Kalsarikänniketju

  • 5 213 379
  • 66 655

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tyydyin halpaan, kun en osaa arvostaa laatua, joten nobelaner sammuttakoon janoni. Sain myös lahjaksi Koskenkorvaa pullollisen, eli jossain vaiheessa varmaan pitää ottaa koskis to the left and koskis to the right, mutta onneksi on villasukat jalassa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan!

Silimäänni hieron silimijäni että käyttikö se veli Ikävänkantaja vuttuurija? Tuohan on pahimmoilleen kielelline häverikki! Ei, ei me Ikävänkantaja vuttuurija käytetä, ei. Painetaan tämä häverikki pahkaamme ja ollaan hilijaa! Sattu sitä minullekki häverikkijä kun istutin merimaisa varpusija lippulakin päälle. Sannoin linnulle, että istuppa tähän Porkirin lätsän päälle, niin tulet saamaan jyvviä. Vieresä kahteli lehtoori Vorperi ja sano, että ei, ei oo suomen kielesä vuttuurija! Voipi reesensisä eli josaki persiensisä ilimasta tulevaisuutta mutta ei merkkijää mihinää vuttuurisa. Ne on ne ruottalaisten ja Shurshillin mieksien höpötyksiä, hmmh...!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Silimäänni hieron silimijäni että käyttikö se veli Ikävänkantaja vuttuurija? Tuohan on pahimmoilleen kielelline häverikki! Ei, ei me Ikävänkantaja vuttuurija käytetä, ei. Painetaan tämä häverikki pahkaamme ja ollaan hilijaa! Sattu sitä minullekki häverikkijä kun istutin merimaisa varpusija lippulakin päälle. Sannoin linnulle, että istuppa tähän Porkirin lätsän päälle, niin tulet saamaan jyvviä. Vieresä kahteli lehtoori Vorperi ja sano, että ei, ei oo suomen kielesä vuttuurija! Voipi reesensisä eli josaki persiensisä ilimasta tulevaisuutta mutta ei merkkijää mihinää vuttuurisa. Ne on ne ruottalaisten ja Shurshillin mieksien höpötyksiä, hmmh...!
+1.

Sitteerasin vain mokomata klassikkolaulua (1:40), eli olinpa vain raukka sanansaattaja. ("Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!")

Perverssein peluutuspäiväuni? "Juha Koivisto" sentterinä. Sunnuntaina se on totta. Säälittää asianosaisten vuoksi - ja pelottaa oman sieluni sivusta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suurin viemäri -nimi pukee heitä.
Ettenpä paremmin sanoisi, veli Uleå!

Nuorna vitsa väännettävä: CMX - Nahkaparturi (Linkki ohjaa kappaleeseen, joka soi mielessäni aina Marko Tuulolan luistellessa jäälle, ja ao. nimimerkin huudellessa palstalla.) Kaunista. Tai sitten ei. Koskettavaa joka tapauksessa!

E: Linkitykset laitamyötäisessä: ohi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Suurin viemäri -nimi pukee heitä.
Eikös viemärin sijasta olisi täsmällisempää viitata linnunsuoleen, siis yhtenäisrööriin joka ajaa sekä ulostus- että lisääntymistarpeet? Onko suurimmalla linnulla suurin kloaakki, herää kysymys.

Kloaakkien Näädät, kuului kuvitteellinen viemärintyhjennysfirman toiminimi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olut virtaa ja The Pogues soi.

Vois sitä kai asiat paremminkin olla ja olla hyväkuntoinen absolutisti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä täällä leopardikuosisessa aamutakissa, possutossuissa ja tukka papljooteilla nautiskelen jäähileistä Baileysia ja katselen nuoria tyttöjä nousemassa taxiin silikonitisseillä-, tukalla-, ripsillä ja saappailla jotka ylettyy korvaan asti. Valomerkin lähestyessä kiskovat hameenhelmaa ylemmäs ja paidan kaulusta alemmas kun Levoton tuhkimo pajahtaa viimeisenä hitaana.

When did I become so old? Soitetaanko yökerhoissa enää viimeisiä hitaita?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kyllä minä olen päässyt todistamaan yökerhossa viimeisiä hitaita ihan tässä viimeisen vuodenkin aikana. Niitä on mukava katsella sieltä tanssilattiasta takavasemmalta, kun kaikki näkyy neljänä, päässä pyörii ja paidan rinnuksia koristaa grilliroiskeet. Olen myös analysoinneissani tullut siihen tulokseen, että kemalit saalistavat aktiivisimmin viimeisten hitaiden aikaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kippistä vaan kaikille. Viimeisen hitaan aikana sitä yleensä on niin huppelissa, että kaikki naiset näyttää kauniilta ja hoikilta. Ainakin aikoinaan tämä heh ja varmaan vieläkin.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Omat kokemukset nykyaikaisesta yöelämästä onpi semmoinen, että ei sitä oikein ole. Se vähä mitä on, niin tämmöisessä pienehkössä, noin kuuden eriasteisen baarin kunnassa meno alkaa olemaan aika vittumaista noin tunti ennen mahdollisten hitaiden alkua. Ja ne kerrat kun olen jaksanut sen valon räpsähdyksen huomata, on olo enemmän vittuuntunut kuin hauskan illan pitänyt.

Avovaimoni tykkää käydä moisissa tanssimassa, ja sen hänelle suon. Minä kun en osaa letkajenkkaa kummempaa koreografiaa, olen yleisen järjestyksen vuoksi pitäytynyt vallan viinan juonnissa. Ettei kellekkään mitään sattuis.
Flogging Molly - Selfish Man
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Aloitin tässä blues-öljyilyn ohessa kirjoittamaan tulevan kesän hittibiisiä. Siinä on nyt melodia valmiina ja ainoastaan kaikki muu puuttuu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Missä kaikki juopot juipit?

Nyt on se aika illasta, kun otetaan lisää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minä olen täällä. Nautin äsken lasillisen terävää ja vaihdoin takaisin oluen pariin. Ajattelin kohta kirjoittaa terävää totuutta johonkin ketjuun.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Terävän ottaminen voi tehdä ottajastaan terävän tai sitten ei.

On tää tissuttelu ja musiikin kuuntelu sitten mukavaa. Nyt kuuntelen Röyhkän viime vuotista live-levyä. On se kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös