo onhan tuo virkistävää omalla tavallaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Miller, we invented light beer"

Ketä vittu kiinnostaa. Paskalta se kuitenkin maistuu. Pitäisi keksiä tapa välttää näitä mainoksia. Joskus ostin jopa Coorsia näiden mainosten takia. Olipa muuten laimeaa olutta. Ei humalointia, ei mallasta vain vettä.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
"Miller, we invented light beer"

Ketä vittu kiinnostaa. Paskalta se kuitenkin maistuu. Pitäisi keksiä tapa välttää näitä mainoksia. Joskus ostin jopa Coorsia näiden mainosten takia. Olipa muuten laimeaa olutta. Ei humalointia, ei mallasta vain vettä.

Jenkkien light "oluissa" käytetään maissia tai riisiä ohran lisäksi. Ne on halvimpia hiilihydraattilähteitä mutta eihän niistä mitään makua tule edes sen vertaa mitä eurooppalaisiin bulkkioluisiin pelkästä ohrasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö se nyt muka joka helevetin päivä olla niin selvänä häh. Kuka niin määrää. Ja kuka niitä laskee.

No tempasin rehellisen kännin. Mä haluan olla rehellinen mies, en mikään valehtelija. Jos akat haluatte valehtelijan niin ottakaa joku muu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sen puheen nyt olla niin selvää. Kristallinkirkasta. Ja pitääkö sen askeleen nyt mennä niin suoraan. Viivottimellako oot mittaamassa. Tai jollain askelmittarilla. Ootko joku askelpoliisi vai mitä häh. No anna sakkoa saatana vitun miliisi. Kait sitä nyt kotona saa ottaa vähän viinaa ilman almanakkaa. Ei tarvitse merkintöjä kyttäillä jos tekee mieli. Nyt tekee mieli. Viinaa ja karvaista pimppiä. Mitä sitten häh. Mä olen mies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Taksarin viikonloppu eli ma-ti alkoi, joten signing in, hyvällä energialla. Salibandyn jälkeen hyvä tintata pullo tummaa rommia. Jatkoaika on imenyt takaisin sisuksiinsa. Hetki vielä ja sitten katsomaan pari hyvää dokkaria. Dokkarit sopii mun kalsareihin todella hyvin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Jim Beamia täällä naukkailen. Ei tässä nyt oikein saa unta. Netistä katselen mitä mieleen on jäänyt. Tai no just nyt en tee mitään. Möllötän vaan. Miksi pitäisi esittää jotain aktiivista.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Joo, olutta on mennyt jo tovin ja tulee menemään jatkossakin. Harrastan kirjallisia tuotoksia, sillä maistissa ne syntyvät helpommin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tuollainen testi on siitä huono, että humallut jos tarvii tuoppi kerrallaan vetää. Eihän silloin enää maista mitään. Eikä varsinkaan silloin kykene peruslagereita erottamaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älkää leikkikö viinan kanssa. Tai oluen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Älkää leikkikö viinan kanssa. Tai oluen kanssa.

En ole kalsareissa enkä kännissä, mutta tuohan nyt opetetaan jokaiselle tosi_suomalaiselle jo lapsena. Ruualla ei saa leikkiä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
A Siente, morjensta. Oletkos kokeillut serotoniinisalpaajia vielä? Näiden kanssa ryyppääminen on helvetisti hauskempaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Niin ja jokainen joka ei ole humalassa, voi mennä limudiskoon mielipiteineen. Saatanan häntäheikit, joilla on pakonomainen tarve kirjoittaa joka paikkaan kun ei ole kavereita, joille jutella.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin ja jokainen joka ei ole humalassa, voi mennä limudiskoon mielipiteineen. Saatanan häntäheikit, joilla on pakonomainen tarve kirjoittaa joka paikkaan kun ei ole kavereita, joille jutella.
Suus kiinni.
Olin eilen Ilveksen matsissa kännissä ja nyt sitten olen koittanut kalsareissa pitää itseni hengissä.

Enkä muuten murtanut persettä viime viikonloppuna. Selvisin tärskyllä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Suus kiinni.
Olin eilen Ilveksen matsissa kännissä ja nyt sitten olen koittanut kalsareissa pitää itseni hengissä.

Enkä muuten murtanut persettä viime viikonloppuna. Selvisin tärskyllä.

En varmasti ole hiljaa. Tapparammies vaikuttaa tosin vähän siltä kuin olisi minä, mutta siinä mielessä että olen myös ollut Tapparammatsissa kännissä. Kalsarit toki vaatisivat vaihtamista normaalia useammin. Toisin sanoen olen nykyääm Tampereemies. Et saa tappelupukaria, vaikka koska tahansa olisin Pentikäisen kalsareissa jos sinä olisit Kankaanperän. En tiedä mitä ajattelen.

Okei, ajattelin jo että hiusmurtuma vähintään löytyy, koska persluu on arka paikka kun käy niin että perseelleen lens, mertseedes pentz.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä, voisi olla hieno keksintö näihin upeisiin älypuhelimiin sellainen alkolukko. Kannattaisin alkolukkoa myös kaikkiin uusiin rekisteröitäviin autoihin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Se on onnellisuuspilleri! Sitten voi olla hihhei hahhei hui ja kaikki on kivaa. Ei tarvitse mököttää norsunvittu naamalla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös