Kalsarikänniketju

  • 5 213 319
  • 66 655

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voivoi, tän päiväiset nauhoitukset eivät minnet ihan niin kuin Strömsössä ja siihen päälle vielä IFK:kin hävisi. Päätin keskittyä tästä hetkestä eteenpäin juomapuoleen, mutta baariin ei huvita lähteä. Tämän talven säiden jälkeen tollanen snadi pudotus kohti niitä normaalimpeja sesongin lämpötiloja tuntuu jo jumalauta naamassa, kun menee ulos.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eero Aven Mandoliinikrapula - YouTube youtube.com/mandoliini krapula). Naista tekis mieli. kossupullo saatana!

Terve taas Simppa, muistakko eilen? Jätkällä on luultavasti Jatkoajan paskin musiikkimaku, silti oot tärkee mulle. Krapulasta ovat muutkin tehneet laulusia. Mielestäni eräs väkevimmistä on John Lennonin

John Lennon - Cold Turkey - YouTube

Tosin tuossa John laulaa heroiinin heittämisestä pois kerralla. Luulen että "kylmä kalkkuna" on heroiinirännin jälkeen vielä pahempi kuin krapula. Vähintään se kestää kauemmin. No onhan krapuliakin joka lähtöön tieten.

Tässä kirjoittaa olen koittanut. Mukamas leivän etteen, lopulta kaikki teksti ilmestyy tänne kuitenkin.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Terve taas Simppa, muistakko eilen? Jätkällä on luultavasti Jatkoajan paskin musiikkimaku, silti oot tärkee mulle. Krapulasta ovat muutkin tehneet laulusia. Mielestäni eräs väkevimmistä on John Lennonin

John Lennon - Cold Turkey - YouTube

Tosin tuossa John laulaa heroiinin heittämisestä pois kerralla. Luulen että "kylmä kalkkuna" on heroiinirännin jälkeen vielä pahempi kuin krapula. Vähintään se kestää kauemmin. No onhan krapuliakin joka lähtöön tieten.

Tässä kirjoittaa olen koittanut. Mukamas leivän etteen, lopulta kaikki teksti ilmestyy tänne kuitenkin.

:D. Nyt pitää lähteä takataskuun..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Simppa vaihtaa nyt kiekkoa rammahvoonista. Latotanssiista akkoja juoksovaa kuin hengen häjäsä karkuun, kun joutuvat kuulemaan Hyvämies-Irvinin honotusta. Silimänni terrään heitä joutavoimasta hyvä mies. Sitä on tässä tekomaassa tehty hyvvääki mussiikkia.

nightwish wacken ghost love score - YouTube

Wigwam - Nuclear Nightclub - YouTube

Mana Mana - Maria Magdalena - YouTube

Stam1na - Lepositeet - YouTube

Pmmp: neljä kissanpoikaa - YouTube

^ oma suosikkini
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Olisi punkkua, fernettiä ja saksalaista maissiviinaa. No mikäs siinä sitten. Ehkä tuossa parilla käy lähikuppilassa kuuntelemassa kaverin musisointia ja sitten himaan bäk. Noh, näillä mennään ja Caladan Broodia perään.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Onneksi sisko ja lankomis otti huostaan tämmösen juopon. Mie en vaan, että miksi pitää aina nöyristellä? Tämä on ikävä sanoa, mutta olen kossupullon jälkeen lyöny naista. En nyt, vaan 8v sitten. Se nainen petti, joten pauletta tuli annettua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onneksi sisko ja lankomis otti huostaan tämmösen juopon. Mie en vaan, että miksi pitää aina nöyristellä? Tämä on ikävä sanoa, mutta olen kossupullon jälkeen lyöny naista. En nyt, vaan 8v sitten. Se nainen petti, joten pauletta tuli annettua.

Nyt on heviä settiä mies. Vähintään vaihtaisin Koskenkorvan oluseen. Se kun ei ihan niin äkkiä tyhjennä onnellisuuden varastoja aivorasiassa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lumi saapui ja totini on lämmin kuin käsi, joka rakkautta tarjoaa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
John "Karvisen omistaja" Mikälienee on kyllä harvinaisen sympaattinen sarjakuvahahmo;

Sarjakuva
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto mä isken ton lähikaupan kassatytön ostamalla joka ilta kymmenen kaljaa. Näkeepähän etten oo mikään datanomi tai pleikkaripoika.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Frendin kantrit tsekattu lähikapakassa. Nyt oikeaoppisesti kotona kalsarit jalassa. Punkkua ja muuta viunaa riittää hyvin. Näillä mennään.

Lisätään linkki kiinnostuneille. Ei meikäläisen musiikkia, mutta kaippa pojjaat ihan jees vääntävät.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tasan yksi silmä käytössä. Sekin riittää.

Sent from my Burger King Whopper Bitch Slap Rapper.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto mä himoitsen tota naapurintyttöä. Sellainen ujo tyttö, ei edes moikkaa kun törmätään. Tai no en tiedä mikä on syynä. Uskaltaisinkohan mä ehdottaa sille jotain, en varmaan. Ei mua oikein mikään leffajuttu sen kanssa kiinnosta. Mä haluisin nuolla sen kiimaista peppureikää. Sitten varmaan ehdotan kun muutan tästä pois. Niin mä oon suunnitellut. Vai pitäiskö perkele nyt kännipäissään kirjoittaa vaikka joku runo ja tiputtaa sen postiluukusta. Selvin päin en kuitenkaan uskalla. Oi sinun silmäsi ovat kuin sininen laava. Tahtoisin rakastella peffaasi. Mutta onkos sulla miestä, peffani mun on märkänä hiestä kun sätkin päälläsi kuin mikäkin jänis. Hitto kännissä ei irtoa mälli, mutta meitsi on kyllä aikamoinen sälli. Joten beibi hei otetaanko erä, sulla muuten on ihan hyvä perä. Ei nyt mikään maailman paras, mut en valita jos saisin hieman maistella, mutta käythän pesulla ensin. Rakkaudella Petri.

Mutta mikä vitun sininen laava. Ihan sama. Kerran täällä vaan eletään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös