Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 443
  • 66 778

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Onneksi sisko ja lankomis otti huostaan tämmösen juopon. Mie en vaan, että miksi pitää aina nöyristellä? Tämä on ikävä sanoa, mutta olen kossupullon jälkeen lyöny naista. En nyt, vaan 8v sitten. Se nainen petti, joten pauletta tuli annettua.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onneksi sisko ja lankomis otti huostaan tämmösen juopon. Mie en vaan, että miksi pitää aina nöyristellä? Tämä on ikävä sanoa, mutta olen kossupullon jälkeen lyöny naista. En nyt, vaan 8v sitten. Se nainen petti, joten pauletta tuli annettua.

Nyt on heviä settiä mies. Vähintään vaihtaisin Koskenkorvan oluseen. Se kun ei ihan niin äkkiä tyhjennä onnellisuuden varastoja aivorasiassa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Lumi saapui ja totini on lämmin kuin käsi, joka rakkautta tarjoaa.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
John "Karvisen omistaja" Mikälienee on kyllä harvinaisen sympaattinen sarjakuvahahmo;

Sarjakuva

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto mä isken ton lähikaupan kassatytön ostamalla joka ilta kymmenen kaljaa. Näkeepähän etten oo mikään datanomi tai pleikkaripoika.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tasan yksi silmä käytössä. Sekin riittää.

Sent from my Burger King Whopper Bitch Slap Rapper.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto mä himoitsen tota naapurintyttöä. Sellainen ujo tyttö, ei edes moikkaa kun törmätään. Tai no en tiedä mikä on syynä. Uskaltaisinkohan mä ehdottaa sille jotain, en varmaan. Ei mua oikein mikään leffajuttu sen kanssa kiinnosta. Mä haluisin nuolla sen kiimaista peppureikää. Sitten varmaan ehdotan kun muutan tästä pois. Niin mä oon suunnitellut. Vai pitäiskö perkele nyt kännipäissään kirjoittaa vaikka joku runo ja tiputtaa sen postiluukusta. Selvin päin en kuitenkaan uskalla. Oi sinun silmäsi ovat kuin sininen laava. Tahtoisin rakastella peffaasi. Mutta onkos sulla miestä, peffani mun on märkänä hiestä kun sätkin päälläsi kuin mikäkin jänis. Hitto kännissä ei irtoa mälli, mutta meitsi on kyllä aikamoinen sälli. Joten beibi hei otetaanko erä, sulla muuten on ihan hyvä perä. Ei nyt mikään maailman paras, mut en valita jos saisin hieman maistella, mutta käythän pesulla ensin. Rakkaudella Petri.

Mutta mikä vitun sininen laava. Ihan sama. Kerran täällä vaan eletään.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jostain hoggiksesta olin vääntämässä läppää, mutta eipä sillä enää mitään väliä, kuten ei millään muullakaan!

Uriah Heep - The Park

Kylläpä on kaunis kappale...

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Tuli saateltua täti haudan lepoon tänään, niin otetaan tämän vuoksi muutama olut. Kuunnellaan tässä ohella toki myös musiikkia.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Huomenna on se paljon kohua herättänyt ja sen jälkeen lisäkohu herättävä Seniori-miitti mutta josko jo tänään hiukan harjoittelisin näin raskaahkon työviikon jälkeen, jotta huomenna olen sitten tiukassa kondiksessa ja alkomahooli kestää sisälläni tunkeutumatta brutaalisti ulos sitä tietä pitkin mitä alas menikin.

Kippis pojat ja tytöt!

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy