Kalsarikänniketju

  • 5 239 885
  • 66 676

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toinen olut menossa. Viikon bannista vapauduin aamulla. Älä sano mittää, minä se olin!

PS. Täällä on noita tietovisoja menossa. Olen minäkin niitä tehnyt. Ja aika monta olen tehnyt. Tässä eräs suosikkikysymykseni. Se on hyvä kysyä täällä kalsarikänniveljien parissa.

Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!

Linkki sivustolle Aijaa.com, jossa on kuva neljästä henkilöstä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toinen olut menossa. Viikon bannista vapauduin aamulla. Älä sano mittää, minä se olin!

PS. Täällä on noita tietovisoja menossa. Olen minäkin niitä tehnyt. Ja aika monta olen tehnyt. Tässä eräs suosikkikysymykseni. Se on hyvä kysyä täällä kalsarikänniveljien parissa.

Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!

Linkki sivustolle Aijaa.com, jossa on kuva neljästä henkilöstä.

Enää pitäisi tietää, mistä heidät pitäisi tuntea. En avannut linkkiä.

Typeryyttä riittää maailmassa ilman minuakin, mutta se ei toki estä minua tekemästä parhaani asian edistämiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäs helvettiä??

Avautui juuri, että radiossa on Lähikuvassa Maritta Kuula ja minä haaskaan aikaani jossain ihme Jatkoajassa...

Se on moro, palataan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Emmää tunne kettään. Mutta Carilloa ajattelin kokeilla verenpaineen tasauttajaksi. Jos ei siihen tepsi, niin toivottavasti ainakin vähän kierroksia laskee alemmas. Nauruketjussa on muuten tainnut nauru muuttua konemaisempaan laatuun, ettei suorastaan sotilaalliseksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... ja joo, jalkkiksen liveseurannalle on omat ketjunsa. Taisin eilen hiukkan innostua.

Linkittäisin tähän kelvotonta musiikkia tapojen mukaisesti, mutten kykene, kun sormet on niin kohmeessa täällä kylmällä mökillä, jonne on pakko tulla, koska pääsiäisloma.

Sen sijaan linkitän oivallista musiikkia: Maritta Kuula - Valo ota vastaan
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Dokumenttien linkittäminen on toki alkuajatuksellaan hyvä ja kansanvalistustyön periaatteita noudattava idea, mutta pelkäänpä, että Kalsarikänniketjussa käydyn keskustelun luonne muuttuu oleellisesti, jos ensin vaikkapa jäsen A linkittää alkuhönöissään vaikka n. klo 19 aikoihin puolentoista tunnin dokumentin sanokaamme esim. Alankomaalaisten tuulimyllyjen kehityksestä 1600-luvulta meidän päiviimme.

Ketjussa on täysin hiljaista, kunnes joskus n. klo 20.30 aikoihin jäsen B rohkeutuu kommentoimaan, että "ihan hyvä doku, nokitan tällä", joka on kolmen tunnin eeppinen valaistus Kiinan muurin rakennusperiaatteisiin. Muut palstaveljet C, D, E, F jne... lyövät kehiin omia parhaitaan, tottakai.

Ennen kuin kello lyö kolme aamuyöllä, niin meillä on katsottavana n. 1700 tuntia dokumentteja, joista on helvetin vaikea saada selvää, kun on niin saatanan päissään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ah, Maritta Kuula rokkaa ja kovaa rokkaakin. Omaa kyllä hypnoottisen äänen.

Kun joskus pääsisi edes päiväksi tuon naisen pään sisään ja ajatusmaailmaan, kuinka niin arkipäiväisiä asioita voi ajatella noin syvällisesti. Luultavasti sellainen kokemus tekisi minustakin paremman ihmisen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kun joskus pääsisi edes päiväksi tuon naisen pään sisään ja ajatusmaailmaan, kuinka niin arkipäiväisiä asioita voi ajatella noin syvällisesti. Luultavasti sellainen kokemus tekisi minustakin paremman ihmisen.

Tämä ei nyt jostain syystä suostunut ottamaan Jokeri23:n kommenttia lainaukseen, en kai osaa. Mutta kiitos tämän artistin esiintuomisesta, on mennyt ihan ohi. Kuulostaa hyvältä. Vaikuttaa pikaisen googlaamisen (verrattu wikipedian mukaan Nicoonkin) perusteella täyspäisemmältä tapaukselta kerta ura on jatkunut näihin päiviin asti, joten luultavasti tuollainen kokemus voisi tehdä paremman ihmisen. Pahemmassa tapauksessa mielisairaan, jos arkisia juttuja koittaa ajatella oikeasti syvällisesti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Varmasti onkin. On mm keikkaillut ja tehnyt levyjä todella rauhalliseen tahtiin, myynnin maksimointi ei siis oleletettavasti ole se kaikkein tärkein juttu.

Taisi sanoa tuossa radiodokkarissa jotain juuri siihen suuntaan, että on täysin mahdotonta olla luova ja toteuttaa itseään omista lähtökohdistaan, jos sitoutuu joihinkin ulkoisiin reunaehtoihin ja aikatauluihin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tiedä mikä lie leipätyönä hällä, mutta aika ihanteellinen tilanne sikäli mikäli "harrastus" täyttää sen toisen puolen tyhjiön toimien voimavarana. Jos hipsut poistaa, niin sitten on varmaan aika pitkälti toteutettu se mistä moni tämmöisissä tapauksissa vain haaveilee, voi tuherrella mitä haluaa ilman varsinaisia paineita.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Voi saatana kun meinaa aina välillä palaa käämit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto tämä se on se elämän tarkoitus. Pitäähän sitä nyt nauttia elämästä, vai onko se nykyään enää sallittua? Tietenkin jokainen voi itse valita viettääkö kurjaa ja tylsää elämää, heräilee joka hemmetin aamu seitsemältä palvelemaan jotain vitun Möttösen konepajaa, vai alkaako nautiskelemaan elämästä. Selvin päin on aina niin hiton tylsää. Vasta koitin. Lenkkeilin, kiertelin ja kaartelin, tapailin ihmisiä jne. Paskaa. Siis mikään ei tunnu miltään kun oot päässyt maistamaan sitä kunnon kännien tuomaa nautintoa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kaljaa on kiskottu näin Kiirastorstain kunniaksi ja tänään on alkanut sama kutina maailmanmestaruudesta kihelmöidä kehossa, mikä oli 2011 noin kuukausi ennen kisoja. Torilla tavataan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin, kukapa sitä naisten takapuolia haluaisi katsella. Ja kukapa sitä haluaisi osoittaa tietämättömyytensä, kun ei tiedä.

Naimissa olevan miehen ei kuulu katsella pakarapieliä jostain intternetistä. Johan tuon nyt sanoo raamattukin, varsinkin siellä teijän seuvulla.

Jos nyt vaikka ensmäiseksi ottaisit selvää, jotta haluatko ihan oikean nimimerkin tälle palstalle, niin jatketaan siitä. Kyllä sä kuitenkin niin hyvää työtä olet täällä tehnyt, että ansaitsisit ihan oikean käyttäjänimen.
 

redpecka

Jäsen
Haen kohta kaljaa kiskalta, käyn suihkussa ja laitan puhtaat kalsarit päälle.

Nyt kun kaikki jännittävä jääkiekko on neljäksi kuukaudeksi hyllytetty, aloin katsoa Youtubesta Big Brother 2012:ta ja siinä rinnalla lueskelen Jatkoajan live-seurantaa kyseiseseen ohjelmaan liittyen. Jännittävää on se, etten ole paljon katsonut tällaisia ohjelmia ja ei ole hajuakaan kuka noista vaikka voittaa. Joskus katselin useamman jakson silloin kun siellä oli sellainen punatukkainen tyttö, jota kaikki vähän vähätteli ja mollasi, mutta tämä tyttö oli selvästi fiksuin koko porukasta, eikä sitä saatu millään ulos talosta vaikka kaikkensa muut yrittivät.

Olen Päivä #6:ssa menossa. Jaksoja näyttäis olevan varmaan jotain 90 ja jokainen 45min, eli ehkä ennen kauden alkua olen saanut väijyttyä nääkin. Mutta huikeeta läppää jo tähän asti tullut. Esim:
- Tahtoo poNpulan, tahtoo! Ja tampoonikin ois kiva mut se poNpula!
- Markus Väänäseltä 2-1 maali Hermeksen paidassa, näytti kyllä menevän aika helposti RoKin veskarille.
- Tuo Seiskan toimittaja-näyttelijä, vähän samaa olemusta kuin Katariina Suu.. - Sourissa ja siinä Woody Allenin blondiluottonäyttelijässä (esim Vicky Barcelona..)

Nyt hakee sitä kaljaa jotta liittyisi paremmin ketjun aiheeseen.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Olemassaolo. Ei se alkoholilla mielekkäämmäksi muutu.

Jos joku haluaa joskus mainostaa alkoholitonta olutta, niin tuota slogania saa ihan vapaasti käyttää.

"Rickroll"
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mikäköhän on kaikkien aikojen kovin suomalainen tv-produktion tunnari? Blondi Tuli Taloon -sarjassa oli ihan iskevä tunnari, kuten oli myös Onnenpyörässä. Kaikista paskin tunnari on salkkareissa - poisluettuna se alkuperäinen Anna Hanskin laulama versio, joka oli helvetin kova.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mikäköhän on kaikkien aikojen kovin suomalainen tv-produktion tunnari? Blondi Tuli Taloon -sarjassa oli ihan iskevä tunnari, kuten oli myös Onnenpyörässä. Kaikista paskin tunnari on salkkareissa - poisluettuna se alkuperäinen Anna Hanskin laulama versio, joka oli helvetin kova.

Pulttiboisin "Pump Up The Volume" oli sen sarjan paras osa. Mitään muuta hyvää siinä ei sitten ollutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös