Kalsarikänniketju

  • 5 246 945
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tulin vaan tänne turvakoloon toviksi. En ole kännissä, mutta kalsarit ovat päällimmäisenä jalassa.
Lähe menee vielä kun omin jaloin ehdit.

Sammuminen on noin about siinä ja tässä. Pari siivua vatsalääkettä ja nukuksimaan? Kyllä kyllä, eikä varmasti koneisto vaihda vauhtivaihteelle Fernetistä. Ehkäpä kuuntelen jotain unettavaa musiikkia tässä samalla, jotta sammumiskokemus on täydellinen: Ghoul Patrol - Six Feet Under @ YT
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
JUU! Kahden viikon kinkku takana LAPITR:ssä. Kuulemma AUK kutsuu. RUK:hon menen jos vain pääsen. Saa nähdä, kuinka pahasti sitä hajoaa. Ginekset on perseestä, joten vedän lärvit. Sai koukkuun tämä biisu: Ruger Hauer - Täällä - YouTube

Linkki viepi juutuupiin ja aamuja on 307. Ilmoitti alokas Kaltsu.

Ps. Sain jo valmiiksi jotkut helvetin aliupseerioppilas korpraalin natsat. Kuulema menevät sitten niille, jotka ovat nohevia tahi menevät RUK:kiin. Passaa mulle. Kai mie hullu oon.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Neljäs bisse menossa, eli periaatteessa ei olla vielä kalsarikännimeiningeissä. Eteisestä tosin löytyy vielä vajaa korillinen bisseä, joten uskoisin tämän pitkästä aikaa menevän taas kalsarikänneihin asti. Viime kerrasta onkin suunnilleen viisi kuukautta. Meinasin eka mennä kioskilta hakemaan pari lisää, mutta sitten huomasin sen korin.

Oli tylsää, en tiennyt mitä muuta tehdä. Eikä nukuta, vaikka on pitkä päivä takana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No nyt minulla on tässä tummaa Kukko-olutta. Jääkaapissa oli yksi. Se on ollut siellä todella pitkään. Siitä voi päätellä, ettei kyse ole varsinaisesti minun jääkaapistani. Siellä Kukon pohjassa on päivämäärä 30082013. Onkohan se parasta ennen vaiko sen oluen syntymäpäivä? Tosimies maistaisi, mutta en nyt viitsisi puoli vuotta sitten vanhaksi mennyttä olutta juoda.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kas tuttujahan täällä on otillansa. Mukavahan se on, ottaa olut tai toinen seurassa leppoisassa. Sillä tiellähän tässä itsekkin ollaan. Olut tai kaksi, hyvää seuraa ja leppoisaa elon eteenpäin soljumista.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Mieliparka aattelee höpöjä, mutta rohkeesti etiäpäin. Otamma taasen. Teremukamaste kaig. Ihanata se elämä on vaikka miten vääntää.

Nimettömän hotasisin suoraan kitusiin, kuunnelleen sitte vattaa ja käyään kyykyllä jos on menny pilalle. Jos kukko tulee itekseen pois purkista niin hätä no hätä.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kotiuduin baarista ja aion vielä muutaman nauttia himassa. Levyistäkin pitäisi arvosteluja skrivailla, joita ajattelin vielä alkaa väsäämään, mutta ehkä se on sittenkin parempi, että jättää ne hommat tuonemmaksi ja keskittyy nyt vaan oluen juontiin.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Voihan vittu näitäkin viimeisintä seitsemää vuorokautta. Ei tule ikävä. Ei varsinaisesti tapahtunut mitään maata mullistavaa, mutta silti tuntui tapahtuneen aivan vitusti, ainakin oman pääni sisällä.

Käsi palautunee ennalleen, syytteitä tuskin on tulossa, kukaan (minä poislukien) ei loukkaantunut ja häpeästäkin varmaan vielä toipuu.

Never Again

Eipä...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Venasin Dischargen punk-klassikkoa, mutta tämä Never Again olikin jotain hevifaabioiden ulinaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei oikein sopinut Tistsaatsin Nevö Agenien lyriikat tähän mielentilaan, joten on tyytyminen ruotsalaiseen power metalliin.

Joo, ihan hyvä styge se oli. Mulla on vaan aina snadi ennakkoasenne moisten metallipumppujen tuotantoa kohtaan, kun ne heebot näyttää aina joltain YÖn transseksuaalisen tribuuttiaktin jäseniltä. Mutta aina kun mä pääsen siitä yli, pystyn keskittymään sisältöön.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Huominen ja keskiviikko vapaata. Jaa sillon näyttää olevan myös sattumalta pudotuspelit olympiakiekossa. No, juodaan nyt kuitenkin viskiä ihan kalsarit jalassa ensin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ekalla erätauolla hain tosta lähikaupasta repullisen kaljaa. Aamulla vetäsin kaks naamariin kun tuolta kaapista löytyi. Sopivasti ennen matsia heräsin. Hitto eilen tuli kierreltyä baareja. Ensin Kallion kuppiloita ja lopuksi pari tossa treffipubissa. Joku nainenkin tuli juttelemaan, mutta hitto kun vahingossa sanoin että menee muualle. Harmitti. Joo ei mua panettanut, mutta joku toinen päivä olis voinut lykkiä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pakko pitää rokulipäivä. En varmaan ole ainoa täällä. Tai no aika tärkeä työ saa olla että siellä nyt olis. Presidentti tai ministeri tai joku vastaava, mutta sitten toisaalta, silloinhan sitä varmaan saisi itsekin vähän ehtoja sanella ja pitää vapaata, jos siis olisi tärkeä firmalle. Joo eihän tota matsia selvin päin kestä, mutta mitenhän toi Karlsson voi näyttää noin fägäriltä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kävin ostamassa 12 kappaletta Karjala-olutta. Kun on nuo karjalalippiskisat menossa. Tekosyinä käytin sitä tosiasiaa, että 40 euron sijoitukseni Ruotsin voiton puolesta antoi vähän rahaa ja sitten muka vähän harmittaa.

No, ei minua kyllä harmita oikeastaan yhtään. Kuten jo ennen peliä jossain täällä sanoin, tuollainen altavastaaja ja kovaa taisteleva joukkue menettää helposti sen muutaman prosentin peräsuoli pitkällä -asennettaan, kun pääsee välieriin, ja sitten tulos on tämä. Onko nämä siis "mitä minä sanoin" -känät! Joo, en tartte sellaisia. Kunhan jotakin tässä nyt sanoin.

Enkä ole ennen tajunnutkaan, että olen veljeni vaimon käly. Mutta olenko kälyinen. Se veljen vaimohan on kälyinen, koska hänellä on käly. En minä ole veljeni vaimo. Tästä ole aika varma, tässä on kuitenkin vasta ensimmäinen olut menossa. "Käly – puolison sisar, veljen vaimo tai puolison veljen vaimo". Ei, nyt menee sekaisin nämä. Olenko minä kuitenkin kälyinen, vaikka olen kälykin. Mikä minä oikein olen ja kenelle. No, mulukku olen joillekin, mutta ei se ole sukulaisuutta. Ja illalla kännikala.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Suomen pelin alettua aloin tissuttelemaan ja nyt väsyttää ihan sikana, kun viime yönä tuli nukuttua noin neljä tuntia.

Saako ottaa välikuoleman, jos laittaa kellon soimaan seitsemäksi eli juuri toisen välierän alkamisen ajankohtaan?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saako ottaa välikuoleman, jos laittaa kellon soimaan seitsemäksi eli juuri toisen välierän alkamisen ajankohtaan?
Varohan noita hommia. Jeesus on ottanut nyt jo lähes 2000 vuoden välikuoleman ja hiljaista on ollut tuo mestoille takaisin ilmaantuminen. Sitten jos joskus heräät, niin huomaat, että kunniaksesi on pystytetty kirkkoja, sodittu jokunen maailmansota, pihdattu pillua, annettu pillua ja suudeltu kuvaasi, kun on tehty maali.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Varohan noita hommia. Jeesus on ottanut nyt jo lähes 2000 vuoden välikuoleman ja hiljaista on ollut tuo mestoille takaisin ilmaantuminen. Sitten jos joskus heräät, niin huomaat, että kunniaksesi on pystytetty kirkkoja, sodittu jokunen maailmansota, pihdattu pillua, annettu pillua ja suudeltu kuvaasi, kun on tehty maali.

Paljon sitä on näköjään puolessa tunnissa ehditty.

Lisää viiniä koneeseen. Leipä ei just nyt maistu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sitä ihminen haluaa vain elää rauhassa ja syödä paistettuja muikkuja ja ehkä lukea kirjaa (ja toisinaan raplata tietokonetta, vaikka on humanisti, eikä järkevä) ja uida välillä ja juoda kahvia. Onko se muka liikaa vaadittu! Ei ole. Täysin!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Maistelen Chateau Grange-Neuve'a ja kyytipoikailen. Pitäiskö laittaa vielä Popedaa soimaan?

Jumaliste, olen yksin kotona. Vaimo on sen toisen kerran vuodesta poissa jossakin illanvietossa, ja lapset kavereilla tai sukulaisilla kylässä. Tähän on tultu.
 

Molkke

Jäsen
Pitkästä aikaa pääsee kirjoittamaan tähän ketjuun. Vasta äskettäin aloiteltu, eli pitäisi kirjoitusvirheetkin pysyä poissa. Ilta mallia olut + Youtubesta musiikkia = melkoinen ilta
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jatkan edelläharjoittamaani kirjallista varkaustelua.

"Jos persus (eli ahder) olisi latinaa ja taipuisi 2. deklinaation maskuliinin mukaan, niin silloin sen vokatiivimuodoksi kai tulisi perse. Heh heh! (Itse keksin äsken, sonkyllähyvä!) Häähä! Tällä mie elän kauvan!"

No mitä nyt taas? Linkitelläänhän tänne jatkuvalla syötöllä kaikenmaailman musiikillisiakin yritelmiä ihan yhtä lailla, saa kait sitä nyt bändäröidä vähän kirjallisuuttakin välillä?
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Huomenna aamulla pitäisi raahautua kuudeksi töihin, mutta kun ei vaan perkele väsytä. Melkein tulee jo harkittua samoilla silmillä duuniin lähtöä.

Gary Moore - The Loner
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös