Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Silloin hävinneen joukkueen maalivahti on joutunut kunnon pyöritykseen, jos pelin jälkeen pukkarissa huomataan munasuojien kääntyneen persiin puolelle.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Silloin hävinneen joukkueen maalivahti on joutunut kunnon pyöritykseen, jos pelin jälkeen pukkarissa huomataan munasuojien kääntyneen persiin puolelle.

Luvetaan nyt saatana niitä viestejä. "Välillinen" ei ole sama kuin "välilihallinen". Ne on yleensä puolustajat, joita siellä kentällä perseraiskataan.

Luulisin.
 

Lupine

Jäsen
Tänään tuli paikallisessa Alkossa vierailtua ja etsin sieltä aikani sitä tuttua 0,7 litran lasista leijona pulloa. Ei löytynyt lasista, ovat perkeleet pakanneet sen nykyään muoviin!

Mutta eipähän maistu lasi tässä enää. Eipä voi perinteisesti enää pulloa korkata lyömällä kyynärpäätä pullon pohjaan. Tai voi toki niin tehdä, mutta itse en tehnyt. Tänään kuoli itseltä hieno perinne Leijonan parissa. Saiskohan jostain vielä yhden täyden lasisen pullon haalittua kaappiin...

Niin se aika menee vaan. Ennen oli miehet rautaa ja pullot lasia!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voiko Leijona-pulloon liittyä oikein perinteitä? Olen kuvitellut että juoma on alkoholiliikkeen tuotteeksi suht uudenpuoleinen. Samapa kai tuo. Muovipullo viinan kääreenä on kyllä pahanlaatuinen turn-off.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Särjin vähän KKK:n sääntöjä ja kävin "baarikierroksella". Lainausmerkit vahvat. Eräälle hienolle toverille tästä jo mainitsinkin, terviisiä. Mestat olivat täynnä irmoja ja raijoja sekä ystäviämme suoralahkeisia. Karaokevehkeet oli miehitetty reijoilla ja eevoilla. Saatana vittu mikä kierros. Onneksi känpillä piisovvaa oluenpuolta vaikkakin puoli on bulkkia. Aion myös paistaa lisää plättiä yöllä, nyt jo irroitin pariston palovaroittimesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voiko Leijona-pulloon liittyä oikein perinteitä? Olen kuvitellut että juoma on alkoholiliikkeen tuotteeksi suht uudenpuoleinen. Samapa kai tuo. Muovipullo viinan kääreenä on kyllä pahanlaatuinen turn-off.

Sanovat insinöörit ja muut keemikot, jotta nykymuovein on ihan mahdollista valmistaa kelvottimet viinapääläritkin.

Leijonaviina sen sijaan on nuorison humpuukia. Ei ollut sellaista silloin, kun nuorisoa olimme.

Ohiaiheen: Henk. Koht. ruikutus/herkistymistiedostoni kaivoi juuri esiin faktan, että äitini kuoli tasan vuosi sitten tänään. Ei se tähän silti kuulune.
 

Bacon

Jäsen
Korkataas tää ketju samalla ku aukes eka lonkero. Ei jaksa kaupungille lähteä niin tissutellaan kotona. Se on ihan kivaa, vaikka harvemmin kalsarikännejä harrastan. Ei kai tässä, katsellaan mihin tämä ilta etenee.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voiko Leijona-pulloon liittyä oikein perinteitä? Olen kuvitellut että juoma on alkoholiliikkeen tuotteeksi suht uudenpuoleinen. Samapa kai tuo. Muovipullo viinan kääreenä on kyllä pahanlaatuinen turn-off.

Just hyviä nää muovipullot. Ei kilise kassissa kun naapurit muutenkin kyttää. Mulla aina autossa Stockan kassi johonka laitan kaikki halvat muoviset viinapullot enkä jää ess kiinni kun pitsiverhon välissä vilahtaa. Kuka oikeesti ostaa jotain Koskenkorvaa? sikakallista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muovipullosta Gambinaa, Marabelloa ja Carilloa, mutta tänään halvinta rommia ja saman hintaluokan erikoisolutta tässä killitetään.
Vieläkö tässä ketjussa on tapana hölistä omista musiikkitottumuksistaan? No en linkitä, mutta Phil Spectorin tyttöbändejä vielä jossain vaiheessa tätä iltaa kuuntelen. Ja ehkä hevvie.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Just hyviä nää muovipullot. Ei kilise kassissa kun naapurit muutenkin kyttää. Mulla aina autossa Stockan kassi johonka laitan kaikki halvat muoviset viinapullot enkä jää ess kiinni kun pitsiverhon välissä vilahtaa. Kuka oikeesti ostaa jotain Koskenkorvaa? sikakallista.
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Ajan viinilaatikot ja muut vermeet residenssini pihalle aidan sisäpuolelle. Kukaan jurpo ei katsele kun pulloja liikutellaan, eikä kilinä kuulu kenenkään korviin.

Mutta ymmärrän yskän, jos joku tarkkailee ja mahdollisesti häiriköi. Itse asiassa tuollaisia kannattaisi provokeerata. Kuskaat lasipulloja tuntuvasti kilistellen joka jumalan päivä, sisään ja ulos. Ei haittaa vaikka olisivat tyhjiä mennen tullen.

Tai rakennapa tislauskolonni kylppäriisi. Ei tarvihe ostaa edes muovipulloviinoja enää. Viinan voi tiputella suoraan jerrykannuun tms. Naapurisi pitkästyy kun muovipussin kyljestä ei enää löydy mahdollisia viinapullon muotoja.
 

Bacon

Jäsen
Minäkin yleensä alkosta muovipullon ostan, jos viinaa pitää ostaa. Ja halvalla, kun pitää päästä niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Leijona. Silläkin kyllä sen pään saa sekaisin, jos niin haluaa.

Vai musiikkitottumuksia. Metalli/Rock puolella mennään suurimmaksi osaksi. Pieniä poikkeuksia sääntöön totta kai löytyy. Nyt lisää lonkeroa myllyyn eikä mitä tahansa vaan Sinebrychoff Limeä. Parasta. Normaalikin menee, mutta tätä tulee aina vedettyä, kun mahdollista. Kalja, siideri ja viini ei uppoa. Ei oo meikäläisen juttu. Eteenpäin -->
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Ajan viinilaatikot ja muut vermeet residenssini pihalle aidan sisäpuolelle. Kukaan jurpo ei katsele kun pulloja liikutellaan, eikä kilinä kuulu kenenkään korviin.

Mutta ymmärrän yskän, jos joku tarkkailee ja mahdollisesti häiriköi. Itse asiassa tuollaisia kannattaisi provokeerata. Kuskaat lasipulloja tuntuvasti kilistellen joka jumalan päivä, sisään ja ulos. Ei haittaa vaikka olisivat tyhjiä mennen tullen.

Tai rakennapa tislauskolonni kylppäriisi. Ei tarvihe ostaa edes muovipulloviinoja enää. Viinan voi tiputella suoraan jerrykannuun tms. Naapurisi pitkästyy kun muovipussin kyljestä ei enää löydy mahdollisia viinapullon muotoja.

Traumatisoiduin lähes pysyvästi tapahtumista, joskus männävuosina kun muutin tänne herrainkaupunkiin, Munkkivuoreen, naapurissamme asui Rva. Kaasunen, joka otti ihan asiakseen tutkia mm. roskamme ja seurata tätä pöyristyttävää viinaralliamme. Erään uudenvuoden juhlinnan jälkeisenä aamuna tuli ihan ovelle kauhistelemaan kuinka "muovipusseista päätellen teille näyttää tuo olut maistuvan". Siitä asti tämä Stockmann- toimintasuunnitelma. Uskoisin, että jonkin hiivattiminen pulputus kylpyhuoneessa olisikin pahimmanlaatuista provokaatiota.

Baconille varteenotettavaksi vaihtoehdoksi isänmaallisuuden nimissä suosittelisin Tasavalta- viinaa.
 

Bacon

Jäsen
Baconille varteenotettavaksi vaihtoehdoksi isänmaallisuuden nimissä suosittelisin Tasavalta- viinaa.

Miten ihmeessä tälläinen ei ole edes sattunut näkökenttään ikinä. Vaikka kuinka olen monesti kävellyt 130 kertaa viinahyllyjen edestä ja takaa ja ehkä yli ja alikin niin täällä on Leijona ollut halvinta ja kyseistä Tasavalta-viinaa en ole nähnyt. Ihme ja kumma, joko minä olen tyhmä ja sokea tai sitten Alko. Siinäpä pulma.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Naukkailen sivistyneesti, kuten olen tehnyt aamupäivästä alkaen. Sain frendiltä läjän dvd-levyjä, joissa löytyy vanhoja suomalaisia tv-ohjelmia ysärin puolivälin ja 2000-luvun alun aikajaksolta. Katselen tässä juuri vanhoja rikosraportteja, Mats Dumell on kova äijä ja varmasti oli aikoinaan vielä kovempi vakooja.
 

Bacon

Jäsen
Lonkerolinjalla mennään ja siinä vakaasti pysytään. Tahti on tasaisen varma. Liika keuliminen johtaisi nopeasti uneen, mutta toisaalta mummovauhti moottoritiellä saisi aikaan laskuhumalan. Täällä soitellaan uudempaa kamaa, tällä hetkellä Avenged Sevenfold ja biisi Doing Time.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt jos ois baarissa niin sieltä sais vielä tunnin verran viinaa ja sen jälkeen pitäis mennä grillille jonottamaan tai mahdollisesti tappelemaan ja sen jälkeen taxijonoon tappelemaan tai mahdollisesti jonottamaan. Kyllä kalsarikännit on niin paljon helpompia kuin yö jossain ties missä.
 

Bacon

Jäsen
Nyt jos ois baarissa niin sieltä sais vielä tunnin verran viinaa ja sen jälkeen pitäis mennä grillille jonottamaan tai mahdollisesti tappelemaan ja sen jälkeen taxijonoon tappelemaan tai mahdollisesti jonottamaan. Kyllä kalsarikännit on niin paljon helpompia kuin yö jossain ties missä.

Nojoo viisaasti sanottu toveri Vuokralainen. Tässä säästi myös sievoisen summan rahaa. Itsellä pitkästä aikaa kalsarikännit ja tämähän on jopa rentouttavaa ja ihan mukavaa touhua. Ei tätäkään joka viikonloppu jaksa tehdä, mutta vaihtelu virkistää. Tässä on jo muutaman viikon tauko ollut baareista, että voi olla ensi viikonloppuna sitten baarijuttuja edessä. Tappeluhommia en harrasta ollenkaan, en ole koskaan edes ollut lähelläkään joutua tappeluun. Grillin burgereita on vähän ikävä, ne ovat niin pirun hyviä. Mutta joo ei väsytä eli jatketaan tätä touhua niin pitkään kuin vain jaksaa. Kippis!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljaa kittaan. Jotain Abbot alea tää on. Oli tarjouksessa kun parasta ennen meni pari päivää sitten. Samalla tavalla kait tääkin menee päähän, tai no just nyt ei tunnu menevän vaikka kuinka tätä nielen.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pari vapaapäivää töistä eikä muutenkaan mainittavia velvoitteita. Päätin siis ottaa humalan. Jonkun aikaa kuunnellu Parkway Driveä ja hitto pakko pistää levy tilaukseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös