Kalsarikänniketju

• 5 306 751
  • 66 750

godspeed

Jäsen
Tuollainen testi on siitä huono, että humallut jos tarvii tuoppi kerrallaan vetää. Eihän silloin enää maista mitään. Eikä varsinkaan silloin kykene peruslagereita erottamaan.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Älkää leikkikö viinan kanssa. Tai oluen kanssa.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Älkää leikkikö viinan kanssa. Tai oluen kanssa.

En ole kalsareissa enkä kännissä, mutta tuohan nyt opetetaan jokaiselle tosi_suomalaiselle jo lapsena. Ruualla ei saa leikkiä.

godspeed

Jäsen
Niin ja jokainen joka ei ole humalassa, voi mennä limudiskoon mielipiteineen. Saatanan häntäheikit, joilla on pakonomainen tarve kirjoittaa joka paikkaan kun ei ole kavereita, joille jutella.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin ja jokainen joka ei ole humalassa, voi mennä limudiskoon mielipiteineen. Saatanan häntäheikit, joilla on pakonomainen tarve kirjoittaa joka paikkaan kun ei ole kavereita, joille jutella.
Suus kiinni.
Olin eilen Ilveksen matsissa kännissä ja nyt sitten olen koittanut kalsareissa pitää itseni hengissä.

Enkä muuten murtanut persettä viime viikonloppuna. Selvisin tärskyllä.

godspeed

Jäsen
Suus kiinni.
Olin eilen Ilveksen matsissa kännissä ja nyt sitten olen koittanut kalsareissa pitää itseni hengissä.

Enkä muuten murtanut persettä viime viikonloppuna. Selvisin tärskyllä.

En varmasti ole hiljaa. Tapparammies vaikuttaa tosin vähän siltä kuin olisi minä, mutta siinä mielessä että olen myös ollut Tapparammatsissa kännissä. Kalsarit toki vaatisivat vaihtamista normaalia useammin. Toisin sanoen olen nykyääm Tampereemies. Et saa tappelupukaria, vaikka koska tahansa olisin Pentikäisen kalsareissa jos sinä olisit Kankaanperän. En tiedä mitä ajattelen.

Okei, ajattelin jo että hiusmurtuma vähintään löytyy, koska persluu on arka paikka kun käy niin että perseelleen lens, mertseedes pentz.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä, voisi olla hieno keksintö näihin upeisiin älypuhelimiin sellainen alkolukko. Kannattaisin alkolukkoa myös kaikkiin uusiin rekisteröitäviin autoihin.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

A Siente

Jäsen
Joo nyt palautui mieleen tuo serotoniini. En kylläkään tiedä miten se liittyi alkuperäiseen kommenttiini että kaikki perusoluet maistuu samalle. Mene ja tiedä, tää on taas tätä jatkoajan logiikkaa kun aletaan vain viisastelemaan jostakin,

A Siente

Jäsen
Joo kohtahan sitä saa taas lisää alkoholia kaupasta, vai pitäiskö mennä ihan baarin puolelle. Käy viellä kuten tepsin valmentajalle, heh. Hih. Ja hik, perhana et hikotuttaa.

PS. Burger pitsat ovat ihan paskaa, helvetin mausteisia.

Perkele eka baari aukeaa klo 11 ja sekin on joku amarillo, vittu tää on paska kaupunki.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitäis lähteä matsiin, mutta hitto ei vaan jaksa. Varmaan tunti sitten kävin paskalla, mutta jäin tähän pöntölle istuskelemaan ja juomaan repusta kaljaa. Pitäiskö se ottaa kengät jalasta.

Kännissä kuitenkin ne vittuilutkin on niin äärimmäisen lapsellisia. Myöhemmin sitten hävettää. "HÖHÖHÖHÖ. Hei näytä vielä tota logoa sun paidassa. HÖHÖHÖHÖ. Ootsä sä muka joku jokerifani vai häh?" Hitto sitä saa vielä turpaan. Tai no ei ehkä tuolla kun ne ottaa sen "mitä toikin tossa, no mä oon parempi wowwissa" -ilmeen, mutta Helsingin jäähallissa varmaan saisi vastaavasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy