Kalsarikänniketju

  • 5 246 945
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Muutama hassu olut kesken kuntokuurin menee näköjään päähän, että roikaa. Tämä ei ollut sitaatti.

Eilen aamulla vaaka näytti alle 100 kiloa ensimmäisen kerran ainakin kuuteen vuoteen. Otanpa kiiruusti sille vähän lisää kaloreita!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suksisin taas kirjallisuuksiin:

"Huopatossut ja kainalo ovat jotenkin sukulaissieluja. Jos kainalo ei olisi niin vaikea piirtää, se olisi tosi hyvä vaakuna-aihe. Mutta joku kolmas pitäisi vielä keksiä."

"Nykyajan nuoret eivät tiedä lantuista mitään. Ne vain mesettävät ja pelaavat mp3:a ja mpegiä. Ja juovat rekoilla Suomeen tuotua ranskalaista muovipullovettä, joka on likaisempaa, kuin kotimainen hanavesi. On siinä meillä eot!"
 

Molkke

Jäsen
Melkeinpä kuulun nykynuorisoon, mutta en juo ranskalaista pullovettä. Juon suomalaista kaljaa. En oikeen osaa ymmärtää ihmisiä, joiden mielestä humalatilassa ei ole mitään hienoa. Minusta se on hieno tila. Terveisin youtube ja mandoliinimies.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Olen juonut muutaman.

Yhdysvallat on mahtivaltio, mutta jokaisella mahdilla on omat heikkoutensa. Yhdysvaltojen heikkous on Fidel Castro ja mahtaa se ameriikanjenkkejä vituttaa, kun ei yhtä kommaria saa hengiltä, vaikka kuinka yrittäisi. Olisi ollut niillekkin viisaampaa lopettaa se yrittäminen viimeistään siihen toiseen epäonnistuneeseen tappoyritykseen.
 

Molkke

Jäsen
Tuossa on se kohta, jossa minun olisi pakko lopettaa juominen lopullisesti.

Mutta onneksi tänään ei ole vielä se päivä.

Klamydia taasen osuvasti kertoo verojen maksun ihanuudesta. Ja Eversti Sandels kaatuu jälleen...

Tässä taas kerrottiin. Itselleni se klamydia olisi juomisen lopettamiseen oikea aika. Tällä hetkellä mennää Leevillä ja kumppaneilla. Plus tietenkin karhu ja kumppanit
 

chubster

Jäsen
Suomen pelin takia uskaltauduin 8 kaljaa ostamaan kaupasta kerta huomenna töihin vasta 13.30. Pitäiskö pubii? Jos kotiintuloajaks laittais vaikka 1.30?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Itse juon keskiolueksi verhoiltuja, kaupan hyllyjen halvimpia tölkkilitkuja olympiaveteraanien ja maailmankaikkeuden kunniaksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jumalautasaatananmurmelit! KKK uinunut kuusi päivää. Kaikki pittää tehä ite.

Tervehtys kaikille Jatkoajan kekkeruuseille, hanttapuleille ja muille pahamaineisille kännissä kekkuloitsijoille. Mitäpä tähän muuta, eivät täällä luonnonlait vallitse. Öhhöähhi!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ilmoittaudun paikalle!

Helvetillisen viikon jälkeen sain juuri lyötyä auton avaimet naulaan, ostokset kaappiin ja tuliaisen auki. Tuli käytyä kaikesta vannomisesta huolimatta nuuskan haussa ja vallan itsellekin tuli tuota muikeutta hankittua. Hierojallakin kävin murjottavana. Töissä tuli kuupasteltua päivä. Herätyskin oli aivan saatanan liian aikaisin minusta johtumattomista syistä...

Kyllä System Bolagetista naarattu korillinen Stellaa tulee tarpeeseen juuri nyt!

Kippistä vaan, väki janoinen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jumalautasaatananmurmelit! KKK uinunut kuusi päivää. Kaikki pittää tehä ite.

Tervehtys kaikille Jatkoajan kekkeruuseille, hanttapuleille ja muille pahamaineisille kännissä kekkuloitsijoille. Mitäpä tähän muuta, eivät täällä luonnonlait vallitse. Öhhöähhi!

Eipä nyt ruveta taas siellä. Osataan sitä kelvottomuuksia harjoittaa täälläkin päin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nymmä löysin kaupasta pullon kolinaa. Ostin. Otin jo käyttöön.

Tänä iltana kuitenkin laatuisaa viintä Italiasta ja tykötarpeheita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eränkäyntiä olen harjoittanut männäpäivät mökkiolosuhtein, somemattomasti (hyvinkin on virkistävää sellainen toisinaan). Jotta sikäli en raportoinut ole, kaljoitellut vain.

Ootko paistanu plättiä? Muutamalle kaverille jo kerroin tännään että oon paistanu plättyjä. Pitsireunaisia plättiä. Pannun pohojalle homona palajon voita ja päälle plättitaikina. Kun voi tirisee kuplina, niin taikina sitten vasta pannulle ohuelti. Kuplathan ne pitsiyden plättiin tuovat. Tiätty reunoilla on myös tirajavaa rasvanpuolta, ja kun plättitaikinaa kaapii lastalla reunoille kuplivan rasvan päälle, niin pitsireunusplättiähän siitä syntyy. Nyt Sinikka Sokka puhuu diapam-isästää telkkarissa, ei pysty.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mökistely noin ylipäissänsä saattaa toisinaan olla hyvinkin suuntaa-antava osa ihmiseloa, kun sen oikein ajoittaa.

Siellä voipi nimittäin häiriötekijäin ulottumattomissa toisinaan laittaa ne elämänsä legopalikat rakentumaan ikäänkuin puhtaalle pohjalevylle. Jotta ei tarvitse aina ryöhniä siinä alituisessa arkisuudessa, joka meitä vallitsee koto-olosuhteissa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei kun avasin sittenkin Torres Mas La Planan, 2008. Iso tuottaja, siis bulkkipaskaa. Joskin MLP:lla on hirmuinen maine, mutta Torresin tuotteena uffaffaa-väki katsoo sitä nenänvartta pitkin. Muheva viini.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei kun avasin sittenkin Torres Mas La Planan, 2008. Iso tuottaja, siis bulkkipaskaa. Joskin MLP:lla on hirmuinen maine, mutta Torresin tuotteena uffaffaa-väki katsoo sitä nenänvartta pitkin. Muheva viini.

Torres on vähän niinkuin viinimaailman Jokerit.

Minä (itse) itse (minä) suksin menemään konventionaalisin Tarapaca-tuottein, meneehän tuo, kun on alle pelannut ensin yhteen putkeen kolme tuntia lätkää.

No yrittäkää vittu ite tässä iässä, stana...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No yrittäkää vittu ite tässä iässä, stana...
Mie kävin viime talvena pihahöntsässä pojan kanssa. Osaan vielä luistella sentäs, mutta poika sanoi kohteliaasti että sä voit isä jo mennä penkille jos et enää jaksa. Tuo oli niin hyvä juttu, että huvitti monta päivää. Olisin varmana jaksanut vielä 5 minuuttia!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mie kävin viime talvena pihahöntsässä pojan kanssa. Osaan vielä luistella sentäs, mutta poika sanoi kohteliaasti että sä voit isä jo mennä penkille jos et enää jaksa. Tuo oli niin hyvä juttu, että huvitti monta päivää. Olisin varmana jaksanut vielä 5 minuuttia!

Lasten suusta, ynnä juopohkojen... vai miten se folkloretiikka kuuluikaan?

Kävi siten, jotta olin saanut kunnian maalivahteilla alunpitäen kaksi vuoroa tänään, jotka olivat loitolla toisistaan yhden välillisen vuoron verran. Mietiskelin jo, että mitäs helvettiä tässä nyt väliajalla jäbä duunaa, paljon kannattaisi edes releitä riisua, saati mihinkään hallilta lähteä.

No sittenpä kysyttiinkin pelaamaan myös se välillinen vuoro, joten ajattelin Adamsilaisen Käsikirjalliseen tapaani "Olisiko se hyvä idea? Ei. Okei, ruvetaan hommiin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös