Jumalautasaatananmurmelit! KKK uinunut kuusi päivää. Kaikki pittää tehä ite.
Tervehtys kaikille Jatkoajan kekkeruuseille, hanttapuleille ja muille pahamaineisille kännissä kekkuloitsijoille. Mitäpä tähän muuta, eivät täällä luonnonlait vallitse. Öhhöähhi!
Eipä nyt ruveta taas siellä. Osataan sitä kelvottomuuksia harjoittaa täälläkin päin.
Tässä oltu olemassa.
Eränkäyntiä olen harjoittanut männäpäivät mökkiolosuhtein, somemattomasti (hyvinkin on virkistävää sellainen toisinaan). Jotta sikäli en raportoinut ole, kaljoitellut vain.
Ei kun avasin sittenkin Torres Mas La Planan, 2008. Iso tuottaja, siis bulkkipaskaa. Joskin MLP:lla on hirmuinen maine, mutta Torresin tuotteena uffaffaa-väki katsoo sitä nenänvartta pitkin. Muheva viini.
Mie kävin viime talvena pihahöntsässä pojan kanssa. Osaan vielä luistella sentäs, mutta poika sanoi kohteliaasti että sä voit isä jo mennä penkille jos et enää jaksa. Tuo oli niin hyvä juttu, että huvitti monta päivää. Olisin varmana jaksanut vielä 5 minuuttia!No yrittäkää vittu ite tässä iässä, stana...
Mie kävin viime talvena pihahöntsässä pojan kanssa. Osaan vielä luistella sentäs, mutta poika sanoi kohteliaasti että sä voit isä jo mennä penkille jos et enää jaksa. Tuo oli niin hyvä juttu, että huvitti monta päivää. Olisin varmana jaksanut vielä 5 minuuttia!
Silloin hävinneen joukkueen maalivahti on joutunut kunnon pyöritykseen, jos pelin jälkeen pukkarissa huomataan munasuojien kääntyneen persiin puolelle.
Voiko Leijona-pulloon liittyä oikein perinteitä? Olen kuvitellut että juoma on alkoholiliikkeen tuotteeksi suht uudenpuoleinen. Samapa kai tuo. Muovipullo viinan kääreenä on kyllä pahanlaatuinen turn-off.
Voiko Leijona-pulloon liittyä oikein perinteitä? Olen kuvitellut että juoma on alkoholiliikkeen tuotteeksi suht uudenpuoleinen. Samapa kai tuo. Muovipullo viinan kääreenä on kyllä pahanlaatuinen turn-off.