On sinulla sittenkin jotain voimaa puheidesi takana. Klap klap.
No perkele!
JarnoHassinen löytyy.. on etunimi ja laita ihmessä kaveriks naamakirjassa nii päästään painimaan. :).
On sinulla sittenkin jotain voimaa puheidesi takana. Klap klap.
No perkele!
JarnoHassinen löytyy.. on etunimi ja laita ihmessä kaveriks naamakirjassa nii päästään painimaan. :).
Viittasin Ignoramukseen kommentillani, olisi pitänyt lainata. Mutta en ole facebookissa enää, poistatutin itseni sieltä monestakin syystä. Voidaan toki painia Jatkoajassakin.
Heh, yksityisyyttä pitää varjella sen verran, että google paljastaa liikaa jos nimeni kerron. Mutta mistä haluaisit ylipäätään tapella?
Ja vaikka en sinua tunnekaan, niin kaikki kunnia rehellisyydestäsi.
No perkele. :)- löyttyy facebookista.
Irwin Goodman - Ennen oli maailma miesten - YouTube
miehän kerroin nimeni?
Laitettakoon sitten vastavetona linkki samaiseen youtubeen aiheena: Yksi miehisimmistä kansanlauluista, jota ei sovi koskaan pilkata, ken tuntee itsensä kaksilahkeiseksi ja karvaisella testosteronilla kuorrutetun perimän sanansaattajaksi
Ja ihan oikeastikin tämä on aika hyvä piisi.
Mankassa soi katkerat erobiisit.
joo, kotiteollisuus soi nyt kajareissa, ja jumalauta et oon humalassa. Mut ei siinä, hienoa tää on!!!!!!!!! perkele kun Sunderland meni ja ryssi johtonsa. vittusaatana.
Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!
Toinen olut menossa. Viikon bannista vapauduin aamulla. Älä sano mittää, minä se olin!
PS. Täällä on noita tietovisoja menossa. Olen minäkin niitä tehnyt. Ja aika monta olen tehnyt. Tässä eräs suosikkikysymykseni. Se on hyvä kysyä täällä kalsarikänniveljien parissa.
Tunnista henkilöt. Sukunimi riittää!
Linkki sivustolle Aijaa.com, jossa on kuva neljästä henkilöstä.
Enää pitäisi tietää, mistä heidät pitäisi tuntea.