Kalsarikänniketju

• 5 306 082
  • 66 750

godspeed

Jäsen
Tuli tuosta mieleen, että noin pari viikkoa sitten kettu seurasi talon pihalta muutaman sataa metriä perässä. Huomasin siis kaupoille ilta-aikaan lähtiessäni, että pusikosta sellanen tuli lähettyville, mutten kiinnittänyt huomiota sen kummemmin. Vasta kun jonkin ajan kuluttua käännyin katsomaan ettei tule pyöräilijöitä eteen, niin huomasin että siinä se oli ihan muutaman metrin päässä ja luimistellen katseli silmiin ja köpötteli perässä. Lopetti seuraamisen heti kun vilkkaasti liikennöity tie tuli vastaan. Maalla tosiaan kyllä lähtevät karkuun välittömästi, mökkitiellä joskus näkee. Aika kapisia ja nokisia ovat ne jotka näköpiiriin uskaltavat.

Enkä ole juonut itseäni pihalle, kun yleensä on oltu jo pihalla ennen kuin on sisälle päästykään. Eikä sisälle ole sen jälkeen ollut juuri asiaa pidemmälläkään aikavälillä. Mutta se on enemmänkin ok, kaukaa viisasta lähinnä, jos miettii ettei ole paljoa annettavaa molemminkaanpuolin.

godspeed

Jäsen
Heh, yksityisyyttä pitää varjella sen verran, että google paljastaa liikaa jos nimeni kerron. Mutta mistä haluaisit ylipäätään tapella?

Ja vaikka en sinua tunnekaan, niin kaikki kunnia rehellisyydestäsi.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

godspeed

Jäsen
Toivottavasti Ignoramus ei ole ehtinyt nauttia liikaa alkoholipitoisia tuotteita, jottei päivästä tule raskas. Se on aika tuskaa pienessäkin tilassa vanhemmiten, on edessä sitten fyysisempää rasitusta tai ei.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kovin kaataja- skaba menossa. Päivän iloinen yllätys; pesin jalat ja löysin sukat.

ditrim

Jäsen
Lava Koffia kaapissa. Kaksi olen sieltä jo napannut. Paistinpannulla tirisee kananfilee-sipuli-herkkusieni-setti ja sen päälle heitän itse vääntämääni valkosipulikermaviiliä.

Mankassa soi katkerat erobiisit. Tässä eka: dry your eyes - the streets with lyrics - YouTube

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
joo, kotiteollisuus soi nyt kajareissa, ja jumalauta et oon humalassa. Mut ei siinä, hienoa tää on!!!!!!!!! perkele kun Sunderland meni ja ryssi johtonsa. vittusaatana.

Se on aina hienoa, kun on hienoa. Menee kai se kännissä Kotiteollisuuskin.

Mutta yksi asia kumminkin. Mitään potkupalloilun ja muun kirjeshakin liveseurantaa ei tässä ketjussa toimiteta.

Huutaa saapi, jos on kännissä, kenties hiukan vittuillakin ja linkitellä huonoa musiikkia (kuten monet näyttävät tekevät), mutta ei potkupalloa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toinen olut menossa. Viikon bannista vapauduin aamulla. Älä sano mittää, minä se olin!

PS. Täällä on noita tietovisoja menossa. Olen minäkin niitä tehnyt. Ja aika monta olen tehnyt. Tässä eräs suosikkikysymykseni. Se on hyvä kysyä täällä kalsarikänniveljien parissa.

Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!

Linkki sivustolle Aijaa.com, jossa on kuva neljästä henkilöstä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toinen olut menossa. Viikon bannista vapauduin aamulla. Älä sano mittää, minä se olin!

PS. Täällä on noita tietovisoja menossa. Olen minäkin niitä tehnyt. Ja aika monta olen tehnyt. Tässä eräs suosikkikysymykseni. Se on hyvä kysyä täällä kalsarikänniveljien parissa.

Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!

Linkki sivustolle Aijaa.com, jossa on kuva neljästä henkilöstä.

Enää pitäisi tietää, mistä heidät pitäisi tuntea. En avannut linkkiä.

Typeryyttä riittää maailmassa ilman minuakin, mutta se ei toki estä minua tekemästä parhaani asian edistämiseksi.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäs helvettiä??

Avautui juuri, että radiossa on Lähikuvassa Maritta Kuula ja minä haaskaan aikaani jossain ihme Jatkoajassa...

Se on moro, palataan.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Emmää tunne kettään. Mutta Carilloa ajattelin kokeilla verenpaineen tasauttajaksi. Jos ei siihen tepsi, niin toivottavasti ainakin vähän kierroksia laskee alemmas. Nauruketjussa on muuten tainnut nauru muuttua konemaisempaan laatuun, ettei suorastaan sotilaalliseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy