Kalsarikänniketju

• 5 305 287
  • 66 750

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Luotan siihen, että nyt on oikea mies PuLuVoimaKomeana.

Kun lukee ensin Freddie Freeloaderin nykyisen allekirjoituksen ja sitten minun vastaavan, niin mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylmäsavulohensyönti sulatejuustolla käypi namista. Vaan vittuakoa työ sellaisesta ennää tiiätte, nukkumaan ootte roikalehtinu kummnikiin.

Ei siin mitn, niin lähden minäkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään piti mennä tonne GoExpoon, mutta kuinkas kävikään.

No yhden kaljan tempasen naamariin ja sitten lähden... Ai tää loppuikin jo. No toinen vielä ja sitten mä meen... Ei kun tässähän on vähän nälkä. Pitää syödä ennen lähtöä ja siinä samalla nyt menee yks kaljakin... No hitto vielä neljäs, vaihdan jo farkutkin valmiiksi jalkaan... No vittu yks vielä, sehän on ihan sama ootko juonut neljä vai viis, ei mitään eroa... Paskat mä minnekään lähden. Kaupasta haen lisää kaljaa.

Huomenna sitten messuille. Ja paskat, kuitenkin on kauhea krapula. Sunnuntaina sitten.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eilen oli niin vähän juomista, että päätin kostaa eiliselle ja ostin äsken 12 olutta. Teki mieli ostaa vain kahdeksan, mutta kun ne pakkaukset nyt ovat sellaisia. Näin olen muuttujauhri tilastoissa ja roolini suoritan. Mihinkään yökerhoihin en lähde. Ihan homo koko nimityskin; yökerho.

Tuossa se eilinen nyt kärvistelee ja katselee suu kuivana juomiani. Siinäpä kärvistelee, me perjantain kanssa sanomme sille, että eilinen oli eilistä ja nyt ei heitetä vajaamittaista vaan määrämittaisella mennään perille saakka.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eilen oli niin vähän juomista, että päätin kostaa eiliselle ja ostin äsken 12 olutta. Teki mieli ostaa vain kahdeksan, mutta kun ne pakkaukset nyt ovat sellaisia. Näin olen muuttujauhri tilastoissa ja roolini suoritan. Mihinkään yökerhoihin en lähde. Ihan homo koko nimityskin; yökerho.

Tuossa se eilinen nyt kärvistelee ja katselee suu kuivana juomiani. Siinäpä kärvistelee, me perjantain kanssa sanomme sille, että eilinen oli eilistä ja nyt ei heitetä vajaamittaista vaan määrämittaisella mennään perille saakka.

Meikän eilinen oli hyvinkin märkä. Vieläkin on rahtusen ällöittävä olo. Muuvvannes Sandels on jääkaapissa, yhden sain alas, ja nyt helepottaa vähäsen. Tunnen itseni niin hyvin, että noin tunnin päästä jo toimeudun kauppaan. Lähikaupan yhteydessä on myös Alko, ja olen suunnitellut hankkivani Jallua. Ja vittu senhän tietää, mitä siitä seuraa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lähikaupan yhteydessä on myös Alko, ja olen suunnitellut hankkivani Jallua. Ja vittu senhän tietää, mitä siitä seuraa.
No nyt on kyllä kovat latingissa. Sus' siunatkoon, sanoi Jarlakin joskus.

Puolen yön jälkeen alkaa kansainvälinen naistenpäivä. Siitäpä teemaa baaritiskisössötyksiin, kuka nyt semmoisille teille on lähteväinen. En tässä nyt mitenkään erityisesti Uleåborgiriin viittaa, ihan vaan kansanvalistustyön nimissä yleisellä tasolla pohdinnaksi.

"Ootko nainen"
"???... ooonn..."
"Onneksi olkoon!"

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No nyt on kyllä kovat latingissa. Sus' siunatkoon, sanoi Jarlakin joskus.

Puolen yön jälkeen alkaa kansainvälinen naistenpäivä. Siitäpä teemaa baaritiskisössötyksiin, kuka nyt semmoisille teille on lähteväinen. En tässä nyt mitenkään erityisesti Uleåborgiriin viittaa, ihan vaan kansanvalistustyön nimissä yleisellä tasolla pohdinnaksi.

"Ootko nainen"
"???... ooonn..."
"Onneksi olkoon!"

Jatkoa:

"Ookko nää ihimine?"
"Joo, oon."
"Synnyikkö nää enne vuotta 2006?"
"Siismitävittuu, joo."
"Onneksi olokoon."
"Miks?"
"Kun sut valittiin vuojen henkilöksi vuonna 2006."

Tässä vaiheessa ignorantti nainen lähtee tökkimään.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa tältä se tuntuu tänne kirjoitella. Alkoholin vaikutuksen alaisena. Noh, otanpas sitten sille.

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ja tältä se näyttää. Tässä äsken itse itsetummuudestani ottama itsekuva: Kuva

Ja näyttääkin hyvältä. Tosin pöytäviinan avulla avataan ääntä täällä.

Siitä sitten vaan semmoinen 3000 viestiä lisää tähän ketjuun, niin alat päästä hoodeille...

Vitsivitsi... Tervetuloa mukaan, veli (vaiko lienet sisko?).

Kas, kiitos. Aamulla kun peiliin vilkaisin niin veljestä meni. Ja vaimo meinasi, että kyllä mie urospuolisesta vielä tovin menen.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
2kk kärsimystä takana elämäänsä kyllästyneiden laitostuneiden ihmisten keskuudessa, jota työksi kutsutaan. En enää yhtään ihmettele, että kenen kankkuun ja mihin kuivaan kaivoon ne julkisen sektorin varat katoavat.

Haukipudas irrotettava mantereesta.

Debauchery laulaakin sopivasti taustalla "let there be blood".

Otan, jotten ota ja.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Raskaan 2-päiväisen työviikon jälkeen on syytä lepuuttaa korvienväli huolellisesti. Olutta juon, koska se on parasta ja siitä tulee sopivasti humalaan. Viinaa yritän välttää, koska siitä ei saa suun makuista millään yhdistelmällä ja raakana se humahtaa päähän liian kovaa. No joskus tulee sorruttua, mutta ei tänään, eikä varmaan huomennakaan.

Kohta joku tulee sanomaan, että "et osaa juoda". Vastaan valmiiksi jo, että "en osaakkaan".

Siitä vähän Musiikkia korville.

Suosikkijoukkue
HIFK
Kakskytä rahaa, kaks lestiä.

Mitäs vittua noita punamaita olikaan. Etelä-Afrikka. Pistorius. Chile. Salas.

Imekäätten persettä. Yksi piti mennä, toista jo kokeilemassa. Tämä ei liity tuohon toiseen.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Silirimpsis vaan!

Kalsarit, check. Nautintoaineet, check. Ei ketään missään lähelläkään tonttia, check.

Imekäätten persettä..

Vahingossa kerran nuuhkaisin, se kun sattuu sijaitsemaan heti rakkauspesäkkeen vieressä. Jo se todistaa, ettei Jumalaa ole olemassa. Tai sitten sillä on vitun kiero huumorintaju.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy