Kalsarikänniketju

  • 5 236 649
  • 66 669

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä olen kanssa kirjoittanut jurrissa käsiksen sarjakuvanovelliin. Nyt olen sen käsiksen luonnosvaihetta alkanut työstämään - myös jurrissa. Luultavasti, jos meinaan sen proggiksen loppuun viedä, niin ne oikeat sivut täytyy tehdä selvinpäin, kun en osaa piirtää jurrissa, soittaminen jurrissa onnistuu varsin mukavasti, mutta piirtäminen ei.

Siinä tarinassa suljetaan peltipaja ja yksi sen työntekijöistä ajautuu juopottelemaan työttömyyden johdosta. Sitten eräänä iltana, kun se on kotiutumassa baarista, se näkee kaksi miestä piekesemässä koditonta narkkia ja menee linkkuveitsen kanssa väliin. Ne kaikki kolme lähtee paikalta pakoon ja maahan jää verinen nippu papereita, joista selviää, että se peltipajan omistaja on myynyt maaomistuksensa venäläisille. Jatkossa myös selviää, että koko kunnan maa-alue on myyty venäläisille, jotka aikovat rakentaa sinne maailman suurimman ostoskeskuksen.
Se koditon narkki tietää tästä kaiken ja yhdessä sen työttömän kaiffarin kanssa ne lähtee selvittämään tätä keissiä, jonka aikana kaupunginjohtaja ja peltipajan omistaja kuolee kummatkin. Lopulta se vyyhti paljastuu niin laajaksi verkostoksi, että sen kavaluuden paljastamisen parhaaksi keinoksi osoittautuu materiaalin myyminen Iltatabletti -nimiselle lehdelle, jonka toimitus ei vaadi ainetodisteita jutun julkaisuun.

Välissä aina vilahtaa mysteerimies, jonka nimi on Igor. Kukaan ei oikeastaan tiedä siitä mitään paitsi sen, että se asuu Lohjalla, jonne ei ole sisään- eikä ulospääsyä ja Igor tietää kaikesta kaiken. Se on vähän samanlainen kaiffa kuin Smoking Man oli X-Filesissa - paitsi, että Igor ei tupakoi.
 
Ei jumalauta. Vietettiin poikain kanssa herrasmiesten iltaa nautiskellen hyvästä ruuasta ja juomasta. Ensimmäinen sammui pari tuntia sitten vessan lattialle, toinen hetki sitten sänkyyn. Kolmas hajoitti olohuoneen ikkunan kun koitti avata parvekkeen ovea. Ei onneksi loukannut itseään ja nukkuu nyt tyytyväisenä sohvalla. Mitä vittua nyt taas.

Pitäsköhän tässä avata vielä kalja ja keittää kahvit?
 

redpecka

Jäsen
Ei jumalauta. Vietettiin poikain kanssa herrasmiesten iltaa nautiskellen hyvästä ruuasta ja juomasta. Ensimmäinen sammui pari tuntia sitten vessan lattialle, toinen hetki sitten sänkyyn. Kolmas hajoitti olohuoneen ikkunan kun koitti avata parvekkeen ovea. Ei onneksi loukannut itseään ja nukkuu nyt tyytyväisenä sohvalla. Mitä vittua nyt taas.

Pitäsköhän tässä avata vielä kalja ja keittää kahvit?
Boliviassako ootte? (suosikkijoukkueesta päättelen, tosin tulevaisuuden kulttuuriantropologit on iha et mitä? ku olet varmaan tuhannessa vuodessa vaihtanut allekirjoitustasi ja suosikkijoukkuettasi). Kyllä ihmeessä sitten kahvit. Eiku ota sittekin se kalja.
--
Kalkkifrendiltä liian hyvää matskuu vapaaseen eetteriin. Tajua tuhota viestisi heti aamulla tai hae patentti. Muutoin näet parin vuoden kuluttua draamajännärin jossa bruuswillis potkii jotain työttömii Kaisaniemenpuistossa hitsausnaamari päässään ludwigmaisen taustamusiikin soidessa ja tupakan savun leijaillessa linssiin.

Edit: Tosin, otapa nyt näistä harkimonybondaskeisseistä jotain selvää. Ennen oli rehtii, kivaa ja vittumaista nokitteluu puolin toisin, nyt kun iigorit kukkapenkillä: ei perustoimittaja enää osaa vetää johdon piuhasta ku on monimutkaistumisen kautta hankaloituneet jutun asiat.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä puolestani kirjoitin kesällä 2010 (kun oli ne helvetinmoiset helteet) vuorokauden sisään yli 40 viestiä tähän ketjuun (itse en niitä laskenut, joku muu oli ja kertoi tämän faktan minulle) ja seassa oli mm. kerrassaan nerokas novellin aloitus, omasta mielestäni.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sampo, tärpättiä! Törmäsin aiemmin aamulla rappukäytävässä kauniisen naiseen. Se ei kaatunut.
 

dorka

Jäsen
Vähän mua mietityttää, että miksi en eilen tullut tänne kirjoittelemaan vaan päätin mennä suoltamaan kaikennäköistä paskaa muihin ketjuihin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vähän mua mietityttää, että miksi en eilen tullut tänne kirjoittelemaan vaan päätin mennä suoltamaan kaikennäköistä paskaa muihin ketjuihin.

Vielähän tuon ehdit korjata ja tulla suoltamaan kaikennäköistä paskaa tähänkin ketjuun.

Onhan se sitäpaitsi parempi, että on edes Joensuusta kotoisin verrattuna siihen, ettei ole mistään kotoisin. Mitkä muuten on metrohousut? Tarviiko metrossa istumiseen olla erikseen housut? En tiedä, kun täällä Joensuussa ei metrot kulje. Vähänkö oon tymä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Metrohousuja saa hyvin varustelluista urbaanikaupoista, salimöykkyjen takakonteista ja Jokereiden kotipeleistä.

Käyttääköhän metroseksuaali metrohousuja? Paha sanoa, kun en itse tiedä. Olen enemmän metrokasuaali kuin metroseksuaali. Metrossa olen kuitenkin ollut, mutta en mitenkään seksuaalisesti.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Homouden positiivisena puolena aina nostetaan se miehisyys -juttu esiin ensimmäisenä ja unohdetaan kaikki muut siihen liittyvät hienoudet tyystin. Pitää osata katsoa miehisyyden taakse, kuten me homoanalyytikot teemme.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Metrohousut ovat sellaiset metsästyshousut mutta musta-valkoisina.

En tiedä miksi niitä kutsutaan tolla nimellä.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Metrohousut on aivan lyömättömät citykanien ja bubi, ei pubi, huuhkajien metsästykseen. Ei näe paisti kun jouskarilla lasauttaa kohti ja ohi. Kanin kieli huuhkajanöljyssä pyöriteltynä ja kevyesti paistettuna on muuten harvojen tuntema herkku.

Huomennahan on kaupat kiinni joten lisää kaljaa pitäisi hakea, ei tästä muuten tule mitään.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Meni ton Ruutu-palvelun sekoilun takia ihan törpöttelyksi tämä päivä.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Iltaa arvon herrasväki. Ilmottaudun hetkeksi aikaa kalsarikänniketju -miehistöön. Vieläkö lauteilla on tilaa?

Painakaas jotain klassikkomusaa ilmoille joita kehtaan ystäville soittaa. Kalsarisiltaan tietysti.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin täällä :) Työn täyteinen työpäivä takana, kivaa oli kun tekemistä riitti koko ajan. Suu napsu töissä koko ajan, kun mietin jääkaapissa oottavia siidereitä ja nyt onkin alkuun päästy (kolmas menossa). Koiruuksen kanssa on saunottu, kun sekin rakastaa saunomista ja nyt oottelen Potteri-leffan alkua. Onhan tuo nähty n. sata kertaa, mutta kiva se on kahtoa uusiks.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Säätää ja hämmentää. Ottamiseksihan se meni sitten tämä ilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös