Kalsarikänniketju

  • 5 236 607
  • 66 669

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pari päivää olin kuivin suin.

Kaisaniemen metroasemalla muuten aina välillä maistattavat jotain uusia juttuja tai muuten vaan kyselevät mielipidettä eri asioihin ja lähtiessä sitten saa jonkun pienen palkkion. Nyt pari päivää on ollut jonkun uuden kaljan maistatus. Heh. Huomenna kuulemma joku muu juttu...

Eikö siinä Kaisaniemen metroasemalla ainakin joskus ollut myös joku pilailukauppa tms. Sieltä ostaisi tekoparran ja muuta rekvisiittaa ja eikun taas kaljagalluppiin. Mie oon pohojosesta nunnuka nunnuka lailai. Heinää vaan hatun alle jne.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseni olen joskus juonut pihalle, parikin kertaa, jokunen vuosi sitten. En muista olenko täällä kertonut.

Kerran nainen veti herneet nenäänsä jne, joten pakkasin reppuun kasan kaljaa vai oliko peräti joku väkevämpi pullo kyseessä, en tarkalleen muista. Mutta siis tonne Herttoniemen kallioille menin istuskelemaan ja repusta nautiskelin. Tietääkö joku tuon paikan? Hienot näkymät, mahtavat jopa. Kesäyönä lämpötilakin oli just sopiva. Muijan lähdettyä töihin joskus aamu kuudelta tai seiskalta kömmin sitten nukkumaan...

Mutta siis, aamuyöstä siellä kalliolla istuskellessani näin kun kettu seisoskeli tai siis istui perseellänsä ja katseli mua kohti jossakin noin 50 metrin päässä, vai mitähän siitä oli matkaa. Mä olin tietenkin fiiliksissä, vittu ketun kanssa tuijotellaan toisiamme, harmi kun kameraa ei ole matkassa... Ja sitten toinen kettu tallusteli hiljalleen siitä 2-3 metrin päästä.

Jossakin maalla puhutaan että ketut ovat arkoja, mutta eipähän vaan nämä cityketut täällä Helsingissä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Tuli tuosta mieleen, että noin pari viikkoa sitten kettu seurasi talon pihalta muutaman sataa metriä perässä. Huomasin siis kaupoille ilta-aikaan lähtiessäni, että pusikosta sellanen tuli lähettyville, mutten kiinnittänyt huomiota sen kummemmin. Vasta kun jonkin ajan kuluttua käännyin katsomaan ettei tule pyöräilijöitä eteen, niin huomasin että siinä se oli ihan muutaman metrin päässä ja luimistellen katseli silmiin ja köpötteli perässä. Lopetti seuraamisen heti kun vilkkaasti liikennöity tie tuli vastaan. Maalla tosiaan kyllä lähtevät karkuun välittömästi, mökkitiellä joskus näkee. Aika kapisia ja nokisia ovat ne jotka näköpiiriin uskaltavat.

Enkä ole juonut itseäni pihalle, kun yleensä on oltu jo pihalla ennen kuin on sisälle päästykään. Eikä sisälle ole sen jälkeen ollut juuri asiaa pidemmälläkään aikavälillä. Mutta se on enemmänkin ok, kaukaa viisasta lähinnä, jos miettii ettei ole paljoa annettavaa molemminkaanpuolin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
No perkele!

JarnoHassinen löytyy.. on etunimi ja laita ihmessä kaveriks naamakirjassa nii päästään painimaan. :).

Viittasin Ignoramukseen kommentillani, olisi pitänyt lainata. Mutta en ole facebookissa enää, poistatutin itseni sieltä monestakin syystä. Voidaan toki painia Jatkoajassakin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Heh, yksityisyyttä pitää varjella sen verran, että google paljastaa liikaa jos nimeni kerron. Mutta mistä haluaisit ylipäätään tapella?

Ja vaikka en sinua tunnekaan, niin kaikki kunnia rehellisyydestäsi.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toivottavasti Ignoramus ei ole ehtinyt nauttia liikaa alkoholipitoisia tuotteita, jottei päivästä tule raskas. Se on aika tuskaa pienessäkin tilassa vanhemmiten, on edessä sitten fyysisempää rasitusta tai ei.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kovin kaataja- skaba menossa. Päivän iloinen yllätys; pesin jalat ja löysin sukat.
 

ditrim

Jäsen
Lava Koffia kaapissa. Kaksi olen sieltä jo napannut. Paistinpannulla tirisee kananfilee-sipuli-herkkusieni-setti ja sen päälle heitän itse vääntämääni valkosipulikermaviiliä.

Mankassa soi katkerat erobiisit. Tässä eka: dry your eyes - the streets with lyrics - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
joo, kotiteollisuus soi nyt kajareissa, ja jumalauta et oon humalassa. Mut ei siinä, hienoa tää on!!!!!!!!! perkele kun Sunderland meni ja ryssi johtonsa. vittusaatana.

Se on aina hienoa, kun on hienoa. Menee kai se kännissä Kotiteollisuuskin.

Mutta yksi asia kumminkin. Mitään potkupalloilun ja muun kirjeshakin liveseurantaa ei tässä ketjussa toimiteta.

Huutaa saapi, jos on kännissä, kenties hiukan vittuillakin ja linkitellä huonoa musiikkia (kuten monet näyttävät tekevät), mutta ei potkupalloa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös