Kalsarikänniketju

  • 5 247 608
  • 66 705

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ajattelin kysästä. Käykö kellekkään muulle koskaan niin, että tosi kovassa kännissä pienen hetken nukkumisen tai torkahtamisen jälkeen "herää" tai tulee silleen tajuihin ihan vaikka nyt kesken kävelemisen?

Tää on ihan arkipäivää, sattuu tosi usein. Mä kävelen, juttelen ja teen ihan mitä sattuu kun olen tarpeeksi tuubassa. Joskus olin unissani jutellu eukolle puolisen tuntia aivan sekavia ja olin vielä luullu että se oli mun mutsi. Kuulemma aika pelottavaa, ku persoona on aivan erilainen kuin itsellä ja jopa puhetyyli on aivan kuin joltain toiselta ihmiseltä. Jutut on ihan uskomattomia, mutta kuulemma selvästi huomaa että unessa ollaan. Toisaalta, jos tää "kohdehenkilö" ei mua tuntisi, niin silloin voisi ihan oikeasti luulla että oon hereillä. Ihmettelisi vaan, että onpas oudot puheet sällillä..

Tulipa sellainenkin juttu mieleen, että näin TODELLA ahdistavaa unta siitä, että joku totaalisen psykopaatin näköinen heebo kyttää mua suoraan silmiin sellainen hullunkiilto silmissään ja virnuilee silleen vittumaisesti ja verenhimoisesti. Kuinka ollakaan, naks vaan ja heräsin ja katsoin itseäni silmiin vessan peilistä ja mulla oli aivan outo ilme naamalla. Ilme oli kuin hullulla joka valmistautuu juuri murhaamaan jonkun, oli hetken aikaa vähän epätodellinen olo, oikeastaan aika pelottava fiilis.

Sitä alkaa oikein miettimään että mitähän kaikkea sitä tulee tehtyä unissaan. Välillä on esim. pohkeet tosi kipeät aamulla aivan kuin kovemmankin lenkin jäljiltä, vaikka en olisi käynytkään. Ehkäpä joku yökävely on tullut tehtyä sitten unissaan. Kun vaan ei kenellekään kävisi mitään, niin ei sillä niin valiä kai muuten. Mutta kun heräsin silloin siitä peilin edestä, niin takaraivossa jyskytti vähän sellainen fiilis, että toi jätkä täytyy tappaa...

Tietty asia erikseen on nää kännissä nukkuessa kusellakäynnit komeroon ja pyykkikoriin sun muualle. Niitähän mä en edes laske enää lainkaan :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo. Mä en vaan ole herätessäni tajunnut mistään sen aiemmasta mitään, enkä vähään aikaan ole siten kehdannut mitään puhua, kun olen vielä itsekkin aika ihmeissäni tapahtuneesta. Herään siis kesken kävelemisen, pari metriä sen jälkeen käveltyäni katson taakseni, siis siihen kohtaan missä "heräsin". Mitään sen aikaisempaa en muista, enkä siis ollut mitään unta nähnyt, kuten en kovassa kännissä näekkään. Ja vaikkakin olen silloin aika kännissä, niin olo on kuitenkin melko "selvä", siis sen verran että tajuan maailman menosta edes jonkin verran. Vähän vaan joskus hieman pelottaa toi tuollainen "herääminen".

Noh, tänä iltana on tullut kans otettua jonkin verran. Viime yönä nukuin noin 07-12, ja pari tuntia heräämisen jälkeen tempasin 6-päkin kaljaa ääntä kohti. Siten sai ihan hyvän olon päiväksi. Myöhään illalla vasta jatkoin tempomista, ja nyt tässä puolen litran vodkapullo on jo ihan loppusuoralla. Melkein on jo sellainen olo että viitsiikö tänne mitään edes kirjoittaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto että viinasta tulee hyvä fiilis, tai siis varsinkin jos yksin ryyppää himassa tulee sellainen uskomattoman hyvä olo. Kavereiden tai muiden ihmisten kanssa kun on vaikka mitä jännitteitä, ja baarissa tai muualla ei ole sellaista kotoista ja turvallista oloa, kun ei välttämättä uskalla tempoa täysillä. Tänään taas on osunut ajoitus kohdilleen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Voiko alkoholivieroitukseen pakottaa ketään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kahden viikon loma alkoi. Saunassa tuli käytyä ja KOFF maistuu. Onko muilla palstalaisilla lomaa jäljellä?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Niinpä. Eikös pidä olla verisukulainen tjtn? En mie tiiä, kuhan arvailen vaan. Olut on kyllä hyvää.

Päihdehuoltolaki 2 luku 10 pykälä.

Hoitoon tahdostaan riippumatta voidaan määrätä henkilö, jonka hoidon ja huollon järjestämisessä vapaaehtoisuuteen perustuvat palvelut eivät ole mahdollisia tai ne ovat osoittautuneet riittämättömiksi ja joka

1) ilman päihteiden käytön keskeyttämistä ja asianmukaista hoitoa on hänellä olevan tai hänelle päihteiden käytöstä välittömästi aiheutumassa olevan sairauden tai vamman johdosta välittömässä hengenvaarassa tai saamassa vakavan, kiireellistä hoitoa vaativan terveydellisen vaurion (terveysvaara); tai

2) päihteiden käytön vuoksi väkivaltaisella tavalla vakavasti vaarantaa perheensä jäsenen tai muun henkilön terveyttä, turvallisuutta tai henkistä kehitystä (väkivaltaisuus).

Mitä 1 momentin 2 kohdassa on säädetty, ei sovelleta alle 18-vuotiaaseen henkilöön, ellei siihen ole erityistä syytä.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ranne klesana ja viikon sairasloma edessä. Ei voi dokaa kaksin käsin, mutta eiköhän tämä vasurillakin hoidu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällä kalsarit päässä, vaikka välillä tuli oltua hetki ilmankin niitä...mmm*.

Aluksi meni neljä Silja Line -lonkeroa ja sen jälkeen vanhoja rutikylmiä Koff-varastoja. Vaimo on menossa juuri nukkumaan ja ajattelin käyttää tilanteen hyväkseni kuni ovela kettu ja avata jääkaapissamme sijaitsevan viinipullon ja kitata sen tyhjäksi samalla kun kuuntelen Omia musiikkitiedostoja läpi kuulokkeiden.

Huomenna minulla on paha kankkunen, mutta so what, kun ei ole töihin menoa eikä mitään muutakaan vastuullista tointa.

*kävin kakalla
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Täällä kans, koitan tuota Karalahti-juttua sulatella. Mut kuten sanottua, toivon vaan et josko Jere sais täällä pohjoisessa asiansa kuntoon.

Ja kyllä, ite tässä kalsut jalassa hilluilen, juomapuolta toimittaa sekalainen valikoima puolen litran oluita.

np. Fun Lovin' Criminals - All my time is gone

Edit; FLC:n perään Mana Mana - Liisa. On tää hienoa :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ja taas kalsarit! Voi hyvänen aika sentään. Sitä se teettää kun ei ole mitään tekemistä, kavereille ei jaksa soittaa, ei huvita ajella autolla, muija on iltavuorossa, koira on käynyt iltapaskalla, tullut pelattua Guitar Hero II:ta kahdeksan tuntia ja muuta. Expert-tason Jimi Hendrixin Spanish Castle oli liikaa.

Lähi-S-market menetti yhden mäyriksen Koffia. Erikoisinta tässä on se, ettei vaimo huomannut, että herra Uleåborgir ollut päissään/jääkaapissa simona olutta. Kenties eka päivä töissä loman jälkeen on vienyt terävimmät aivonystyrät tasaisempien teiden maailmaan - ainakin hetkeksi.

Canalilta tulee Evertonin voitto-ottelu Tottenhamista, ja mikä mainiointa, teki Lescott maalin. Ehdottomasti meikäläisen lempipelaajia Valioliigassa. Ruma ja unforgiven. Varmasti ei kukaan ala matkia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No perkeles.
Johan tästä onkin jo muutama päivä edellisistä kalsarikänneistä.
Karhun kaadossa ollaan.
Kohtalontovereita?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vittu, kirjotellaan sitten tänne, kun kaikki pussyt ovat tänne kerran siirtyneet. Kolmas keskiviikko peräkkäin. Tästähän alkaa tulla jo tapa ja väh. kaksi kertaa per viikko tahtia mennään taas kerran. Ensi viikolla alkaa opiskelut, mutta haittaako tuo? Brenkkukiima se vetää kuitenkin taas kerran keiton perään viimeistään keskiviikkoisin. Grauh!
 

Vesku

Jäsen
No hei sisko, miltä meno nyt maistuu? -Lasse Mårtensson

Elikkästästässssss kalsarimeiningeissä ollaan Karhun voimalla. Tampere Cupia silmälläpitäen lataus on kova!

Sain juuri pakit Tapparan (anteeksi) peliin kutsumaltani seuralaiselta, mutta täytyy sitten jatkaa omillaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kauden avauspelin on katsottu. Aikamoista höntsäilyä oli IFK-Tps peli. Matsin jälkeen menin saunaan ja lapset+mamma kävivät nukkumaan. KOFF maistuu ja therockradio.com pauhaa. Pikkuhiljaa sais jo oikeat pelit alkaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas täällä. Ostin kaupasta kebab-lastuja ja tein itselleni ja vaimolle sellaiset annokset, että Turkin pojat olisivat kateudesta vihreitä. Ainoa virhe oli se, että ohjesäännön mukaan tuo olisi pitänyt syödä vasta neljältä aamulla. Mutta ainahan voi tehdä uuden annoksen.

Nyt ruoansulatusta Lidlin siiderillä ja parilla Moskovan kisojen 1986 matsilla.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Joo, samoin taas täällä. Ja hei, nuoria ollaan joten annamme mennä. Rapsaa tulossa myöhemmi!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Täällä myös käsi nostettu pystyyn vapaaehtoisten joukkoon liittymisestä. Olutta ja siideriä reilusti. Muutama jo kumottu ja homma jatkuu.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Kevyttä kaljan lipittelyä, surffausta ja musaa. Jälleen kerran huomasin että Zeppelinin Immigrant Song potkii munille ja saa kylmät väreet menemään pitkin selkäpiitä...ugh!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olutta on kaapissa, yksin kotona maanantai-iltaan asti ja töitäkin vasta tiistaina seuraavaksi, joten arvannette mikä on tilanne. Väsyttää kyllä aika makoisasti, mutta tänään en helpolla taivu. Itseasiassa ei pitänyt ottaa kuin pari kaljaa, mutta onhan noita pirulaisia sitten kuitenkin huvennut puolivahingossa jo muutama enemmänkin.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Mennäkkö baariin vain ei? Tunne vs Järki, kumpi voittaa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu-uh, taas sitä mennään. Toivottavasti tällä kertaa en sammu ennen aikojani ja jätä kaikkia elektronisia laitteita sen seurauksena koko yöksi päälle, kuten viimeksi. Silloin olin tosin todella väsynyt jo ennen kuin olin yhtäkään olutta ottanut. Kyllä kalsarikännit silloin tällöin tekee kyllä gutaa. Tämän olen tainnut mainita aika monta kertaa ennenkin.

Voisi vähän sivusilmällä vilkuilla Canalilta Portugalin liigaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös