Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Satutteko tietämään Ilmari Ahteen sedän kartan olinpaikkaa? Nyt olisi tarvetta. Lapio on.
Turpa kiinni pojat! Mite muute menee?
Luotan siihen, että nyt on oikea mies PuLuVoimaKomeana.
Eilen oli niin vähän juomista, että päätin kostaa eiliselle ja ostin äsken 12 olutta. Teki mieli ostaa vain kahdeksan, mutta kun ne pakkaukset nyt ovat sellaisia. Näin olen muuttujauhri tilastoissa ja roolini suoritan. Mihinkään yökerhoihin en lähde. Ihan homo koko nimityskin; yökerho.
Tuossa se eilinen nyt kärvistelee ja katselee suu kuivana juomiani. Siinäpä kärvistelee, me perjantain kanssa sanomme sille, että eilinen oli eilistä ja nyt ei heitetä vajaamittaista vaan määrämittaisella mennään perille saakka.
No nyt on kyllä kovat latingissa. Sus' siunatkoon, sanoi Jarlakin joskus.Lähikaupan yhteydessä on myös Alko, ja olen suunnitellut hankkivani Jallua. Ja vittu senhän tietää, mitä siitä seuraa.
No nyt on kyllä kovat latingissa. Sus' siunatkoon, sanoi Jarlakin joskus.
Puolen yön jälkeen alkaa kansainvälinen naistenpäivä. Siitäpä teemaa baaritiskisössötyksiin, kuka nyt semmoisille teille on lähteväinen. En tässä nyt mitenkään erityisesti Uleåborgiriin viittaa, ihan vaan kansanvalistustyön nimissä yleisellä tasolla pohdinnaksi.
"Ootko nainen"
"???... ooonn..."
"Onneksi olkoon!"
Ja tältä se näyttää. Tässä äsken itse itsetummuudestani ottama itsekuva: KuvaJaa tältä se tuntuu tänne kirjoitella. Alkoholin vaikutuksen alaisena.
Jaa tältä se tuntuu tänne kirjoitella. Alkoholin vaikutuksen alaisena. Noh, otanpas sitten sille.
Ja tältä se näyttää. Tässä äsken itse itsetummuudestani ottama itsekuva: Kuva
Siitä sitten vaan semmoinen 3000 viestiä lisää tähän ketjuun, niin alat päästä hoodeille...
Vitsivitsi... Tervetuloa mukaan, veli (vaiko lienet sisko?).
Vartin nelsoni syntysijoista ja sitten vähän hengen pidättelyä. Kuolee se.Nonnii, asijaan. Millä saisi tapettua hikan?
Haulikolla.Nonnii, asijaan. Millä saisi tapettua hikan?
Imekäätten persettä..